کد خبر : 67156
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۳ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۱:۲۷

نماینده مردم گیلان در مجلس خبرگان رهبری:

مردم از سوء‌مدیریت‌ها گلایه دارند/ حضور مردم در انتخابات حداکثری خواهد بود

مردم از سوء‌مدیریت‌ها گلایه دارند/ حضور مردم در انتخابات حداکثری خواهد بود

نماینده مردم گیلان در مجلس خبرگان رهبری انتخابات را یک آرایش نظامی ملی در مقابل دشمنان خواند و گفت: نفس حضور مردم در انتخابات خود برای انقلاب یک پیروزی به حساب می‌آید.

به گزارش گیلانستان، آیت‌الله احمد پروایی انتخابات را تجلی حضور و مشارکت سیاسی مردم و عرصه تحقق اراده ملت برای تعیین سرنوشتشان خواند و اظهار داشت: در انتخابات مردم در یک روز برای چهار سال تصمیمی را اتخاذ می‌کنند و اثرات این انتخاب در ۴ سال و بیشتر از آن هویدا است.

نماینده مردم گیلان در مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه مردم با این انتخاب سرنوشت خود و اداره کشور را به یک فرد و مجموعه کسانی که با او در دولت خدمت می‌کنند واگذار می‌کنند عنوان کرد: از این رو همه ما باید برای سرنوشت خود و فرزندانمان و آینده کشور دغدغه داشته باشیم.

وی افزود: در همه زمان‌های برگزاری انتخابات، دشمنان انقلاب اسلامی و ایران دست به دست هم دادند تا مردم را نسبت به حضور حداکثری در پای صندوق‌های رأی دلسرد کنند البته مشکلات موجود در کشور را نمی‌توان نادیده گرفت اما منافقین و دشمنان انقلاب اسلامی با بزرگنمایی این مشکلات همواره سعی در ناامید کردن مردم دارند.

آیت‌الله پروایی خاطرنشان کرد: با وجود همه تلاش‌های دشمنان برای ناامید کردن ملت ایران  خوشبختانه تاکنون موفق نشده‌اند و مردم در برابر تلاش‌های آن‌ها برای عدم حضور در انتخابات دست رد به سینه دشمنان زده و تمامی انتخابات با مشارکت مردم برگزار شده است.

نماینده مردم گیلان در مجلس خبرگان رهبری خاطرنشان کرد: از ابتدای انقلاب اسلامی که به تحقق جمهوری اسلامی با بیش از ۹۸ درصد آرای شرکت‌کنندگان منتهی شد به صورت میانگین همه ساله انتخاباتی را در کشور داشته‌ایم.

وی با بیان اینکه دلیل این مشارکت دینداری، تدین و انقلابی بودن مردم ایران بوده است تصریح کرد: ملت ایران همواره انقلاب اسلامی، امام راحل و آرمان‌های ایشان را قبول داشته و به ولایت علاقه دارند البته این به این معنا نیست که مردم از وضع موجود گله‌ای ندارند.

آیت‌الله پروایی با اشاره به اینکه وقوع برخی از اتفاقاتی که نباید در نظام اسلامی و کشور اسلامی رخ می‌داد سبب گله‌مندی مردم شده است گفت: با وجود این مشکلات مردم، ایران و انقلاب اسلامی را دوست دارند و نمی‌خواهند سرنوشت انقلاب اسلامی به دست بیگانگان و کسانی که غیرت ملی و دینی ندارند بیفتد.

نماینده مردم گیلان در مجلس خبرگان رهبری گفت: اهمیت انتخابات در این دوره به این دلیل است که دشمن سعی دارد نظام اسلامی را ناکارآمد جلوه داده و با تمام ابزارهای خود اعم از فشارهای اقتصادی و تحریم‌ها وارد جنگ با ملت ایران شده است؛ مردم شهدایی همچون حاج قاسم سلیمانی‌ها، همدانی‌ها، باکری‌ها و چمران‌ها را فدا کرده‌اند تا اسلام در این کشور حاکم باشد.

آیت‌الله پروایی یکی از ثمرات حضور حداکثری در انتخابات را ایجاد امنیت پایدار برای کشور دانست و بیان کرد: انتخابات در واقع مشت محکمی بر دهان یاوه‌گویان و دشمنان اسلام و انقلاب بوده و بیانگر جمهوریت نظام اسلامی است زیرا مردم در کشور ایران اسلامی سرنوشت خود را با تصمیم خود معین می‌کنند.

وی خاطرنشان کرد: جدا از اینکه در عرصه انتخابات چه کسی انتخاب می‌شود، نفس حضور مردم در صحنه برای انقلاب اسلامی یک پیروزی به حساب می‌آید و انتخابات را به این دلیل حائز اهمیت می‌دانیم که جمهوریت نظام اسلامی به واسطه آن تثبیت می‌شود.

نماینده مردم گیلان در مجلس خبرگان رهبری انتخابات را یک آرایش نظامی ملی در مقابل دشمنان اسلام و انقلاب خواند و افزود: هر جا که دشمنان نظام اسلامی در صدد آسیب زدن به انقلاب بودند مردم با رهبری امام راحل و مقام معظم رهبری توانستند در مقابل دشمنان اسلام بایستند.

آیت‌الله پروایی با بیان اینکه مردم در همه عرصه‌ها از انقلاب اسلامی و کشور عزیزمان دفاع کرده‌اند گفت: در هشت سال دفاع مقدس و در تمام وقایع تا به امروز این مردم بودند که پای انقلاب و رهبری ایستاده‌اند و ان‌شالله در ۲۸ خرداد با حضور خود در صحنه انتخابات مانند همیشه دشمنان نظام و انقلاب اسلامی را مأیوس می‌کنند.

انتهای پیام/تسنیم

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار