کد خبر : 47831
تاریخ انتشار : دوشنبه ۵ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۱:۳۶

یادداشت/

حاج صادق مقدادی:

مردم از نمایندگان دروغگو، وکیل الدوله و منفعل خاطره خوبی ندارند/ گشایش در معیشت، برخورد با قاچاق و مقابله با گرانی، حداقل خواسته مردم از منتخبین جدید

مردم از نمایندگان دروغگو، وکیل الدوله و منفعل خاطره خوبی ندارند/ گشایش در معیشت، برخورد با قاچاق و مقابله با گرانی، حداقل خواسته مردم از منتخبین جدید

مردم از نمایندگان هرزه، دروغگو، ویژه خوار، مزدور، بیگانه پرست و منفعل خاطره خوبی ندارند. حداقل خواسته آنان گشایش در امور معیشتی، برخورد با قاچاق در همه اشکال، مقابله باگرانی، کم کردن فاصله طبقاتی، مردمی بودن و فصل الخطاب دانستن ولی فقیه است.

به گزارش گیلانستان، حاج صادق مقدادی از جانبازان سرافراز دوران دفاع مقدس و پیشکسوت سیاسی فرهنگی استان گیلان در یادداشتی نوشت:

به نام خدا
(اولین مجلس گام دوم انقلاب)
بحمدالله انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی‌‌‌‌‌‌ با جهت گیری معنا دار مردم به پایان رسید. اکثر قریب به اتفاق مردم در یک چرخش اعتراضی و سیاسی افراد متفاوت از مجلس دهم را انتخاب نمودند. اخبار دریافتی از سراسر کشور گویای این است که مردم بطور قاطع به نیروهای جبهه انقلاب برای تشکیل اولین مجلس گام دوم انقلاب اعتماد کردند. در روز و شب گذشته کاندیداهای پیروز با هوادارانشان به شکرانه این پیروزی در سراسر کشور مراسمات ویژه ای برپا نمودند که گوارایشان باد. اما لازم می دانم نکاتی را باستحضار برگزیدگان شایسته و هواداران و مشاوران و خوانندگان محترم برسانم.

۱- حضور حداکثری مردم در هر انتخابات برای همه نظام های سیاسی از اهمیت ویژه ای برخوردار است. داشتیم در انتخابات هایی مثل ۸۸ به این طرف دشمنان با بزک کردن و آراستن چهره های نفوذی و زدن نقاب های خوش رنگ و فریبنده و حمایت همه جانبه مادی و معنوی و رسانه ای با سوء استفاده از صداقت مردم آنان را به حضور حداکثری و رأی دادن تشویق و تهییج می کردند. البته موفق هم شدند تعداد قابل ملاحظه ای از کرسی های خدمت را به افراد پیاده نظام و مزدوران خود تقدیم نمایند.

۲- با اقدامات یک ونیم ساله اخیر قوه قضائیه و نهادهای امنیتی وقاطعیت مثال زدنی شورای محترم نگهبان؛ در همان ابتدا سناریوی نخ نما شده دشمن کشف و با رد صلاحیت پیاده نظام دشمن تا حدود زیادی راه بر آنان بسته شد. لذا دشمن با خالی شدن دستانش با استفاده از امپراطوری رسانه ای وبرخی افراد نفوذی با بزرگنمایی نقاط ضعف نظام در حوزه های اقتصادی، معیشتی، گرانی، پایین آمدن مفرط قدرت خرید مردم، برخی حوادث سالهای ۹۶ و ۹۸ پروژه سیاه نمایی، تبلیغ یأس و نومیدی، بدبینی، ترور شخصیت، تهدید و شایعه پراکنی و آخر سر اغراق در انتشار کرونا ویروس را برای عدم حضور مردم در انتخابات را در دستور کار خویش قرار دادند.

۳- البته دلایل متعدد دیگری در کم شدن حضور مردم در انتخابات مؤثر بوده مثل: ناکارآمدی مجلس و دولت، عدم تحقق وعده ها، ضایع کردن عزت و شرافت و اعتبار ایرانی در دنیا، وادادگی و … دیگر دلایل قهر کردن برخی از واجدین شرایط پای صندوق های رأی بوده است. البته اینجانب کم شدن حضور مردم در پای صندوق های رأی، ولی در عوض برگزیدن نمایندگان انقلابی و کارآمد و عدالت محور را به فال نیک می گیرم!!! امیدوارم با خارج کردن مجلس از انفعال و حرکت دادن دولت های فعلی و سیزدهم به خدمتگزاری کارساز برای انقلاب و مردم اعتماد و امید مردم به نظام را ترمیم نموده و سرمایه های انسانی نظام مجددا بازیابی شده؛ مردم نیز با حضور باشکوهتر در انتخابات های آینده این نقیصه را جبران نمایند.

۴- نمی توان به مظلومیت تعداد اندکی از نمایندگان انقلابی مجالس نهم و دهم اشاره نکرد. همان عزیزانی که در مقابل انحرافات و بدعتها و رانت خواری ها تنها کاری که می توانستند بکنند داد و بیداد و گریه! بوده ودر میان اکثریت مطلق جریان اصلاحات و دولت تدبیر گم شده بودند. اما حوادثی مثل عمل به وعده صادق سردار قلبها حاج قاسم عزیز و خون مطهرش، در هم کوبیدن هیمنه پوشالی امریکا پس از هفتاد سال توسط سپاه، گفتمان صادقانه نیروهای انقلاب با مردم باعث گردید مردم بار دیگر به آنان اعتماد کرده و به یاری نمایندگان انقلابی مجلس دهم بفرستند تا مجلس توانمندی که حضرت امام اعتقاد داشتند: در رأس امور هست را احیا نمایند.

۵- البته بودند افراد اصلح دیگری که تنور انتخابات را گرم نمودند ولی بعلت محدودیت های کرسی مجلس از رفتن به آن عرصه خدمت باز ماندند. ضمن عرض خدا قوت به آنان برایشان بهترین توفیقات را از خداوند آرزو می نمایم.
و اما بند آخر

۶- مردم از مجلس وکیل الدوله، نمایندگان هرزه، دروغگو، ویژه خوار، مزدور، بیگانه پرست و منفعل خاطره خوبی ندارند. حداقل خواسته آنان گشایش در امور معیشتی، برخورد با قاچاق در همه اشکال، مقابله باگرانی، کم کردن فاصله طبقاتی، مردمی بودن و فصل الخطاب دانستن ولی فقیه می دانند. مردم در انتخاب اخیر مردانگی خود را ثابت کردند، حالا نوبت نمایندگان مجلس آینده است که مردانگی خودشان را اثبات نمایند.
در پایان توصیه نموده و انتظار دارم اولین مجلس گام دوم انقلاب در تحقق مطالبات به حق مردم و صیانت از حریم مجلسی در شأن نظام مقدس جمهوری اسلامی و دکترین ابلاغی حضرت امام خامنه ای(مدظله) در آغاز گام دوم انقلاب با تمام وجود مساعی خویش را به منصه ظهور برسانند.
بدانید این مردم با کسی عهد اخوت نبسته؛ در سال ۱۴۰۲ نیز برای مجلس دوازدهم پای صندوق های رأی خواهند آمد!!
والسلام
۰۳ اسفند ۹۸
الاحقر صادق مقدادی

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار