کد خبر : 87005
تاریخ انتشار : جمعه 14 بهمن 1401- 05: 19

رئیس سازمان بسیج حقوقدانان کشور:

مردم به عنوان بالاترین سرمایه کشور، نظام اسلامی را حفظ کرده‌اند

مردم به عنوان بالاترین سرمایه کشور، نظام اسلامی را حفظ کرده‌اند

.

به گزارش گیلانستان به نقل از ایرنا، سهراب انبارکی در سخنرانی پیش از خطبه های این هفته نماز جمعه رشت در جمع نمازگزاران در مصلی امام خمینی (ره) این شهر اظهار کرد: استمرار انقلاب اسلامی و اتصال آن به انقلاب جهانی امام زمان (عج) در گروه صیانت همین سه اصل مهم و اساسی است.

 

وی با بیان اینکه تبلور و تشعشع انقلاب اسلامی، نوری که با عبور از سراسر عالم امروز امید همه مظلومان عالم در اقصی نقاط کره زمین است، اضافه کرد: انقلاب اسلامی بدون اتکا به قدرت‌های شرق و غرب صرفا با تکیه بر قدرت لایزال الهی پا به عرصه حضور گذاشت، انقلابی که اکنون شاهد موفقیت های آن هستیم.

 

انبارکی در ادامه خاطر نشان کرد: سازمان بسیج حقوقدانان با انجام مشاوره‌های حقوقی رایگان با حضور در عرصه جهاد تبیین و برای رفع شبهات حقوقی و سیاسی با توجه به شبهه افکنی دشمنان در جوانان تلاش می‌کند.

 

وی بیان کرد: سازمان بسیج حقوقدانان با احیاء کانون های صلح و سازش و کاهش پرونده های محاکم قضایی با هماهنگی معاونت پیشگیری قوه قضائیه و شورای حل اختلاف می کوشد تا مردم حداکثر رضایتمندی را از دستگاه قضا داشته باشند.

 

انبارکی حقوقدانان را طلایه‌داران مبارزه با فساد عنوان کرد و افزود: تلاش برای ریشه‌کنی فساد و تحقق عدالت از جمله وظایف سازمان بسیج حقوقدانان است.

 

به مناسبت گرامیداشت دهه مبارک فجر امروز “جمعه” حقوقدانان در مصلی امام خمینی (ره) رشت به مراجعه کنندگان مشاوره و خدمات رایگان حقوقی ارائه دادند.

انتهای پیام/

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار