کد خبر : 55101
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۰ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۰:۵۵

عضو کمیسیون بودجه مجلس:

مردم منتظر اقدامات عملیاتی و جلوگیری از رشد روزافزون قیمت‌ها هستند

مردم منتظر اقدامات عملیاتی و جلوگیری از رشد روزافزون قیمت‌ها هستند

عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس با تأکید بر اینکه امروز اوضاع معیشتی مردم خوب نیست گفت: مردم منتظر اقدامات عملیاتی و جلوگیری از رشد روزافزون قیمت‌ها هستند.

به گزارش گیلانستان، مهرداد گودرزوند چگینی، با بیان اینکه امروز وضع معیشتی مردم خوب نیست از این موضوع ابراز نگرانی کرد و در همین زمینه اظهار داشت: مردم منتظر اقدامات عملیاتی در راستای جلوگیری از رشد روزافزون قیمت‌ها هستند و انتظار داریم دولت و متولیان امر در دستگاه‌های ذیربط به این نکته توجه کنند.

عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس با تأکید بر اینکه در شرایط کنونی اقشار مختلف مردم انتظار دارند با وضع قوانین متناسب وضع زندگی اقتصادی‌شان تغییر کند عنوان کرد: دولت باید برای این کار توان خود را مضاعف کند و در کنار آن از مدیران کارآمد، پرتوان و با انگیزه برای رفع مشکلات و نابه‌سامانی‌ها بهره ببرد.

گودرزوند چگینی استفاده از توان و ظرفیت مدیرانی که با مشکلات جامعه و نگرانی‌های مردم آشنایی دارند در سطوح استانی و ملی را لازم و ضروری تلقی کرد و ابراز داشت: مدیران کارآمد باید توانایی برنامه‌ریزی و سازماندهی در امور محوله را دارا باشند و قدرت پیش‌بینی، نظارت و کنترل در آن‌ها وجود داشته باشد.

نماینده مردم رودبار در مجلس رسیدگی به مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم را از جمله اهداف و اولویت‌هایی که مجلس یازدهم در ابتدای شروع به کار خود آن را مدنظر قرار داد دانست و در همین زمینه ابراز داشت: مجلس یازدهم تمام توان خود را برای حل مشکلات مردم به کار برده است اما این تلاش‌ها کافی نیست و باید ادامه پیدا کند.

وی درک مشکلات و مسائل شهری و روستایی را در شرایط کنونی نیازمند مدیرانی متخصص، توانمند، به دور از مسائل حاشیه‌ای اعلام کرد و افزود: توجه ویژه به اوضاع معیشتی قشر فرهنگیان، بازنشستگان و مستمری‌بگیران از جمله امور بسیار مهمی است که باید توسط وزاتخانه‌های ذیربط در دستور کار قرار گیرد.

عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس وظیفه خطیر وزرای آموزش و پروش، رفاه اجتماعی و سازمان تأمین اجتماعی را در این زمینه مورد توجه قرار داد و تصریح کرد: رسیدگی به شرایط اقتصادی و معیشتی این دسته از اقشار جامعه بحثی مهمی است که بنده تقاضای انجام آن را از سوی دستگاه‌های مسئول دارم.

گودرزوند چگینی از کاهش قدرت و توان اقتصادی مردم سخن گفت و با بیان اینکه بحث گرانی و تورم در جامعه جدی است و دولت باید در این مورد تصمیمات لازم را اتخاذ کند خاطرنشان کرد: امیدواریم با اجرای طرح‌هایی مانند طرح تأمین کالاهای اساسی و با استفاده از آن بتوانیم از رشد روزافزون قیمت‌ اجناس جلوگیری به عمل آوریم.

انتهای پیام/تسنیم

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار