کد خبر : 8722
تاریخ انتشار : پنجشنبه 28 بهمن 1395- 39: 23

مردم نگران نباشند/ آمادگی کامل ستاد بحران شهرداری و استانداری/ مسئولان مانند گذشته غافلگیر نمی شوند

مردم نگران نباشند/ آمادگی کامل ستاد بحران شهرداری و استانداری/ مسئولان مانند گذشته غافلگیر نمی شوند

عضو شورای اسلامی شهر رشت با بیان اینکه ستاد بحران شهرداری و استانداری آمادگی کامل دارند، گفت: جای نگرانی وجود ندارد و مسئولان مانند گذشته غافلگیر نمی شوند.

مظفر نیکومنش در گفتگو با خبرنگار سرویس اجتماعی گیلانستان ضمن تسلیت ایام فاطمیه با اشاره به بارش برفی که در راه است، اظهار کرد: طبق اعلام هواشناسی استان، پیش بینی شده که روز جمعه هوای گیلان و رشت برفی خواهد بود، اما خدمت مردم عزیز عرض می کنیم که جای نگرانی وجود ندارد و مسئولان مانند گذشته غافلگیر نمی شوند.

عضو شورای اسلامی شهر رشت با بیان اینکه ستاد بحران شهرداری و استانداری آمادگی کامل دارند، گفت: همه پیش بینی های لازم شده است، حتی علاوه بر آنکه پنج منطقه شهرداری رشت آمادگی لازم را دارد، ۱۵ ناحیه شهرداری هم امکانات لازم در اختیارشان گذاشته شده که معابر و کوچه های فرعی در کمترین زمان ممکن باز گشایی شود. تدابیر لازم حتی برای نمکی پاشی خیابان ها پس از بارش برف نیز اتخاذ شده است.

وی با اشاره به اینکه سازمانهای شهرداری با تمام امکانات و تجهیزات آماده باش می باشند، خاطرنشان کرد: خواهشی که از شهروندان محترم داریم اینکه حتی المقدور از وسیله های نقلیه شخصی در معابر استفاده نکنند، زیرا امکانات لازم برای حمل و نقل و جابجایی مردم عزیز در نظر گرفته و تاکید شده است که کلیه اتوبوسها، مینی بوسها و تاکسی ها جهت خدمات رسانی در شهر تردد کنند. به شهرداران مناطق تاکید شده که به فروشگاه های مواد غذایی و نانوایی ها هم کمک گردد تا مراکزشان همواره باز باشد تا مردم هیچ کمبودی احساس نکنند.

نیکومنش با بیان اینکه حتی به تمامی مناطق پنچ گانه دستور داده شده تا مکان هایی برای اسکان مسافران و افرادی که اگر در شهر با مشکلاتی مواجه شدند، تهیه گردد، تصریح کرد: در کل از هر نظر تمهیدات لازم صورت گرفته است و به صدا و سیمای گیلان نیز گفنه شده که لحظه به لحظه برای مردم اطلاع رسانی کند.

عضو شورای اسلامی شهر رشت با اشاره به اینکه تلفن گویای ۱۳۷ شهرداری هم آمادگی لازم برای پاسخگویی به مردم را دارد، افزود: این تلفن گویا لحظه به لحظه پیام شهروندان را دریافت می کند تا اگر موردی باشد بر طرف نماییم.

وی با بیان اینکه از امکانات بخش خصوصی و پیمان کاران شهرداری نیز استفاده خواهد شد، ابراز نمود: امکانات سپاه قدس گیلان، نیروی انتظامی استان و نیروی دریایی نیز مثل همیشه برای خدمت رسانی به مردم آماده است.

 

انتهای پیام/

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار