کد خبر : 23341
تاریخ انتشار : یکشنبه 29 بهمن 1396- 28: 21

مرکز کنترل ترافیک ۲ سال پیش با هزینه‌های زیاد افتتاح شده بود/ من همان زمان این پروژه را یک شوی تبلیغاتی نامیده بودم

مرکز کنترل ترافیک ۲ سال پیش با هزینه‌های زیاد افتتاح شده بود/ من همان زمان این پروژه را یک شوی تبلیغاتی نامیده بودم

امیدوارم بعضی از اعضای شورای چهارم که هم اینک در شورای پنجم هستند و شوق زیادی برای حضور در افتتاحیه ها دارند در افتتاحیه اصلاحیه پیاده راه فرهنگی و بی آرتی هم شرکت کنند؟!

به گزارش سرویس اجتماعی گیلانستان، محمود باقری خطیبانی عضو و نائب رئیس سابق شورای شهر رشت در دوره چهارم، به افتتاح مجدد مرکز کنترل ترافیک شهرداری رشت توسط شورای پنجم واکنش نشان داد و در یادداشتی نوشت:

چنان که در خبرها آمده بود در پنج شنبه هفته قبل(۲۵ بهمن ماه ۹۶) با حضور جمعی از مسئولان شهرستان رشت، شهردار، اعضای شورای شهر رشت و مدیران شهری مرکز کنترل ترافیک شهرستان رشت افتتاح گردید . نظر به این که این پروژه ۲ سال قبل و در زمان شورای چهارم و شهردار معزول افتاح شده بود، لازم می دانم به عنوان یکی از اعضای شورای چهارم رشت برای اطلاع افکار عمومی نکاتی را مطرح نمایم:

یکم / به برکت تکنولوژی ارتباطی اخبار و اطلاعات به سرعت نور رسانه ای و منتشر می شوند و از سوی دیگر دسترسی به اخبار و اطلاعات گذشته نیز فراهم است ؛ بنابر این ، اگر در گوگل جستجویی صورت بگیرد مشخص می شود این پروژه ۲ سال قبل با هزینه ها و تبلیغات زیاد و با حضور مسئولان وقت افتتاح شده بود .

دوم / آقای دکتر نجفی در جریان بحران برف سال گذشته و دقیقا در روز جمعه ۲۹ بهمن ۹۵ از این مرکز بازدید و از اقدامات مرکز کنترل ترافیک شهرداری رشت تقدیرکرد .

” در جلسه ستاد مدیریت بحران که در مرکز کنترل ترافیک شهرداری رشت با حضور دکتر نجفی استاندار گیلان ، مهندس شعبانپور معاونت امور عمرانی استانداری ، شهردار رشت ، مهندس شفقی فرماندار رشت ، کاظمی رییس شورای شهر رشت ، نیکومنش نایب رییس شورا ، حاجی پور رییس شورای شهرستان و جمعی از مدیران شهرداری حضور داشتند؛ دکتر محمدعلی نجفی نصب دوربین های کنترل ترافیک شهری شهرداری رشت را اقدامی در خور تقدیر دانست و یادآور شد حدود سه سال است که در جلسات شورای تأمین استان بر کنترل هوشمند ترافیک شهری تاکید ورزیده ایم که تا کنون به دلیل محدود بودن اعتبارات دولتی امکان اجرای این طرح فراهم نشده بود . نجفی با تصریح بر اینکه تا پایان سال جاری پوشش دوربین های ترافیک شهری رشت به ۳۰الی ۴۰ درصد مناطق شهری می رسدافزود: در انتهای سال آینده کل شهر رشت تحت پوشش دوربین های کنترل شهری قرار می گیرد ” . پایگاه خبری رشت پرس .

سوم / من از این که شهر رشت توسعه یابد و از امکانات مدرن برای مدیریت شهری و کنترل ترافیک بهره مند شود و مردم از رفاه و آسایش بیشتری برخوردار شوند ، احساس خرسندی می کنم اما پرسشی که دارم این است که اگر این پروژه ۲ سال قبل افتتاح شد چرا مجددا افتتاح شده است؟ و دیگر این که اگر این پروژه ناقص اجرا شده بود چرا همان زمان دوستانی که الان عضو شورا هستند و از مدافعان شهردار متخلف و معزول بودند ، اعتراضی نکردند و مجددا در افتتاح این پروژه نقش پیشرو و پیشگامی دارند؟ فکر میکنم مردم حق دارند از زبان اعضای شورا از جریان ماوقع قرار گیرند.

چهارم / من در همان زمان افتتاح این پروژه از سوی شهردار متخلف و معزول رشت را صرفا یک شوی تبیلغاتی نامیدم چنان که در افتتاح بسیاری از پروژه ها همانند پیاده راه فرهنگی ، بی ار تی ، پارک ها و … از همین رویه پیروی شد اما عده ای از دوستان شورای چهارم که هم اینک در شورای پنجم حضور دارند علیه من موضع گیری کردند و همسو با حلقه رسانه ای آن معزول ، مرا ضد توسعه و مخالف عقلانیت معرفی کردند.

حال این حق برایم وجود دارد که از این دوستان بپرسم که به چه دلیلی آن زمان نه تنها سکوت بلکه حمایت کردید و امروز برای افتتاح آن پروژه عکس های رنگی و متفاوت می گیرد ؟ مردم می پرسند کدام تصاویر شما حقیقی است ۲ سال قبل یا عکس های افتتاح روز پنج شنبه ۲۶ بهمن ماه.

پنجم / امیدوارم بعضی از اعضای شورای چهارم که هم اینک در شورای پنجم هستند و شوق زیادی برای حضور در افتتاحیه ها دارند در افتتاحیه اصلاحیه پیاده راه فرهنگی و بی آرتی هم شرکت کنند؟! تا نتیجه حمایت های خود را از آن متخلف و معزول ببینند . فکر نمی کنم مردم آثار خسارت های روانی ، مالی و روحی و به ویژه قطع درختان کهنسال خیابان امام خمینی و تخریب بنیه اقتصادی بازار و … را از یاد ببرند . قدرت حافظه بلند مدت مردم را نادیده نگیرید. شما بزودی داوری می شوید .

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار