کد خبر : 84392
تاریخ انتشار : یکشنبه 20 آذر 1401- 20: 13

نماینده ولی فقیه در گیلان:

مسئولان نسبت به عملکرد خود در برابر مردم پاسخگو باشند

مسئولان نسبت به عملکرد خود در برابر مردم پاسخگو باشند

نماینده ولی فقیه در گیلان با تأکید بر اینکه مسئولان باید نسبت به عملکرد خود در برابر مردم پاسخگو باشند، گفت: دشمن از کوچک‌ترین خطای ما سو استفاده می کند.

به گزارش گیلانستان، آیت‌الله رسول فلاحتی پیش‌از ظهر یکشنبه در پنجمین همایش استانی ائمه جمعه گیلان با تاکید بر اینکه در شرایط کنونی برای ترویج احکام الهی تلاش کنیم، اظهار داشت: مدیریت دینی، اخلاقی و معنوی جامعه همواره در طول تاریخ با همه رنج‌ها در دست عالمان دینی بوده و باید این جایگاه حفظ شود.

 

وی عالمان را وارثان انسان‌های متکامل و به مقصد رسیده دانست و گفت: عالمان دینی هرگز از رسالت و مسیر خود غفلت نکرده و ارتباط‌شان با خدای متعال مستمر است.

 

نماینده ولی فقیه در استان گیلان تصریح کرد: باید همه مسئولان در پیشبرد اهداف حوزه کاری خود قاطع باشند.

 

وی با بیان اینکه همه ما مسئولان باید در برابر عملکردمان پاسخ‌گو باشیم چرا که مردم پیگیر اتفاقات و مسائل روز هستند، افزود: هیچ‌وقت در زندگی از خودمان غافل نشویم و در مقابل مشکلات، خود را فراموش نکنیم چراکه در این صورت بازنده هستیم.

 

آیت‌الله فلاحتی با اشاره به خطبه ۱۵۲ نهج‌البلاغه خاطرنشان کرد: حضرت (ع) فرموده کسی که دارای قلب آگاه، خردمند و درون پاک باشد، فرجام و نتیجه کار خود را می‌بیند و خداوند نیز فراز و نشیب‌های زندگی را به او نشان می‌دهد.

 

وی با تاکید بر اینکه عالمان دینی نگاه واقع‌بینانه به مسائل اجتماعی داشته باشند، اظهار کرد: دشمن از کوچک‌ترین خطای ما سو استفاده کرده و به طبل می‌کوبد، بنابراین باید مدیریتمان در حکومت دینی مبتنی بر امامت باشد به طوری که دائماً چشم و گوش‌مان به رهبری باشد.

 

امام جمعه رشت با بیان اینکه در مواجه با پدیده‌های اجتماعی و بحران‌ها، به‌فکر ارائه راهکار و رفع مشکلات باشیم، اضافه کرد: ائمه جمعه همواره جایگاه نماز جمعه را حفظ کرده و سطح آن را پایین نیاورند.

انتهای پیام/

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار