کد خبر : 91377
تاریخ انتشار : جمعه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۲۲:۵۷

مسابقات پاورلیفتینگ قهرمانی نابینایان کشور در رشت آغاز شد

مسابقات پاورلیفتینگ قهرمانی نابینایان کشور در رشت آغاز شد

نوزدهمین دوره رقابت‌های پاورلیفتینگ نابینایان و کم‌بینایان قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی از صبح امروز جمعه در رشت آغاز شد.

به گزارش گیلانستان، در این دوره از رقابت‌ها ۴۰ ورزشکار برتر این رشته از ۱۴ استان کشور حضور دارند که در سالن اختصاصی وزنه‌برداری جهان پهلوان محمود نامجو مجموعه ورزشی یادگار امام شهرستان رشت با هم به رقابت می‌پردازند.

 

ورزشکاران شرکت کننده در این دوره از مسابقات در ۱۰ وزن با هم رقابت می‌کنند که در آغاز این مسابقات و در اوزان مختلف ورزشکاران استانهای گیلان، مازندران و اصفهان رکوردهای بهتری را ثبت کردند.

 

رئیس انجمن پاورلیفتینگ نابینایان جهان و کشور در خصوص برگزاری این مسابقات گفت: در پایان این رقابت‌ها که جنبه انتخابی تیم ملی دارد، نفرات برتر به عضویت تیم ملی در خواهند آمد تا در رقابتهای جهانی حضور یابند.

 

نظام دودل افزود: رقابتهای پاورلیفتینگ قهرمانی نابینایان و کم‌بینایان جهان اواخر مرداد ماه امسال با حضور زبده ترین ورزشکاران این رشته از کشورهای مختلف در بیرمنگام انگلیس برگزار خواهد شد و ایران نیز یکی از قطب‌های برتر این رشته محسوب می‌شود.

 

نوزدهمین دوره رقابتهای پاورلیفتینگ قهرمانی نابینایان و کم‌بینایان کشور و انتخابی تیم ملی امشب با معرف تیم‌ها و نفرات برتر در مجموعه ورزشی یادگار امام رشت پایان خواهد یافت.

انتهای پیام/

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار