کد خبر : 93167
تاریخ انتشار : جمعه 12 خرداد 1402- 27: 22

مدیرکل تبلیغات اسلامی گیلان خبر داد؛

مسابقه اینترنتی «چراغ هدایت» برگزار می‌شود

مسابقه اینترنتی «چراغ هدایت» برگزار می‌شود

مدیرکل تبلیغات اسلامی گیلان با اشاره به قرارگیری رودباردر ورودی و پیشانی استان گفت: به مناسبت ارتحال امام (ره) وقیام خونین ۱۵ خرداد ورودی گیلان با وصایای امام راحل (ره) فضاسازی شده است.

به گزارش گیلانستان، حجت الاسلام سعید مهدوی در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به گرامیداشت قیام ۱۵ خرداد و شهادت شهید سید یونس رودباری اظهار کرد: شهید سید یونس حسینی رودباری به عنوان اولین شهید نهضت حضرت امام، افتخار ملی گیلان و رودبار است.

 

مدیرکل تبلیغات اسلامی گیلان با اشاره به قرارگیری رودبار در ورودی و پیشانی استان بیان کرد: آذین بندی و فضاسازی محیطی شهر رودبار با محتوای فرهنگی و مذهبی در دستور کار است.

 

حجت الاسلام مهدوی ادامه داد: به مناسبت ارتحال امام (ره) و قیام خونین ۱۵ خرداد ورودی گیلان با محتوای فرهنگی و مذهبی فضاسازی شد.

 

وی با اشاره به تأثیر پذیری مسافران و گردشگران از فضاسازی فرهنگی و رسانه‌ای در جنوب گیلان افزود: اثرگذاری فضاسازی محیطی در ورودی گیلان بسیار اهمیت دارد.

 

مدیرکل تبلیغات اسلامی گیلان از برگزاری مسابقه اینترنتی «چراغ هدایت» در بستر فضای مجازی خبر داد و اضافه کرد: این مسابقه فرهنگی بر مبنای وصیت نامه الهی و سیاسی امام راحل طراحی شده که در سایت اداره کل سازمان تبلیغات اسلامی گیلان به آدرس www.ntegilan.ir بارگذاری می‌شود.

 

مهدوی با اشاره به اهداف برگزاری مسابقه اینترنتی «چراغ هدایت» بیان کرد: آشنایی مردم با اندیشه‌های حضرت امام در ابعاد مختلف از اهداف مهم برگزاری این مسابقه است.

 

وی ادامه داد: به برگزیدگان مسابقه اینترنتی «چراغ هدایت»، کمک هزینه سفر به کربلای معلی به ارزش ۵ میلیون تومان و جوایز نفیس دیگری تعلق می‌گیرد.

انتهای پیام/

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار