کد خبر : 1690
تاریخ انتشار : چهارشنبه 13 آبان 1394- 51: 20

مــــــلــــــت «مـــــرگ بـــر آمــــــریـــــکـــــا» را فـــــریــــــاد زد

مــــــلــــــت «مـــــرگ بـــر آمــــــریـــــکـــــا» را فـــــریــــــاد زد

ملت بزرگ ایران در جای جای میهن اسلامی در ۱۳ آبان امسال، حماسه‌ای دیگر آفریدند.

به گزارش در گیلان، بانگ مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل که رساتر و بلندتر از هر سال از جای جای کشور اسلامی ایران بر سر استکبار زده شده نوید خلق حماسه‌ای دیگر را از سوی ملت داشت.

ملت ایران، پر شور از هر سال فریاد مرگ بر آمریکا را سر دادند.

همزمان با سراسر کشور و در روز مبارزه با استکبار جهانی، راهپیمایان ۱۳ آبانی در آذربایجان شرقی یک سر شعار «مرگ بر آمریکا» سر می‌دهند.

راهپیمایان ۱۳ آبان در تبریز و دیگر شهرهای آذربایجان شرقی از دقایقی پیش با سر دادن شعارهای ضد استکباری و ضد صهیونیستی، انزجار خود را از جنایات آمریکا و هم‌پیمانانش اعلام کردند.

در تبریز، دانش آموزان، دانشجویان و مردم ولایتمدار از مسیرهای چهارگانه در حال حرکت به سمت میدان نماز هستند تا یکدل و هم‌صدا شعارهای همیشه ناب «مرگ بر آمریکا» و «مرگ بر اسرائیل» سر دهند.

مسیر شماره یک، چهارراه شهید بهشتی-میدان ساعت-ارتش شمالی-میدان شهدا-میدان نماز،‌ مسیر شماره دو، میدان قونقا-چهارراه شریعتی-خیابان فردوسی-میدان نماز، مسیر شماره سه، پل قاری-میدان دانشسرا-میدان شهدا-میدان نماز و مسیر شماره چهار، خیابان شهید مدنی (دارائی جدید و قدیم)-خیابان جمهوری اسلامی-میدان نماز.

در این روز که با عنوان روز مبارزه با استکبار جهانی نام‌گذاری شده است، حضور نسل سوم و نسل چهارم، به ویژه دانش آموزان و دانشجویان، چشمگیر است و با سر دادن شعارهای «مرگ بر آمریکا»، «مرگ بر اسرائیل» و «مرگ بر آل سعود» جنایات استکبار جهانی را محکوم کرده و با آرمان‌های انقلاب اسلامی تجدید بیعت می‌کنند.

شعار”مرگ بر آمریکا” در ۱۷ شهر استان آذربایجان غربی طنین‌انداز شد

از ساعت ۹.۳۰ دقیقه صبح امروز شعار “مرگز بر آمریکا” و “مرگ بر اسرائیل” توسط شهروندان استان آذربایجان‌غربی در جای‌جای این استان طنین‌انداز شد.

امروز راهپیمایی ۱۳ آبان با حضور دانش‌آموزان‏، دانشجویان، طلاب‏، بسیجیان‏، مردم علاقه‌مند و مسئولان در ۱۷ شهرستان استان آذربایجان‌ غربی شامل ارومیه، خوی، سلماس، ماکو، شوط، چالدران، پلدشت، نقده، اشنویه، مهاباد، پیرانشهر، سردشت، میاندوآب، تکاب، شاهین دژ و بوکان برگزار شد.

مردم انقلابی استان آذربایجان‌ غربی با سردادن شعار “مرگ بر آمریکا” ضمن ابراز انزجار از استمرار سیاست‌های خصمانه ایالات متحده آمریکا، سالروز تبعید امام خمینی(ره) در سال ۴۳‏، شهادت دانش‌آموزان به دست رژیم پهلوی در سال ۵۷‏ و سالروز تسخیر لانه جاسوسی آمریکا به دست دانشجویان انقلابی را گرامی داشتند.

فریاد “مرگ بر آمریکا” و “مرگ بر اسرائیل” در استان اردبیل طنین‌انداز شد

همزمان با فرا رسیدن یوم الله ۱۳ آبان مردم استان اردبیل در تمامی ۱۰ شهرستان و بخش‌های تابعه از جمله شهرستان‌های خلخال، مشگین‌شهر، گرمی، پارس‌آباد، بیله‌سوار، سرعین، نیر، نمین و کوثر به همراه دانش‌آموزان در این راهپیمایی شرکت کردند و با اعلام شعارهای “مرگ بر آمریکا” و ” مرگ بر اسرائیل” نفرت و انزجار خود را استکبار جهانی و رژیم کودک‌کش اسرائیل در استان طنین‌انداز کردند.

در مرکز استان نیز مردم از پیر و جوان، زن و مرد از دقایقی پیش با حضور در مسیر راهپیمایی از ایستگاه سرعین به طرف میدان مصلی اردبیل با شعار “هیهات من‌الذله” و “مرگ بر داعش” و ” مرگ بر تکفیری” حرکت کردند.

سخنران مراسم راهپیمایی امروز در اردبیل، حجت الاسلام محمدجواد حاج علی اکبری، نماینده مقام معظم رهبری در اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان است که تا دقایقی دیگر این سخنرانی شروع می‌شود.

فریاد “مرگ بر آمریکا” در آسمان نصف جهان طنین‌انداز شد

دقایقی پیش هم‌زمان با سراسر کشور و در روز مبارزه با استکبار جهانی، راهپیمائی ۱۳ آبان با حضور گسترده دانش‌آموزان از میدان انقلاب اسلامی اصفهان به سمت پل خواجو و هم‎زمان در دیگر شهرستان‌های استان آغاز شد.

دانش‌آموزان اصفهانی با فریاد شعار “مرگ بر آمریکا”، “مرگ بر اسرائیل” و “هیهات من‌الذله” بار دیگر همچون سال‌های گذشته نفرت و انزجار خود را از استکبار جهانی و ایادی خونخوارش نشان دادند.

در پایان این مراسم پس از قرائت بیانیه‌های دانش آموزان و دانشجویان، قطعنامه مراسم راهپیمایی سیزدهم آبان ماه با حضور مسئولان، دانش‌آموزان، دانشجویان و اقشار مختلف مردم در اصفهان قرائت می‌شود.

راهپیمایی ۱۳ آبان در استان البرز برگزار شد

مسیر راهپیمایی ۱۳ آبان در کرج از میدان توحید به سمت بلوار امامزاده حسن است و سخنرانی این مراسم توسط مهدی چمران رئیس شورای شهر تهران انجام می‌‌شود.

مسیر راهپیمایی این روز تاریخی در شهرستان ساوجبلاغ از میدان شهدا به سمت بلوار امام خمینی این شهرستان آغاز و مصلی نماز جمعه محل تجمع دانش‌اموزان و مردم است؛ سخنرانی این مراسم در ساوجبلاغ توسط حجت‌الاسلام حسینی نوری رئیس شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه استان البرز انجام می‌شود.

این مراسم در شهرستان اشتهارد از خیابان شهید چمران به سمت خیابان امام خمینی آغاز و در نهایت در گلزار شهدای این شهرستان با سخنرانی رئیس آموزش و پرورش اشتهارد به پایان می‌رسد.

دانش‌آموزان و شهروندان شهرستان طالقان در روز ۱۳ آبان راهپیمایی خود را از میدان جلال آل احمد به سمت میدان شهید فلاحی آغاز می‌کنند و نهایت امر در مسجد جامع این شهر تجمع می‌کنند؛سخنران این مراسم در شهرستان حجت‌الاسلام‌حجازی‌نیا رئیس دفتر فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی طالقان است.

فریاد “مرگ بر آمریکا” در استان ایلام طنین‌انداز شد

هم‌زمان با سالروز تسخیر لانه جاسوسی مردم استان ایلام نیز با حضور گسترده خود در مراسم راهپیمایی گرامیداشت ۱۳ آبان روز ملی مبارزه با استکبار جهانی فریاد “مرگ بر آمریکا” سر دادند.

مردم ایلام در مسیر ابتدایی آغاز راهپیمایی ۱۳ آبان شعارهای ضد استکباری مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل سر داده و بار دیگر حضور خود در میدان حمایت از انقلاب اسلامی را نشان دادند.

مراسم راهپیمایی ۱۳ آبان در ایلام امسال در حالی برگزار می شود که جاری شدن سیلاب در استان و آبگرفتگی بیش از ۲۰ هزار واحد مسکونی خسارت‌های بسیاری را به این استان وارد کرده، اما تمامی این مشکلات مانع حضور مردم در این مراسم حماسی نشده است.

به صورت هم‌زمان این مراسم در سایر مناطق استان ایلام نیز در حال برگزاری است، محور حرکت مردم در این مراسم از میدان ۲۲ بهمن شهر ایلام تا میدان شهید کشوری است.

راهپیمایی ۱۳ آبان در ۳۰ نقطه خراسان جنوبی برگزار شد

مردم ولایتمدار و دانش آموزان استان از همان لحظات اولیه صبح برای حضور در این راهپمیایی گرد هم آمده‌اند.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین مرتضی ابراهیم‌زاده در حاشیه برگزاری راهپیمایی ۱۳ آبان در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در بیرجند اظهار داشت: امسال کوبنده‌‌تر از سال‌های گذشته شعارهای مرگ بر آمریکا سرداده می‌شود.

وی افزود: بنا به فرموده مقام معظم رهبری رمز ماندگاری انقلاب استکبارستیزی است و رهبری خواستار آماده‌سازی فضای ادارات برای مراسم روز ملی مبارزه با استکبار جهانی شدند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی با بیان اینکه امسال مراسم ۱۳ آبان ماه در بیش از ۳۰ نقطه از خراسان جنوبی همزمان با سراسر کشور برگزار می‌شود، گفت: دست استکبار جهانی در وقایع مهم ۱۳ آبان ماه برای همه آزادی خواهان جهان آشکار شده است.

ابراهیم زاده با بیان اینکه ۱۳ آبان در تقویم کشور به عنوان روز جهانی مبارزه با استکبار نام‌گذاری شده است، افزود: این روز یادآور سه واقعه مهم در تاریخ معاصر ایران است.

وی ۱۳ آبان را در تاریخ انقلاب اسلامی برگی زرین و مقطعی حساس برای نظام اسلامی دانست و بیان کرد: باید در حضور در این مراسمات از کیان جمهوری اسلامی دفاع کنیم و به دشمن بفهمانیم که همه حول یک محور و در یک سنگر هستیم.

راهپیمایی بزرگ ۱۳ آبان در خراسان رضوی برگزار شد

راهپیمایی بزرگ ۱۳ آبان در سراسر استان خراسان رضوی و مشهد مقدس برگزار شد.

این راهپیمایی در مشهد، از محل میدان ۱۵ خرداد مشهد مقدس آغاز شده و جمع زیادی از طلاب، دانشجویان و دانش آموزان و همچنین مردم در این راهپیمایی پرشور حاضر داشتند.

جمع زیادی از مسئولان کشوری و استانی، فرماندهان بسیج و سپاه نیز در این مراسم حضور داشتند.

محمد جواد لاریجانی، دبیر ستاد حقوق بشر نیز در این مراسم سخنرانی کردند.

همچنین همزمان با مشهد مقدس در سراسر استان نیز مردم فریاد مرگ بر آمریکا سر داده‌اند و در این حضور پرشور، شرکت کرده‌اند.

پیوند لبیک یا حسین مردم اهواز/ خوزستانی‌ها شعار مرگ بر آمریکا سردادند

امروز همزمان با سراسر کشور مردم ولایتمدار خوزستان در یوم الله ۱۳آبان به خیابان‌ها آمدند تا خشم و انزجار خود را از سیاست‌های استکبار جهانی فریاد بزنند.

در کلانشهر اهواز نیز مردم به ویژه جوانان و نوجوانان پرشور با در دست داشتن پرچم‌های ایران و شعار لبیک یا حسین بار دیگر بر آرمان‌خواهی و مبارزه با استکبار جهانی و سردمدار اصلی آن یعنی آمریکا تاکید کردند.

حضور جوانان دانشجو، طلبه و دانش آموز در کنار نسل‌های قبل‌تر انقلابی نشان‌دهنده پیوند ناگسستنی اندیشه انقلابی و اسلامی در ایران با مردم است که این حضور جلوه گر آن بود.

همچنین مردم با آتش زدن پرچم آمریکا و اسرائیل نفرت خود را از سیاست‌های استکباری آمریکا و رژیم دست جعلی اسرائیل فریاد زدند.

این راهپیمایی تا مسجد اعظم و چهارراه آبادان اهواز ادامه دارد و پس ازآن بیانیه قرائت و سخنرانی اصلی برنامه انجام می‌شود.

راهپیمایی یوم‌الله ۱۳ آبان در استان زنجان برگزار شد

مردم همیشه در صحنه دیار غواصان دریادل و اخط شکن راس ساعت ۹:۳۰ صبح امروز همزمان با سراسر کشور برای گرامیداشت سالروز تبعید امام خمینی(ره) در سال ۴۳، سالروز شهادت دانش‌آموزان به دست رژیم منحوس پهلوی در سال ۵۷ و سالروز تسخیر لانه جاسوسی آمریکا به دست دانشجویان مسلمان پیرو خط امام خمینی(ره) در سال ۵۸ در راهپیمایی امروز حضور پیدا کرده‌اند.

بدون شک دانش‌‌آموزان و دانشجویان در شکل‌گیری انقلاب اسلامی و در راه مبارزه با استکبار جهانی نقشهای قابل‌توجهی ایفا کرده‌اند و لرزه بر کاخهای یزیدیان زمان در زمان رژیم طاغوت انداختند و زمینه را برای پیروزی انقلاب اسلامی فراهم کردند و امروز نیز در سنگرهای علم و دانش به پاسداری از خون شهیدان و دفاع از نظام اسلامی پرداخته‌اند.

امروز به برکت خون شهدا و رهنمونهای پیرجماران، انقلاب اسلامی ایران به سایر قاره‌های جهان صادر شده به طوری که تمامی انسانهای آزاده جمهوری اسلامی ایران را مرکز امنیت و آزادی و آزادگی می‌دانند.

امروز مردم ولایت‌مدار زنجان از کارمند تا کارگر، زن و مرد، پیر و جوان و دانش‌آموز و دانشجو بار دیگر به خیابانها آمدند تا بر وفاداری به آرمانهای امام خمینی(ره) تاکید کرده و عهد و پیمانی دوباره با شهدا ببندند.

مردم قدرشناس پایتخت شور و شعور حسینی باتاسی از حضرت اباعبدالله‌الحسین(ع) در حدفاصل چهارراه امیرکبیر تا مقابل حرم مطهر امامزاده حضرت سیدابرهیم(ع) زنجان حضور یافتند و شعار «هیهات من الذله» را با مشت‌های گره کرده فریاد زدند.

مردم شهید پرور زنجان با شعار «زنجانیلار اویاخدی، اینقیلابا دایاخدی» و «مرگ بر آمریکا» بر دوستی با دوستداران نظام اسلامی و دشمنی با دشمنان نظام اسلامی ایران پافشاری می‌کنند.

مردم زنجان ضمن تاکید بر تبعیت از امر مقام معظم رهبری و در راستای حرکت در مسیر فرمایشات امام خمینی(ره) که فرمودند « تا شرک و کفر است مبارزه هست و تا مبارزه هست ما نیز هستیم» از مسولان خواستند تا در مقابل حیله‌ها و ترفندهای آمریکایی‌ها هوشیار باشند.

زنگ”روز مبارزه با استکبار جهانی” در مدارس استان سمنان نواخته شد

مراسم نواخته شدن زنگ ملی مبارزه با استکبار جهانی امروز هم‌زمان با ۱۳ آبان و روز دانش‌آموز در مدارس استان سمنان برگزار شد.

استکبارستیزی و فریاد”مرگ بر امریکا”،”مرگ بر اسرائیل”،”ای رهبر آزاده آماده‌ایم،آماده”،”ما اهل کوفه نیستیم، علی تنها بماند” ازجمله شعارهای دانش آموزان استان سمنان در صبح امروز بود.

همراهی و همدلی دانش آموزان با اهداف بلند انقلاب اسلامی صبح امروز در مدارس استان سمنان برای جهانیان نمایان گردید.

صبح امروز مدارس استان سمنان فریاد”مرگ بر آمریکا”خویش را به گوش جهانیان رساند تا به مستکبرین عالم بفهمانند همواره یاور و یاریگر مظلومان جهان خواهند بود.

زنگ “مبارزه با استکبار جهانی” در مدارس استان کرمانشاه نواخته شد

آیین نواخته شدن زنگ ملی”مبارزه با استکبار جهانی” امروز به صورت نمادین در یکی از مدارس کرمانشاه و با حضور مدیرکل آموزش و پرورش استان به مناسبت ۱۳ آبان و روز دانش آموز، نواخته شد.

فرهنگیان و دانش‌آموزان در تمامی شهرستان‌های استان کرمانشاه به مناسبت روز ملی «مبارزه با استکبار جهانی» و روز دانش‌آموز، هم‌صدا و همگام با آحاد مردم در استان در تجمع یوم الله سیزده آبان شرکت کردند.

روز ۱۳ آبان که در تقویم نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به عنوان روز مبارزه با استکبار جهانی نام‌گذاری شده، یادآور سه واقعه مهم در تاریخ معاصر ایران است که در سه دوره مختلف رخ داده و به همین دلیل این روز را در تاریخ کشور به عنوان روزی به یادماندنی به ثبت رسانده است.

تبعید امام خمینی(ره) به ترکیه در ۱۳ آبان ۱۳۴۳، شهادت جمعی از دانش‌آموزان در ۱۳ آبان ۱۳۵۷ و تسخیر لانه جاسوسی در ۱۳ آبان ۱۳۵۸ عنوان این سه واقعه تاریخی است که هر کدام در دوره وقوع تاثیرگذاری ویژه خود را داشته و شرایط را به نحوی تغییر داده‌‌اند.

راهپیمایی یوم الله ۱۳ آبان در استان گلستان برگزار شد

همزمان با سیزدهم آبان ماه روز ملی مبارزه با استکبار جهانی، راهپیمایی گسترده اقشار مختلف مردم به ویژه دانش آموزان در ۳۳ نقطه در استان گلستان برگزار شد.

در طول مسیر، راهپیمانان با سر دادن شعارهایی، بار دیگر با آرمان‌ها و ارزش‌های انقلاب اسلامی تجدید میثاق می‌بندند.

دانش‌آموزان با شعار مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل و هیهات من‌الذله بار دیگر همچون سال‌های گذشته نفرت و انزجار خود را از استکبار جهانی و ایادی خونخوارش نشان دادند.

براساس اعلام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی راهپیمایی یوم الله ۱۳ آبان شهرستان گرگان از میدان شهرداری، خیابان شهدا به طرف چهارراه شهدا و مصلی وحدت از ساعت ۹.۳۰ صبح با سخنرانی حجت الاسلام‌والمسلمین فرزانه امام جمعه موقت مشهد مقدس برگزار شد.

در این آیین ضد استکباری مردم شهرها و بخش‌های مختلف استان گلستان هم یکپارچه و متحد با سردادن شعارهای مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل بار دیگر نفرت و تنفر خود را از استکبار جهانی به دنیا اعلام کردند.

شرکت کنندگان در این آئین ملی علاوه بر سر دادن شعار با پارچه نوشته‌ها و پلاکاردهایی که در دست داشتند، انزجار خود را از استکبار جهانی اعلام کردند.

فریاد«مرگ بر آمریکا» و«مرگ بر اسرائیل» در استان لرستان طنین‌انداز شد

هم‌زمان با سراسر کشور، راهپیمایی ۱۳ آبان در استان لرستان با حضور زن و مرد، پیر و جوان، خانواده‌های معظم شهدا، جانبازان، ایثارگران، دانش آموزان و دانشجویان آغاز شد.

مردم موحد و ولایتمدار استان لرستان آمده‌اند تا بار دیگر خشم و انزجار خود را نسبت به جنایت‌ها و شرارت‌های آمریکا و اسرائیل به رخ جهانیان بکشانند.

اقشار مختلف مردم از ساعات ۹ صبح امروز در میدان شهدای شهرستان خرم‌آباد با دست‌نوشته‌هایی با مضمون «مرگ بر آمریکا»، «مرگ بر اسرائیل» و «مرگ بر آل سعود» که در دست دارند، حضور پیداکرده تا پس از تجمع، با سردادن شعارهای مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل راهپیمایی خود را آغاز کنند.

با گردآمدن اقشار مختلف مردم شهرستان خرم‌آباد در میدان شهدا، راهپیمایی آغاز و به سمت پل شهدا، سه‌راه اسدآبادی و مصلی الغدیر در حرکت هستند که فریاد «مرگ بر آمریکا» و «مرگ بر اسرائیل» شرکت‌کنندگان در استان لرستان طنین‌انداز شده است.

سیل جمعیت با مشت‌های گره‌خورده در حرکت هستند که خشم انزجار خود را از رژیم غاصب آمریکا و اسرائیل به نمایش گذاشته‌اند و یک‌صدا باهم با فریاد «مرگ بر آل سعود» سر داده‌اند.

راهپیمایی ۱۳ آبان در استان همدان برگزار شد

تجمع بزرگ ۱۳ آبان، تداوم استکبارستیزی عاشورای حسینی از ساعت ۹ و ۳۰ دقیقه صبح با حضور گسترده هیئت های حسینی، اقشار مختلف مردم، دانش آموزان و دانشجویان، اساتید حوزه و دانشگاه، طلاب و روحانیون و تشکل‌های دانشجویی با شعار «مرگ بر آمریکا» همزمان در سراسر کشور، در میدان حضرت امام خمینی(ره) همدان برگزار شد.

مردم دارالمومنین همدان همگام با ملت ایران اسلامی و همراه با مسئولان راهپیمایی یوم‌الله ۱۳ آبان را آغاز کردند و ضمن تجدید میثاق با رهبر معظم انقلاب و شهیدان انقلاب اسلامی و هشت سال دفاع مقدس فریاد برائت از استکبار و مشرکان را سر دادند.

در این مراسم، استاندار همدان، نماینده ولی فقیه در استان، جانشین فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) و سایر مسئولان همراه با مردم در راهپیمایی شرکت داشتند.

تجمع‌کنندگان با حمل پلاکاردهای حاوی شعارهای استکبارستیزی نظیر «مرگ بر آمریکا»، «مرگ بر اسرائیل»، «هیهات من الذله» و «لبیک یا خامنه‌ای» و غیره پرچم آمریکا و اسرائیل را به عنوان نمادهای اسکتبار جهانی، زیر پا انداختند و به آتش کشیدند.

با وجود اینکه راهپیمایی در سرمای هوای برگزار می‌شود مردم متدین همدان همراه دانش‌آموزان مدارس مختلف و دانشجویان دانشگاه‌ها و مردم اقشار مختلف از خیابان‌های اصلی به سمت میدان امام خمینی(ره) حرکت کردند.

مردم همیشه در صحنه همدان که در میدان مرکزی همدان حضور یافته بودند با مشت‌های گرده کرده و سر دادن شعارهای مختلف این مراسم را برگزار در پایان نیز بیانیه قرائت شد، ضمن اینکه حماسه سرایی این مراسم نیز توسط مهدی روحی انجام گرفت.

تظاهرات امسال با توجه به شرایط مذاکرات و توصیه‌های مقام معظم رهبری رنگ و بوی استکبار ستیزی به خود گرفته بود و به سمت و سوی جلوگیری از نفوذ دشمن بود.

مردم ولایت‌مدار بوشهر دسیسه‌های استکباری را محکوم کردند

همزمان با ۱۳ آبان روز ملی مبارزه با استکبار مردم ولایت مدار بوشهر صبح امروز با تجمع در میدان شهید رئیسعلی دلوار در کنار آبهای خلیج فارس دسیسه‌های آمریکا را محکوم کردند.

دراین تجمع عظیم که نماینده ولی فقیه در استان بوشهر، استاندار، خانواده معظم شهدا، دانش‌‌آموزان، دانشجویان، مسئولان دستگاه‌های اجرایی و قشرهای مختلف مردم حضور داشتند از کنار آبهای خلیج فارس فریاد مرگ بر آمریکا را طنین‌انداز کردند و یک بار دیگر پایبندی خود را به آرمان‌های انقلاب اسلامی به نمایش گذاشتند.

راهپیمایی ۱۳ آبان همزمان با سراسر کشور در یزد برگزار شد

مراسم راهپیمایی ۱۳ آبان با حضور پرشور دانش آموزان، مسئولان ارشد استان، دانشجویان، طلاب و دیگر اقشار مختلف جامعه به منظور محکوم کردن آمریکا و دیگر مستکبران در یزد برگزار شد.

شرکت کنندگان در این مراسم با سردادن شعارهای ” مرگ بر آمریکا”، ” ای رهبر آزاده آماده ایم آماده”، “مرگ بر اسرائیل” و ” وای اگر خامنه ای حکم جهادم دهد” انزجار خود را از استکبار جهانی اعلام کردند.

اجرای سرود دانش آموزی توسط دانش آموزان یزدی، قرائت بیانیه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان یزد در راستای محکوم کردن سیاست آمریکایی و برگزاری نمایشگاه عکس جنایات رژیم طاغوت و آمریکای جنایت کار در ایران از دیگر برنامه های جانبی مراسم راهپیمایی ۱۳ آبان در استان یزد بود.

در بخشی از بیانیه شورای هماهنگی که به مناسبت ۱۳ آبان در این مراسم قرائت شد، آمده، سیزده در تاریخ کشور عزیزمان ایران، یادآور ۳ حادثه‌ی بسیار مهم است. روز ۱۳ آبان ۱۳۴۳ یادآور تصمیم ابلهانه محمدرضا پهلوی برای تبعید امام خمینی (ره) و ۱۳ آبان ۱۳۵۷ سالروز به خاک و خون کشیده شدن دانش آموزان غیور ایرانی توسط رژیم شاه و ۱۳ آبان ۱۳۵۸ روز خروش غیرت و خرد دانشجویانی بود که لانه جاسوسی آمریکا را تسخیر کردند.

۱۳ آبان در تاریخ کشور عزیزمان ایران، یادآور ۳ حادثه بسیار مهم است. روز ۱۳ آبان ۱۳۴۳ یادآور تصمیم ابلهانه محمدرضا پهلوی برای تبعید امام خمینی (ره) و ۱۳ آبان ۱۳۵۷ سالروز به خاک و خون کشیده شدن دانش آموزان غیور ایرانی توسط رژیم شاه و ۱۳ آبان ۱۳۵۸ روز خروش غیرت و خرد دانشجویانی بود که لانه جاسوسی آمریکا را تسخیر کردند.

وقایعی که در طول تاریخ انقلاب اسلامی در این روز واقع شده، همگی نشاندهنده ظلم‌ستیزی مردم مسلمان ایران بوده که با تأسی از قیام خونین امام حسین علیه‌السلام – سرور آزادگان جهان – صورت گرفته است. مردم غیرتمند ایران همواره نشان داده‌اند با پیروی از رهبر فقیه خود در مقابل ظالم ایستاده‌اند و وعده خداوند متعال در مورد پیروزی خون بر شمشیر را به چشمان خود دیده‌اند.

امسال نیز ۱۳ آبان حال و هوای محرم دارد و تمامی عاشقان اباعبدالله الحسین، برای تجدید پیمان خود با آن حضرت و میثاق مجدد خود با آرمان‌های امام راحل عظیم‌الشأن و مقام معظم رهبری حضرت آیت‌الله خامنه‌ای مدظله‌العالی آمادگی خود برای حمایت از مواضع بر حقّ انقلاب اسلامی در مخالفت با نظام سلطه و استکبار و ایستادگی در برابر زیاده‌طلبی و دست‌اندازی مستکبران به ملت‌های ضعیف را نشان خواهند داد.

امام جمعه سرپل‌ذهاب: آمریکا همچنان در جبهه باطل قرار دارد

حجت‌الاسلام مجید صفدری در سخنرانی یوم‌الله ۱۳ آبان در سرپل‌ذهاب، با اشاره به اینکه جمهوری اسلامی ایران به پشتوانه مقام معظم رهبری تسلیم ترفندها و توطئه‌های آمریکا نمی‌شود، اظهار داشت: مهم‌ترین دغدغه آمریکا اسلام است و ملت ایران نیز برای حراست از اسلام و نپذیرفتن ظلم شعار «مرگ بر آمریکا» را سر می‌دهد.

امام جمعه سرپل‌ذهاب با بیان اینکه امام حسین(ع) با دشمن قطعی خود بیعت نکرد، گفت: آمریکا نیز دشمن قطعی جمهوری اسلامی ایران است و نباید به او اعتماد کرد زیرا از هر روشی برای دستیابی به هدف استفاده می‌کند.

صفدری به بیانات مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه عده‌ای به دنبال مثبت کردن چهره آمریکا هستند، عنوان کرد: به طور قطع هیچگونه تغییری در رفتار و سیاست‌های آمریکا پیش نیامده و همچنان در جبهه باطل قرار دارد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه تیپ انصارالرسول(ص) شهرستان جوانرود در آیین روز ملی مبارزه با استکبار جهانی در جوانرود، عنوان کرد: اندیشه و آرمان‌های امام خمینی(ره) به قدری گویا و روشن است که امروز دشمنان این انقلاب نمی‌توانند منکر این آرمان‌ها و تفکرات عظیم باشند.

حجت‌الاسلام غلامی با بیان اینکه شعار مرگ بر آمریکا منشأ عقلایی و سند عقلانی دارد، گفت: هدف از شعار «مرگ بر آمریکا» سیاست‌های خارجی و ظالمانه آمریکا و خود بزرگ‌بینی دولتمردان آمریکا است.

وی با اشاره به اینکه توان دستیابی به پیشرفت و توسعه از تأکیدات مقام معظم رهبری است، افزود: با غفلت از وحدت، انسجام و برادری میام مسلمانان و جمهوری اسلامی ایران به طور قطع چشم طمع دشمنان به سمت ایران معطوف شده و ملت ایران اسلامی باید همدل و هم‌صدا در مقابل دشمنان و زورگویان بایستند.

غلامی با بیان اینکه اکنون دشمن با سیاست برافروختن اختلافات قومی و مذهبی سعی در از بین بردن اتحاد میان مسلمانان دارد، خاطرنشان کرد: ملت جمهوری اسلامی ایران آگاه هستند و برادران اهل تسنن و تشیع با بصیرت و فهم درست از توطئه‌های دشمنان در مقابل دسیسه‌های دشمنان می‌ایستند.

وی با اشاره به اینکه ملت‌های مسلمان برای برخورداری از اتحاد باید اسرائیل را از بین ببرند، افزود: جبهه مقاومت اسلامی موجود در منطقه به برکت اتحاد میان مذاهب است و در این جبهه‌ها برادران شیعه و سنی حضور دارند.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان روانسر در آیین یوم‌الله ۱۳ آبان در روانسر به برخی از جنایات امریکا اشاره کرد و گفت: مقام معظم رهبری تعبیر رزمندگان خطوط مقدم در عرصه بین‌المللی را برای کارکنان وزارت خارجه شایسته دانستند.

رهبر محمدی عنوان کرد: وزارت خارجه با توجه به اهداف و وظیفه خود به‌ویژه در تجربه اخیر مذاکرات هسته‌ای آزمون خوبی از سر گذراند.

نماینده مردم کنگاور،صحنه و هرسین در مجلس شورای اسلامی در راهپیمایی ۱۳ آبان در کنگاور با اشاره به اینکه استکبار همیشه نقطه مقابل انقلاب اسلامی که نماد انسانیت و خداشناسی است قرار داشته است، گفت: استکبار جهانی و جمهوری اسلامی ایران به عنوان دو قطب مخالف هستند که یکی به سمت کرامت و دیگری به سمت دوری از مسیر خدا هدایت می‌کند.

حجت‌الاسلام وحید احمدی با بیان اینکه خونریزی و جنایت‌های آمریکا در منطقه ریشه در استکبار دارد، عنوان کرد: مذارکه چند کشور با جمهوری اسلامی ایران نشان‌دهنده قدرت ایران است و تلاش‌های سالهای اخیر برای ایران هراسی در دنیا بی‌فایده بود./تسنیم

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار