کد خبر : 67088
تاریخ انتشار : شنبه ۲۲ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۱:۱۰

مدیر کل کانون پرورش فکری گیلان:

مهرواره هنرهای نمایشی «کی می تونه» در گیلان برگزار می شود

مهرواره هنرهای نمایشی «کی می تونه» در گیلان برگزار می شود

مدیر کل کانون پرورش فکری گیلان با اشاره به فراخون شرکت در مهرواره هنرهای نمایشی «کی می تونه»، گفت: این مهرواره با هدف بهره گیری از ظرفیت های این هنر برای آموزش و تربیت برگزار می شود.

به گزارش گیلانستان، اسفندیار ضیایی صبح شنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه انتشار فراخوان شرکت در مهرواره «کی می تونه»، اظهار کرد: این مهرواره همکاری انجمن هنرهای نمایشی اداره کل کانون پرورش فکری گیلان برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه هدف از برگزاری این مهرواره استفاده از ظرفیت هنرهای نمایشی در زمینه آموزش و تربیت و آگاهی بخشی است، گفت: شرکت کنندگان در این مهرواره می‌توانند رویدادها و خاطرات روزمره زندگی و مطالب برگرفته از کتاب، نمایشنامه، قصه‌ها و افسانه را در اثر خود استفاده کنند.

ضیایی ادامه داد: «نماز و نیایش»، «بخشش و مهربانی»، «شادی و خنده» «مراقبت از یکدیگر» از دیگر موضوعاتی است که کودکان و نوجوانان می‌توانند در زمینه آن تولید اثر کنند.

وی افزود: آثار می‌تواند در قالب نمایش‌های صحنه‌ای، عروسکی، کاغذی، قصه‌عروسکی و نوانماهای (دابسمش) خلاقانه ۲ تا ۱۵ دقیقه‌ای باشد.

مدیر کل کانون پرورش فکری گیلان با بیان اینکه مهرواره هنرهای نمایشی «کی‌می‌تونه» برای مخاطبان کودک و نوجوان برنامه‌ریزی شده است، اضافه کرد: همراه کردن دیگر اعضای خانواده در تولید آثار این مهرواره از دیگر اهدافی است که دنبال می‌شود.

وی ادامه داد: آثار باید در قالب لوح فشرده به آدرس رشت، میدان انتظام، کوچه نظام‌پزشکی، اداره‌کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان گیلان، یا از طریق ایمیل برای واحد آفرینش‌های هنری کانون استان anjomantheater@gmil.com ارسال شود.

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار