کد خبر : 68800
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۷ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۳:۰۸

در دویست و دهمین جلسه علنی؛

موافقت اعضای شورای فعلی با خواهر خواندگی رشت و لیریای پرتغال

موافقت اعضای شورای فعلی با خواهر خواندگی رشت و لیریای پرتغال

در جلسه علنی شورای شهر رشت اعضای شورا با لایحه ارسالی شهرداری رشت مبنی بر خواهر خواندگی ما بین رشت و لیریا کشور پرتغال موافقت کردند.

به گزارش گیلانستان، احمد رمضانپور رئیس شورای اسلامی شهر رشت در دویست و دهمین جلسه علنی شورا در ساختمان جلسات شورای شهر رشت با تبریک فرا رسیدن عید غدیر اظهار کرد: عید غدیر عید آغاز امامت است و زبان از بیان اوصاف علی (ع) قاصر است.

شورای پنجم رشت حاوی عبرت بود

عضو شورای شهر رشت نیز در این جلسه با اشاره به اینکه شورای پنجم روزهای پایانی فعالیتش را سپری می‌کند، اظهار کرد: این شورا سراسر پند و تجربه و در جاهایی حاوی عبرت بود و امیدواریم شهروندان طعم خدمت را بهتر و بیشتر از گذشته احساس کنند.

سید امیر حسین علوی با بیان اینکه شورای ششم رشت کار سخت‌تری را پیش رو دارید، افزود: از اقدامات خوب شورای پنجم رشت می‌توانیم به اداره شهر و شهرداری رشت بدون دغدغه اشاره کرد و شهروندان از شورای ششم انتظار تغییرات اساسی و فراوان دارند.

وی با تاکید بر اینکه شورای ششم رشت باید از ظرفیت‌های شورای پنجم استفاده کند، گفت: هر کدام از این اعضای شورا ظرفیت‌های بزرگی هستند و امیدوارم در آینده از ظرفیت این افراد استفاده شود.

فرهام زاهد عضو دیگر شورای شهر رشت نیز در این جلسه با اشاره به لایحه ارسالی پیرامون خواهر خواندگی شهر رشت و شهر لیریا کشور پرتغال اظهار کرد: کمیسیون فرهنگی شورای شهر رشت با این لایحه موافقت کرده است.

اعضای شورای شهر رشت با لایحه ارسالی شهرداری رشت مبنی بر خواهر خواندگی شهر رشت و لیریا پرتغال موافقت کردند.

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار