کد خبر : 91537
تاریخ انتشار : دوشنبه 11 اردیبهشت 1402- 32: 11

موافقت علوم پزشکی گیلان با احداث بیمارستان ۲۰۰ تختخوابی تیپ میرزاکوچک سپاه

موافقت علوم پزشکی گیلان با احداث بیمارستان ۲۰۰ تختخوابی تیپ میرزاکوچک سپاه

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی گیلان با استقبال از درخواست فرمانده تیپ مخصوص میرزا کوچک لنگرود مبنی بر احداث و یا توسعه مرکز درمانی گفت: دانشگاه علوم پزشکی گیلان آماده ارائه مجوز احداث بیمارستان ۲۰۰ تخت خوابی و صدور موافقت اصولی به نیروی زمینی سپاه در شرق گیلان است.

به گزارش گیلانستان، محمدتقی آشوبی، سرپرست دانشگاه علوم پزشکی گیلان در نشست مشترک با فرمانده تیپ مخصوص میرزا کوچک لنگرود با تقدیر از خدمات سلامت‌محور تیپ مخصوص میرزا کوچک لنگرود اظهار کرد: این تیپ علاوه بر پایوران و نیروی وظیفه، خدمات بسیاری به مردم منطقه به‌ویژه در بحران کرونا ارائه کرده و شایسته تحسین است.

 

وی، واگذاری سلامت مردم به بخش خصوصی را یکی از اهداف دولت سیزدهم برشمرد و افزود: هدف همه ما ارتقای نظام سلامت کشور و استان است و از توسعه خدمات بهداشتی و درمانی در مناطق مختلف به‌ویژه از سوی بخش‌های غیردانشگاهی، استقبال می‌کنیم.

 

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی گیلان با استقبال از درخواست تیپ مخصوص میرزا کوچک لنگرود مبنی بر احداث و یا توسعه مرکز درمانی گفت: دانشگاه علوم پزشکی گیلان آماده ارائه مجوز احداث بیمارستان ۲۰۰ تخت خوابی و صدور موافقت اصولی به نیروی زمینی سپاه در شرق گیلان است.

 

سردار سبحان تاور، فرمانده تیپ نیروی مخصوص میرزا کوچک خان نیروی زمینی سپاه نیز در این نشست با اشاره به فعالیت بهداشتی و درمانی این تیپ به هزاران نفر از کادر تیپ و دیگر ذینفعان منطقه اظهار کرد: این تیپ علاوه بر کادر، پایور و نیروهای وظیفه در دوران کرونا به هزاران نفر از مردم منطقه نیز خدمات درمانی ارائه کرده است.

 

وی با اشاره به همگرایی همه‌جانبه در ارائه خدمات سلامت‌محور به مردم در بحران کرونا افزود: کرونا فرصت مغتنمی برای بروز استعدادها و توانمندی‌ها به‌ویژه در نیروهای مسلح بود.

 

فرمانده تیپ نیروی مخصوص میرزا کوچک خان نیروی زمینی سپاه با بیان اینکه این مجموعه هدفی جز خدمت به مردم ندارد، گفت: مردم ذینفعان اصلی هم‌افزایی نیروهای مسلح در کنار مجموعه دولت، به‌ویژه در نظام سلامت هستند.

انتهای پیام/

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار