کد خبر : 66596
تاریخ انتشار : دوشنبه 10 خرداد 1400- 58: 16

نماینده مردم لاهیجان و سیاهکل در مجلس:

ناعدالتی و نارضایتی از استخدام چندگانه در وزارت بهداشت

ناعدالتی و نارضایتی از استخدام چندگانه در وزارت بهداشت

رئیس مجمع نمایندگان گیلان با تأکید بر ضرورت تعیین وضعیت نیروهای شاغل در دانشگاه‌های علوم پزشکی گفت: وجود چندین نوع رابطه استخدامی در بدنه وزارت بهداشت ناعدالتی‌ها و نارضایتی‌ها را در پی داشته است.

به گزارش گیلانستان، رسول فرخی میکال پیش از ظهر امروز در مراسم در بیست و هشتمین آیین پویش ره‌سلامت در سالن الغدیر استانداری با تقدیر از زحمات کادر بهداشت و درمان گیلان اظهار کرد: از اولین روزهای شیوع کرونا در گیلان، کادر درمان در این استان با فداکاری‌های خود با دوران دفاع مقدس را زنده کرده و این جهاد کماکان در این استان ادامه‌دار است.

وی  با تأکید بر لزوم توجه به احداث خانه‌های بهداشت در استان گیلان گفت: با توجه به اقلیم و آلودگی‌های زیست‌محیطی‌ در استان لازم هست خانه‌های بهداشت در استان گسترش پیدا کند

رئیس مجمع نمایندگان گیلان در مجلس شورای اسلامی تبدیل یک بیمارستان در غرب و شرق استان به قطب درمانی را لازم‌الاجرا دانست و افزود: تبدیل یک بیمارستان در غرب و شرق گیلان به قطب درمانی می‌تواند از بار درمانی مرکز استان بکاهد.

فرخی با گله‌مندی از نارضایتی‌های موجود در خصوص رابطه استخدامی در بدنه وزارت بهداشت تصریح کرد: چندین نوع رابطه استخدامی در بدنه وزارت بهداشت نا عدالتی‌ها و نارضایتی‌ها را در پی داشته و استخدام این افراد می‌تواند موجب افزایش انگیزه شود.

نماینده معین شهرستان آستانه‌اشرفیه در خانه ملت با اشاره به مهیا بودن شرایط برای توسعه خدمات درمانی در بخش بندر کیاشهر، بیان کرد: لازم هست با ارتقای مرکز بهداشت بندر کیاشهر به بیمارستان محلی توسعه خدمات بهداشت و درمان در آن منطقه نیز از سر گرفته شود.
انتهای پیام/فارس

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار