کد خبر : 65512
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۱:۵۸

شهردار رشت تاکید کرد؛

نباید از امکانات شهرداری برای کاندیداها هزینه شود/ فرصتی برای توجه به حاشیه‌ها نداریم

نباید از امکانات شهرداری برای کاندیداها هزینه شود/ فرصتی برای توجه به حاشیه‌ها نداریم

شهردار رشت در جلسه ستادی عصر امروز تاکید کرد: تا زمانی که مسئولیت داریم باید با جان و دل کار کنیم و فرصتی برای توجه به حاشیه ها نداریم.

به گزارش گیلانستان، جلسه ستادی شهرداری رشت عصر دیروز چهارشنبه(۱۵ اردیبهشت) به ریاست سید محمد احمدی شهردار رشت برگزار شد.

شهردار رشت در این جلسه با اشاره به اینکه شهر رشت تشنه کار و خدمت رسانی است اظهار داشت: تا زمانی که مسئولیت داریم باید با جان و دل کار کنیم و فرصتی برای توجه به حاشیه ها نداریم.

وی به نقش و اهمیت سرمایه انسانی شهرداری رشت اشاره کرد و افزود: مهمترین سرمایه در هر مجموعه ای منابع انسانی آن است و باید برای استفاده از حداکثر بهره وری نیروی انسانی متخصص ، ساز و کار مناسبی تعریف کنیم.

شهردار رشت با اشاره به اینکه معاونت برنامه ریزی و توسعه ی سرمایه انسانی باید برای ایجاد انگیزه در کارکنان تلاش کند بیان داشت: معاونت برنامه ریزی سعی کند آرامش را در سازمان به وجود آورده و برنامه جامعی برای حوزه رفاهی کارکنان ارائه دهد.

احمدی با بیان اینکه باید موانع خدمت رسانی به مردم کاهش یابد اذعان داشت: مبنای رفتار ما قانون بوده و قطعا در راستای مسیر قانونی حرکت خواهیم کرد .

شهردار رشت با اشاره به اینکه باید توزیع عادلانه خدمات در محلات رشت صورت گیرد عنوان داشت: خواسته شهروندان خدمات یکسان است و نباید در ارائه خدمات به شهروندان و محلات تبعیض قائل شویم.

احمدی همچنین به حضور میدانی و عملیاتی مدیران،نظارت بیشتر،برقراری نظام مالی شفاف و آموزش مستمر نیروی انسانی تاکید کرد.

 وی با اشاره به اینکه اعضای فعلی شورا نمایندگان مردم محسوب می شوند، گفت: موظفیم براساس قانون به نمایندگان مردم احترام بگذاریم.

وی با اشاره به برگزاری انتخابات ششمین دوره شورای اسلامی رشت اذعان داشت: باید سعی کنیم مردم را برای حضور پرشور در انتخابات تشویق کنیم ولی نباید از امکانات شهرداری برای کاندیداهای انتخابات هزینه شود و این جفا در حق مردم است.

شهردار رشت به ضرورت ناحیه محوری تاکید کرد و یادآور شد: نواحی پیشانی شهر هستند، برخی مدیران مناطق نواحی را فراموش کرده اند ، نواحی شهرداری نباید تبعیدگاه و محلی برای حاشیه تلقی شده بلکه مدیران باید منظم ترین و متخصص ترین نیروها را در نواحی به کار گیرند.

احمدی با اشاره به اینکه برای ادامه مسیر باید نقشه راه تدوین شود ابراز داشت: مناطق و سازمان های شهرداری برنامه کوتاه مدت،میان مدت و بلند مدت خود را ارائه کنند.

شهردار رشت با اشاره به ضرورت ساماندهی سامانه ۱۳۷ شهرداری اظهار کرد: بسیاری از شهروندان مشکلات خود را با شهرداری از طریق این سامانه مطرح می کنند بنابراین باید ساز و کار مناسب برای دریافت خروجی مشخص طراحی شود ضمن اینکه می توانیم در این زمینه از شهرهای موفق الگوبرداری کنیم.

احمدی با اشاره به اینکه پروژه های عمرانی شهرداری در راستای رفاه شهروندان اجرا می شود گفت: به هیچ عنوان درآمد ناشی از فروش و مزایده املاک صرف هزینه های جاری نخواهد شد.

گفتنی است در ابتدای جلسه مرتضی عاطفی مدیر ارتباطات و امور بین الملل شهرداری رشت از روند پیشرفت برنامه های ارائه شده توسط شهردار به شورای شهر گزارش داد و در ادامه جلسه جمعی از معاونین شهرداری رشت به ارائه عملکرد و برنامه های آتی حوزه معاونت مربوطه پرداختند. 

انتهای پیام/
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار