کد خبر : 85350
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۷ دی ۱۴۰۱ - ۱۳:۱۱

جانشین فرماندهی انتظامی گیلان خبر داد؛

نجات نوجوان ۱۶ ساله صومعه سرایی از دست گروگان گیرها

نجات نوجوان ۱۶ ساله صومعه سرایی از دست گروگان گیرها

جانشین فرماندهی انتظامی گیلان با اشاره به نجات نوجوان ۱۶ ساله صومعه سرایی از دست گروگان گیرها گفت: عاملان این گروگان گیری کمتر از ۱۰ ساعت شناسایی و دستگیر شدند.

به گزارش گیلانستان، سرهنگ حسین حسن‌پور ظهر چهارشنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به دریافت گزارشی مبنی بر آدم ربایی در منطقه گلسار رشت اظهار کرد: پس از شکایت این شخص، به منظور روشن شدن ماجرا و پیگیری آن مأموران مبارزه با جرایم جنایی موضوع را در دستور کار قرار دادند.

 

جانشین فرماندهی انتظامی استان گیلان با اشاره به اینکه بررسی‌های مأموران نشان می‌دهد که دو نفر با تهدید، نوجوانی ۱۶ ساله را در ایستگاه تاکسی ربوده و به محلی نامعلوم منتقل کرده‌اند، افزود: آدم ربایان در تماس تلفنی با پدر گروگان تقاضای ۳ میلیارد ریال وجه نقد برای آزادی این نوجوان داشتند.

 

وی با بیان اینکه دو فرد آدم ربا ۳۲ و ۳۷ ساله بودند، تصریح کرد: با تلاش مأموران انتظامی استان، این دو فرد در کمتر از ۱۰ ساعت دستگیر و تحویل مقامات فضایی داده شدند.

 

حسن پور با اشاره به اینکه حال جسمی نوجوان گروگان گرفته شده خوب است، بیان کرد: متهمان با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شدند.

انتهای پیام/

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار