کد خبر : 65137
تاریخ انتشار : دوشنبه 6 اردیبهشت 1400- 26: 11

مدیر گروه بیماری های مرکز بهداشت گیلان:

نظام سلامت برای کنترل کرونا نیازمند مشارکت مردم و اصناف است

نظام سلامت برای کنترل کرونا نیازمند مشارکت مردم و اصناف است

مدیر گروه بیماری های مرکز بهداشت گیلان با اشاره به اینکه همچنان تعداد بستری های روزانه کرونایی در گیلان بالا است، گفت: نظام سلامت برای کنترل کرونا نیازمند مشارکت مردم و اصناف است.

به گزارش گیلانستان، حسن رخشاد با بیان اینکه نظام بهداشت و سلامت هیچگاه تا به این اندازه به همراهی و کمک مردم و اصناف احتیاج نداشته است، اظهار کرد: برای کنترل ویروس کرونا نیازمند همراهی بیشتر اصناف و بستن مغازه‌ها هستیم.

مدیر گروه بیماری‌های مرکز بهداشت گیلان با اشاره به اینکه متأسفانه برخی از اصناف به صورت چراغ خاموش فعالیت می‌کنند، اضافه کرد: مشاغل گروه‌های ۲، ۳ و ۴ با تعطیل کردن مغازه‌ها خود نقش مؤثری در کمک به کادر درمان و کنترل کرونا دارند.

وی با بیان اینکه در حال حاضر ۹۱۶ بیمار کرونایی در بیمارستان‌های گیلان بستری هستند، افزود: در شبانه روز گذشته ۱۸۲ بیمار کرونایی جدید را بستری کردیم.

رخشاد وضعیت فعلی کشور و استان از حیث ابتلاء به کرونا را بحرانی دانست و اظهار کرد: کنترل شرایط فعلی جز با همکاری مردم و اصناف و رعایت محدودیت‌های اعمال شده ممکن نیست.

مدیر گروه بیماری‌های مرکز بهداشت گیلان با اشاره به بازدیدهای شبانه روز از مغازه‌ها و اصناف و بررسی میزان رعایت محدودیت‌ها گفت: تعداد مغازه‌هایی که این روزها جریمه یا بسته می‌شوند ۱۵ برابر حالت عادی است.

انتهای پیام/مهر

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار