کد خبر : 70430
تاریخ انتشار : شنبه ۲۷ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۱:۱۰

استاندار بومی و شایعات هرزه نویسان؛

نغمه سرایان وحدت دروغین قصدشان بلعیدن استان است

نغمه سرایان وحدت دروغین قصدشان بلعیدن استان است

این نغمه سرایان وحدت دروغین قصدشان بلعیدن استان است و باز کردن پای کسانی که در دوران خلافت خود ،خون به دل رهبر معظم انقلاب کردند و مجبور به خانه نشینی از سوی معظم له شدند.

به گزارش گیلانستان به نقل از احرارگیل، عجیب است حال این روزهای گیلان در پس تشکیل دولتی انقلابی و انتظاری که مردم ولایی استان ازخادمین خود برای رفع مشکلات و کمبود ها در سر می پرورانند .
دراین اثنا رفت و آمد اخبار کذب، شایعات برای سرمایه های انقلابی گیلان در فضای مجازی مثل رعد و برق خود نمایی می کنند تا یکی خود را زودتر از دیگری بعنوان نماینده عالی دولت بر«مسند» استان ببیند، با این حال گفت و شنود های پی درپی اصحاب سیاست و مجازی بازان در گروه های واتساپی سهل تراز سایر نرم افزارها در دسترس عموم قرارمی گیرد از این رو نوشته ای در گروه واتساپی احرار… درخصوص حوادث مربوط به انتصاب استاندار«بومی» وگزینه های مطرح بیش تر خود نمایی می کند بشنوید:

⭕⭕ آیا وقت افشاگری پشت پرده های هنجارشکنان، بد اخلاقان، تمامیت خواهان هرزه گو یان و تیم سازان فرانرسیده ؟ آنان که زنده یاد سردار محمد علی حق بین مظلوم را به ستوه آوردند، سردار هامون محمدی این قهرمان سنگین وزن انقلاب اسلامی در گیلان (سر تیم های بیت سابق گیلان)اشکش را در آوردند، برای این دو قهرمان کم نظیر عرصه های پاکی، ادب، ایثار و پایمردی تا آستانه خانه نشینی مدرک جعل کردنند و….و….

هامون عزیز  فردایی که باید از گیلان خدا حافظی می کرد و فرماندهی سپاه را به عنصری دیگر واگذار می کرد شب اش تماس گرفت و ازم خواست تا صبح اول وقت صبحانه (در دفترش)با هم باشیم،
اطاعت کردم و قریب ساعت ۶صبح در مقرسپاه و در محوطه، روبروی تصاویر شهدای عزیز که بردیوار سپاه نظاره گر ما بودند قدم به انتظار میزدم و حسرت از فراق شان ….!!
حاج هامون آمد و با هم از پله ها بالا رفتیم و…و..و..
وارد اطاق فرماندهی که شدیم از چیز هایی گفت که دل هر دلداده ای را می فشرد! از خیلی هاش باخبر بودم اما این گفتارش طوری دیگر آشفته ام می کرد. بغض راه گلویم را بست. با تمرین و تلاش و شرمساری موفق شدم فروریز بغض نترکیده ام باشم.خدا نکنه روزی مجبور بشم فرازی از آن همه نامردمی هارا بازگو کنم، الی یوم القیامه…

و در آخر یاد داشتی به بنده عنایت کرد و بر روی ورق پشتی جلدش نوشت: تقدیم به برادر «ارزشی و بصیرم»?

نامردها این هامون را با بی اخلاقی زدند! خوش سابقه تر ،پا به رکاب تر ، وفادارتر و جان بکف تر از او سراغ دارید؟ هامون الان کجاست؟ این چند سال چه می کند؟!! چرا تیم های کثیف و هرزه نویس را برای خداهم که شده( اگر خدا گرا هستید) جمع نمی کنید؟؟ آیت الله فلاحتی چه؟ این فاضل خوش نام و معلم اخلاق و انصاف هم زدن داره؟ آخه شما مرید و هواخواه کدام دین و قیامتید؟

⭕… سردار حاج ابراهم حق بین را که خیلی عاشقش بودم از دوران دفاع مقدس سال ۶۴ باهاش در گردان کمیل آشنا شدم و مجذوب ایمان ، اخلاق و ایثارش….

همین چند وقت پیش و قبل از مریضی کرونا مسیر کرج به گیلان با بنده تماس گرقت . قریب یک ساعت و ربع، نالید و گاهی بغض کرد و معلوم بود که اشک می ریزد از جفا هایی که همین باند(هم رزم) و دوبرادران مرموز استانی با رسانه های دم دستی شان به ایشان کردند. که سرداران سپاه بویژه سردار آبرومند دقیقاً اطلاع دارند از رویدادها و مظلومیت های این سردار جبهه ی مقاومت جهان اسلام؛ سردار حق بین عزیز…

همین شیفتگان و اعضای باند شبه مافیایی بیت مسئله ساز سابق گیلان که شعبان بی مخ های فراوان برای آشفته سازی افراد مخلص و جریان های ولایی گیلان در بقچه دارند، اخیراً هم حمله ی گاز انبری برعلیه آیت‌الله فلاحتی نماینده معزز ولی فقیه درگیلان و امام جمعه رشت آغاز کردند که، چرا برای استاندارشدن به ما تاییدیه ندادی!!!  (خب سردار حق بین مظلوم که دیگه نیست تا بپرسید و حقایق را آشکار سازد اما، امثال سردار آقازاده ها، سردار هامون محمدی عزیز که شرف حضور دارند؛ برید از ایشان بپرسید که شنیده ها را دیدن(مظلومیت ها را چشیدند)

انتقام از آیت الله فلاحتی برای خدمت به مردم ستمدیدی گیلان است؟ حتماً پاسخ منفی است چرا ؟ چون سابقه ی این جماعت پر است از معامله گری ها و….

۱)این نغمه سرایان وحدت دروغین قصدشان بلعیدن استان است و باز کردن پای کسانی که در دوران خلافت خود ،خون به دل رهبر معظم انقلاب کردند و مجبور به خانه نشینی از سوی معظم له شدند.
۲)برای رونق فساد پنهان شان است، و… همین برادران چند چهره و مرموز و تیم ساز درگیلان بویژه با همدستی یکی از نمایندگان.

۳) آیا رواست نیروهای انقلاب سکوت کنند و این قوم متصل به تیم سابق ازطرفی بانگ دروغین وحدت نیروهای انقلاب سردهند و از طرفی ولی نعمتان این امت را یکی یکی به بهانه هایی ذبح (سیاسی) کنند؟!
?بله، دوباره نوبت بنده هم خواهد رسید دوباره پای اسم من در کانال های تخریب و فسادشان بازخواهد شد. باز پای بنده در دادگاه ها همچون گذشته از سوی سینه چاکان بیت مخرب سابق گشوده خواهد شد. بله، دوباره آماج تهمت ها ، انگ ها و بداخلاقی ها ی هرزه نویس ها شان قرار خواهم گرفت و…. و بنده بدون واهمه و طرفداری از “این و آن ” فقط برای انقلابم می نویسم، برای شهدای عزیزی که بسیاری شان روی زانوهای من آرام گرفتند و چشمانشان را بستم.???

?برخی چفیه بدوشان مسئله ساز گیلان که به دروغ بانگ وحدت نیروهای انقلاب حول نماینده ولی فقیه سر می دهد چند وقت پیش در  ساختمان شناخته شده بساطی را پهن کردند تا جوانک های هرزه نویس باهدایت کانال های تخریب و رواج بد اخلاقی ها بر علیه برخی سرداران سپاه اسلام و انقلابیون ارزشمند گیلان آبرو ریزی کنند و کردند همانی را که همگان شاهد بودند. واندکی بعد پلیس فتا با اقدامی هوشمندانه یکی از سرشبکه های تباهی را دستگیر و امکانات و تجهیزاتش راضبط کرد.
اهل یقین می دانند این سری رویداد ها راحقیر نه از روی دنیا گرایی و حب و بغض بلکه ار روی درد و گند زدایی مجبور شدم پس از چند سال سکوتم را بشکنم / یا حسین ع

⭕⭕ هواخواه توام جانا و می‌دانم که می‌دانی

که هم نادیده می‌بینی و هم ننوشته می‌خوانی

ملامتگو چه دریابد میان عاشق و معشوق

نبیند چشم نابینا خصوص اسرار پنهانی

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار