کد خبر : 90770
تاریخ انتشار : دوشنبه 28 فروردین 1402- 30: 11

رئیس مجمع نمایندگان گیلان مطرح کرد؛

نقش مهم بسیج در مهار بسیاری از مشکلات/ ایجاد وحدت و گسترش تفکر جهادی شاخصه بسیجیان است

نقش مهم بسیج در مهار بسیاری از مشکلات/ ایجاد وحدت و گسترش تفکر جهادی شاخصه بسیجیان است

رئیس مجمع نمایندگان گیلان با اشاره به نقش مهم بسیج در مهار بسیاری از مشکلات گفت: بسیجیان همواره با تخصص و تعهد خود مخلصانه در میدان حاضر بوده و نقشه دشمنان را خنثی کرده اند.

به گزارش گیلانستان، محمدرضا احمدی صبح دوشنبه در نشستی با حضور جانشین فرمانده سپاه قدس گیلان در امور اقشار و متخصصین بسیج و رؤسای سازمان‌های اقشاری بسیج سپاه قدس گیلان با اشاره به اهمیت جایگاه بسیج به عنوان حافظ دستاوردهای انقلاب اسلامی، اظهار کرد: بسیج برای تحقق اهداف خود همواره با اخلاص برای پیشرفت و اثربخشی اجتماعی با تکیه بر روحیه معنویت، تخصص و تعهد خدمات بی‌شماری را ارائه داده است.

 

وی با اشاره به جایگاه بسیج و نقش بسیجیان در مهار بسیاری از مشکلات گفت: بسیجیان همواره با تخصص و تعهد هر جا کوتاهی صورت گرفت مخلصانه و بی هیچ چشم‌داشت در میدان حاضر بوده و نقشه‌های شوم دشمنان را نقش بر آب کردند.

 

نماینده مردم رشت و خمام در مجلس شورای اسلامی ایجاد وحدت و گسترش تفکر جهادی را از مولفه‌ها و شاخصه‌های بسیج دانست و افزود: نقش بسیج در تمامی زمینه‌های علمی، فرهنگی، اجتماعی و سیاسی، نقشی اثر بخش بوده و متخصصین بسیج در قالب بسیج اقشار همواره به صورت تخصصی بسیاری از ناملایمتی‌ها و کم کاری‌ها را با تعهد و تخصص خود برطرف کردند.

 

احمدی با بیان اینکه بسیج بازوی توانمند انقلاب اسلامی در تمام عرصه‌های مختلف علمی، فرهنگی، اجتماعی و سیاسی است، گفت: بسیج فرصتی برای ارائه حرکت عظیم تحول ساز است که با حضور بسیجیان متخصص و متعهد روز به روز پویاتر می‌شود.

 

وی با اشاره به اهمیت عفاف و حجاب از منظر قانون گفت: در گذشته ۳۲ دستگاه قانون عفاف و حجاب را اجرا نکرده و امروز شاهد هنجارشکنی عده‌ای هستیم که به فضل الهی این مسئله نیز برطرف خواهد شد.

انتهای پیام/

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار