کد خبر : 91926
تاریخ انتشار : یکشنبه 17 اردیبهشت 1402- 22: 21

رئیس ستاد اقامه نماز گیلان:

نمازخانه‌های بین راهی گیلان ساماندهی شود

نمازخانه‌های بین راهی گیلان ساماندهی شود

رئیس ستاد اقامه نماز استان گیلان با تاکید بر ساماندهی نمازخانه‌های بین راهی، گفت:باید به نمازخانه‌های موجود در پارک‌های جنگلی، جایگاه‌های سوخت و همچنین مراکز گردشگری بیشتر رسیدگی شود.

به گزارش گیلانستان، حجت‌الاسلام سیدابوطالب حجازی امروز یکشنبه در جلسه شورای ستاد اقامه نماز گیلان در رشت اظهار کرد: گیلان مقام دوم اقامه نماز در ادارات و دستگاه‌ها اجرایی را در سال گذشته به خود اختصاص داده است و باید تلاش کنیم در سال جاری به رتبه نخست کشور برسیم.

 

وی از تجلیل ویژه ۳۹ دستگاه اجرایی گیلان در برپایی نماز خبر داد و افزود :۲۰ دستگاه در جایگاه خوب، هشت دستگاه در شرایط متوسط و ۱۳ دستگاه در جایگاه ضعیف قرار داشتند.

 

رئیس ستاد اقامه نماز استان گیلان با اشاره به مجمع خیرین مسجد ساز در این استان، اضافه کرد: ۳۲ میلیون تومان از سوی دستگاه‌های اجرایی گیلان به این مجمع واریز شد و مجمع خیرین مسجد ساز تهران نیز ۲۹۰ میلیون تومان به گیلان کمک کرد.

 

حجازی با اشاره به وضعیت نمازخانه‌های بین راهی گیلان و تاکید بر ساماندهی این فضاها، بیان کرد: باید به نمازخانه‌های موجود در پارک‌های جنگلی، جایگاه‌های سوخت بین راهی و همچنین مراکز گردشگری بیشتر رسیدگی شود تا جایگاه نماز در این اماکن در حد مطلوبی باشد.

انتهای پیام/

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار