کد خبر : 69892
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۱ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۰:۵۷

رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه گیلان:

نماز جمعه فردا در همه شهرهای گیلان برگزار می شود

نماز جمعه فردا در همه شهرهای گیلان برگزار می شود

رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه گیلان گفت: نماز جمعه فردا (۱۲ شهریور) در همه شهرهای استان گیلان با رعایت شیوه نامه های بهداشتی برگزار می شود.

به گزارش گیلانستان، حجت الاسلام ولی عادلی صبح پنج شنبه در گفتگویی با اشاره به برگزاری نماز جمعه فردا (۱۲ شهریور) در همه شهرهای استان گیلان، اظهار کرد: در راستای همکاری با ستاد مدیریت کرونا نماز جمعه در همه شهرها با رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی اقامه خواهد شد.

وی به شرایط برگزاری نماز در شهرهای قرمز استان گیلان اشاره و اضافه کرد: در این شهرها نماز جمعه در فضای باز و با پذیرش تعداد محدودی از نمازگزاران اقامه خواهد شد.

رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه گیلان در ادامه افزود: در شهرهای نارنجی نیز نماز در فضای باز و با پذیر ۱۰۰ نماز گزار و رعایت کامل شیوه نامه‌های بهداشتی و فاصله اجتماعی اقامه می‌شود.

وی ادامه داد: در برخی از شهرها کمیته شهرستانی که شامل امام جمعه، فرماندار و رئیس مرکز بهداشت است، می‌توانند با توجه به شرایط کرونایی شهرستان خود تصمیم گیری کنند.

حجت الاسلام عادلی ادامه داد: نماز جمعه فردا در رشت نیز به امامت «آیت الله فلاحتی» نماینده ولی فقیه در گیلان و امام جمعه رشت در مصلای امام خمینی با رعایت فاصله گذاری و دستور العمل‌های بهداشتی اقامه می‌شود.

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار