کد خبر : 66644
تاریخ انتشار : سه شنبه 11 خرداد 1400- 02: 16

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان:

نمایشگاه مجازی پوستر به مناسبت سالروز ارتحال امام (ره) در گیلان برگزار می شود

نمایشگاه مجازی پوستر به مناسبت سالروز ارتحال امام (ره) در گیلان برگزار می شود

فاضلی از برگزاری نمایشگاه مجازی پوستر در گیلان و بارگذاری محتوا به مناسبت سالروز ارتحال امام خمینی(ره) خبر داد و گفت: باید از فضای مجازی برای ترویج اندیشه‌های امام خمینی(ره) استفاده کنیم.

به گزارش گیلانستان، «فیروز فاضلی» امروز  (سه‌شنبه، ۱۱ خرداد) در جلسه هماهنگی برگزاری مراسم ارتحال امام خمینی(ره) که در سالن الغدیر استانداری گیلان برگزار شد اظهار داشت: نمایشگاه مجازی پوستر و فیلم و بارگذاری محتوا در همین حوزه در اداره کل ارشاد اسلامی گیلان به مناسبت سالروز ارتحال امام خمینی(ره) برگزار می‌شود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان فعال کردن و هدایت نشریات، پایگاه‌های خبری و خبرگزاری‌های استان برای فعالیت هر چه بیشتر در فضای مجازی با هدف بزرگداشت ارتحال امام خمینی(ره) را از جمله برنامه‌هایی که برای آن زمینه‌سازی شده است، خواند و گفت: رایزنی‌های لازم در همین زمینه با رسانه‌های استان گیلان انجام شده است.

فاضلی با بیان اینکه رسانه‌ها، نشریات و پایگاه‌های خبری گیلان می‌توانند از محتوای بارگذاری شده اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان در بخش نمایشگاه پوستر و فیلم استفاده کنند ابراز داشت: امام خمینی(ره) در دل‌ها و قلوب مردم ایران اسلامی جای دارد و خود همین مردم اندیشه‌های ایشان را سینه به سینه حفظ و ترویج می‌کنند.

وی با تاکید بر اینکه پیام بنیانگذار انقلاب اسلامی همواره در جامعه و کشور جاری است ابراز داشت: صدق این مطلب را می‌توان در فضای مجازی و در محتواهایی که به همین مناسب و با موضوع سالروز ارتحال امام خمینی(ره) بارگذاری شده به عینه مشاهده کرد.

*با تأسی از سیره امام خمینی(ره) انسجام ملی را تقویت کنیم

«محمود قاسم‌نژاد» نیز در این مراسم ضمن تقدیر و تشکر از کلیه دستگاه‌های اجرایی استان جهت فراهم‌سازی مقدمات برگزاری سالروز ارتحال امام خمینی(ره) افزود: این ایام به عنوان ایام‌الله می‌تواند مبنای انسجام ملی و وحدت قرار گیرد، بنابراین لازم است برای تبیین اندیشه‌های معمار بزرگ انقلاب اسلامی در ابعاد مختلف تلاش شود.

مدیرکل سیاسی و امنیتی استاندار گیلان ایام بزرگداشت ارتحال امام خمینی(ره) را فرصتی مغتنم برای ایجاد جو همگرایی ملی و حضور حداکثری مردم در انتخابات دانست و تصریح کرد: کشورمان به اتحاد و انسجام نیازمند است و نباید کارها و امورات کوچک ما را از اصل ماجرا یعنی همدلی و اتحاد همه جانبه غافل کند.

قاسم‌نژاد با اشاره به اینکه در ایام پیش رو باید با تأسی از اندیشه‌های اسلامی و سیره امام خمینی(ره) انسجام ملی را تقویت کنیم یادآور شد: در همین‌جا اعلام می‌کنیم کلیه تجمعات برای سالروز ارتحال امام خمینی(ره)، قیام ۱۵ خرداد و شهادت امام صادق(ع) در شهرهای گیلان بر اساس رنگبندی کرونایی انجام می‌شود.

*آمادگی شهرداری رشت در برگزاری شایسته مراسم سالگرد ارتحال امام (ره)

«سید محمد احمدی» نیز در این مراسم با بیان اینکه در مجموعه شهرداری رشت نیز در راستای برگزاری هر چه بهتر سالروز ارتحال امام خمینی(ره) جلساتی برگزار شده است اضافه کرد: با توجه به هجمه‌های دشمن و تهاجم فرهنگی باید مراقبت‌های لازم در این ایام انجام شود.

شهردار رشت جلوگیری از ورود مسافر و گردشگر به گیلان از جمله شهر رشت در راستای پیشگیری از شیوع ویروس کرونا را لازم و ضروری دانست و خاطرنشان کرد: شهرداری رشت برای برگزاری هر چه بهتر مراسمات پیش‌رو آمادگی کامل دارد و حاضر است طبق برنامه‌ای که سایر دستگاه‌های متولی در اختیار قرار می‌دهند مقدمات لازم را فراهم کند.

پایان پیام/شبستان

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار