کد خبر : 89698
تاریخ انتشار : دوشنبه 7 فروردین 1402- 09: 13

نماینده ولی فقیه در گیلان:

نمایندگان مجلس تحول گرایی را جزو برنامه های خود قرار دهند

نمایندگان مجلس تحول گرایی را جزو برنامه های خود قرار دهند

نماینده ولی فقیه در گیلان با بیان اینکه برخی طرح های نیمه تمام نتیجه عدم کار کارشناسانه است، گفت: نمایندگان مجلس تحول گرایی و ایده پردازی را جزو برنامه های خود قرار دهند.

به گزارش گیلانستان، آیت‌الله رسول فلاحتی صبح دوشنبه در جلسه مجمع نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اهمیت جسور بودن نماینده مجلس و مشورت با افراد آگاه اظهار کرد: نماینده‌ای موفق است که جسور باشد و حرف برای گفتن داشته باشد و کارشناسانه اظهار نظر کند.

 

نماینده ولی‌فقیه در گیلان، نیمه‌تمام ماندن بعضی طرح‌ها در شهرستان‌ها را نتیجه عدم کار کارشناسانه دانست و افزود: هر طرح و پروژه‌ای که آغاز می‌شود تا مراحل پایانی، نباید رها شود و گاهی مواقع تکمیل یک طرح بهتر از ده‌ها طرح نیمه تمام است.

 

آیت‌الله فلاحتی با تاکید بر لزوم برخورداری از روحیه تحول‌گرایی و داشتن ایده‌های نو، خطاب به نمایندگان مردم گیلان در مجلس شورای اسلامی گفت: تحول‌گرایی را در برنامه‌هایتان قرار دهید و سعی کنید ایده پرداز باشید و برای آبادی شهر نظریه داشته باشید و تجربیات سایر شهرهای کشور را در آبادی و ایده‌پردازی مورد توجه قرار دهید.

 

امام جمعه رشت با اشاره به اینکه آسیای میانه امروز بستر درخواست و تقاضای کالاها و مرکبات ایرانی است، ادامه داد: بسیاری از تولیدکنندگان ایرانی از چابهار تا بندرعباس و سیستان امروز متوجه بستر آسیای میانه برای عرضه کالاها شده‌اند و باید از این فرصت به خوبی استفاده کنیم اما یکی از معضلات ترافیک کامیون‌های صادراتی در مرز آستارا است و مشکل بعدی دولت آذربایجان، بنابراین بسیاری از خودروهای سنگین در ترافیک معطل می‌شوند از این‌رو همه باید تلاش کنند تا این مشکل حل شود.

 

وی به اهمیت مسئله عفاف و حجاب در جامعه اشاره کرد و افزود: مسئله عفاف و حجاب یک مسئله حاکمیتی شده است و همه در این حوزه مطالبه می‌کنند و ما نیز همچون دیگران در این حوزه دغدغه داریم و عقب ننشسته‌ایم و انتظار داریم مجلس هم به این حوزه ورود کند.

 

نماینده ولی فقیه در گیلان با بیان اینکه درباره مسئله عفاف و حجاب تاکنون بیش از ۷ جلسه با دادستان داشته‌ایم، گفت: قرار شد در وهله نخست به تمامی ادارات، سازمان‌های دولتی و نهادها اعلام شود که رعایت عفاف و حجاب مسئله‌ای قانونی و اسلامی است و فروشندگان و مشتریان اصناف و فروشگاه‌ها هم باید عفاف و حجاب را رعایت کنند.

 

آیت‌الله فلاحتی با اشاره به لزوم ورود جدی مجلس شورای اسلامی به حوزه عفاف و حجاب تصریح کرد: مجلس یازدهم در چند عرصه از جمله مبارزه با استکبار جهانی، پیگیری طرح‌ها و لوایح اولویت‌دار و همکاری با قوه مجریه و قضائیه در چند سال اخیر موفقیت‌های خوبی داشته است.

انتهای پیام/

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار