کد خبر : 73114
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۰ آذر ۱۴۰۰ - ۱۴:۲۱

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه مرکزی رشت:

نهضت «میرزا کوچک» به واسطه جریان نفوذ شکست خورد

نهضت «میرزا کوچک» به واسطه جریان نفوذ شکست خورد

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه مرکزی رشت با تأکید بر ضرورت شناخت جریان نفوذ، گفت: نهضت «میرزا کوچک» به واسطه جریان نفوذ شکست خورد.

به گزارش گیلانستان، حجت الاسلام احمد ربانی نژاد ظهر چهارشنبه در نشست روشنگری و بصیرت افزایی با تأکید بر لزوم تلاش برای اعتلا و تثبیت حاکمیت دین الهی، اظهار کرد: اگر همه فعالیت‌های یک ملت برای تثبیت و اعتلای دین باشد بسیار ارزشمند است.

وی با بیان اینکه خداوند در قرآن کریم تلاش برای حاکمیت دین را تلاش برای شناخت خالق هستی و بهترین فعالیت معرفی کرده است، گفت: بسیج به اعتلا و تثبیت حاکمیت دینی کمک کرده است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه مرکزی رشت تصریح کرد: محرومیت زدایی و حضور در همه عرصه‌ها به ویژه دفاع از خاک، حفاظت و حراست از آرمان‌ها و ارزش‌های نظام از مهمترین اقدامات بسیج است.

وی در ادامه حاکمیت نظام جمهوری اسلامی را را حاکمیت دینی عنوان و تصریح کرد: امروز یکی از عرصه‌های مقابله با دشمن عرصه‌های علمی است و دشمنان به دنبال این هستند که نتوانیم به پیشرفت‌های علمی دست یابیم.

حجت الاسلام ربانی نژاد با اشاره به اینکه امروز در جنگ اقتصادی هستیم، افزود: بسیاری از مشکلات به دلیل همراهی نفوذی‌های داخلی با دشمنان خارجی ایجاد شده است.

وی در ادامه به صدمین سالگرد شهادت میرزا کوچک خان اشاره و تأکید کرد: در مبارزه میرزا کوچک جنگلی نیز شکست نهضت بر اثر نفوذی‌ها ایجاد شد و میرزا در آخرین نامه خود به وجود نفوذی‌ها اشاره کرده است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه مرکزی رشت ادامه داد: توجه به بصیرت و شناسایی خودی از غیر خودی و توجه به نفوذی‌های کشور در نظام مهمترین اقداماتی است که در دولت جدید انقلابی باید نسبت به آن توجه داشته باشد.

انتهای پیام/مهر

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار