کد خبر : 56620
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۳ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۷:۲۳

با حکم ناصر حاج محمدی؛

نه ابلاغ و انتصاب جدید در شهرداری رشت+ تصاویر احکام مسئولیت

نه ابلاغ و انتصاب جدید در شهرداری رشت+ تصاویر احکام مسئولیت

شهردار رشت در احکامی جداگانه روز شنبه ۲۲ شهریور ماه ۱۳۹۹ نه مدیر جدید این شهرداری را منصوب نمود.

به گزارش گیلانستان، بر پایه این احکام محمدرضا شیرزاد به عنوان سرپرست معاونت خدمات شهری، مرتضی شریفی به عنوان سرپرست مدیریت منطقه دو، مصطفی گلشنی به عنوان سرپرست مدیریت منطقه پنج، سید مصطفی ملت دوست به عنوان سرپرست مدیریت حقوقی، یوسف یزدانی به عنوان سرپرست مدیریت سرمایه انسانی، مرتضی عاطفی به عنوان سرپرست سازمان سرمایه گذاری و مشارکت های مردمی، بابک رمضانی به عنوان سرپرست سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده های کشاورزی، سید مریم رضاطبع به عنوان سرپرست مدیریت برنامه ریزی و بودجه و ساسان نعمتی به عنوان سرپرست مدیریت املاک و مستغلات شهرداری رشت، منصوب شدند.

شهردار رشت در احکام خود برای این نه مدیر جدید شهرداری آرزوی موفقیت نمود و اعلام کرد که امیدوار است با اتکال به خداوند یکتا و با بهره گیری از منویات مقام معظم رهبری با رعایت صرفه و صلاح شهرداری رشت و همچنین با بهره گیری از ظرفیت های موجود در زمینه پیشبرد اهداف و مأموریت های سازمانی در راستای شرح وظایف مصوب، موفق و پیروز باشند.

شایان ذکر است، طی درخواست مدیرکل توسعه مجلس شورای اسلامی، علیرضا اعلایی که پیش از این سرپرستی اداره حقوقی شهرداری رشت را بر عهده داشت، به مجلس شورای اسلامی مامور به خدمت گردید.

 
 
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

راننده تاکسی سه شنبه , 25 شهریور 1399 - 15:46

این ابلاغها و انتصابات متری است یا کیلویی؟
چرا که در میان اینان برای کسانی حکم زدند که دست درازی در بیت‌المال را دارند و رای هیئت رسیدگی به تخلفات اداری در پرونده‌هایشان است.
البته تا این شورای شهر رشت را داریم جای ظالم با مظلوم و جای مدیر و فرد بی‌کفایت با مدیران دست پاک و سالم و… عوض شود دور از انتظار نیست. چرا که باید آنان را بگذارند تا خرج‌های دورهمی‌های دوستانه و فامیلانه تامین شود. و دست‌اندازی آنان (شورا نشینان) بیشتر برای مال‌اندوزی باز باشد…….

رفتن به نوار ابزار