کد خبر : 18004
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۳ شهریور ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۱

هدیه سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری رشت به هیئات مذهبی در ایام محرم

هدیه سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری رشت به هیئات مذهبی در ایام محرم

رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری رشت گفت: بیلبوردها و استندهای شهرداری در سطح شهر را به صورت رایگان برای اطلاع رسانی مراسمات عزاداری در اختیار هیئات مذهبی قرار خواهیم داد.

سجاد محجوب در گفتگو با خبرنگار سرویس مذهبی گیلانستان با اشاره به نزدیک بودن ایام محرم و سوگواری حضرت اباعبدالله الحسین(ع) پیرامون برخی برنامه های شهرداری رشت اظهار کرد: در جلسه ای که اخیرا با آقای دکتر نصرتی درخصوص برنامه های محرم داشتیم، ایشان حسایت بسیاری بر لزوم انجام کارهای ویژه در این ایام داشته و تاکید نمودند اگر میخواهیم مراسم و عزاداری ویژه ماه محرم به عنوان تأثیرگذارترین جریان مذهبی موفق شود باید به صورت خودجوش و مردمی اداره شود.

رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری رشت خاطرنشان کرد: مناطق 5 گانه را موظف کردیم تا به طور شایسته اقدام به سیاهپوش کردن سطح شهر نمایند و سازمان سیما و منظر هم نقاطی از شهر را به طور ویژه سیاهپوش خواهد کرد.

وی با بیان اینکه وضعیت امروز میدان امام حسین(ع) رشت هیچ سنخیتی با محرم ندارد، ابراز نمود: در نظر داریم این میدان را آنطور که شایسته است عاشورایی و محرمی کنیم.

محجوب از هدیه سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری به هیئت های مذهبی خبر داد و گفت: با پیشنهاد دکتر نصرتی بیلبوردها و استندهای شهرداری در سطح شهر را به صورت رایگان برای اطلاع رسانی مراسمات عزاداری در اختیار هیئات مذهبی قرار خواهیم داد.

وی ادامه داد: هیئت های مذهبی برای اینکار می توانند طی نامه ای درخواست نمایند تا به صورت قانونی و زمان بندی شده در اختیارشان قرار دهیم.

رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری رشت در پایان اذعان نمود: تلاش ما در مجموعه شهرداری این است که علاوه بر مشارکت در برگزاری باشکوه مراسمات محرم، بتوانیم گامی موثر در ترویج فرهنگ عاشورایی برداریم.

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار