کد خبر : 91660
تاریخ انتشار : پنجشنبه 14 اردیبهشت 1402- 00: 0

فرماندار رشت:

هفته معلم پاسداشت مهر و مهربانی است

هفته معلم پاسداشت مهر و مهربانی است

فرماندار رشت با بیان اینکه هفته معلم پاسداشت مهر و مهربانی است،گفت: سخن گفتن از جایگاه معلمی در بیان و مطلب نمی گنجد زیرا معلمان درحوادث گوناگون همواره نقش حساس و تعیین کننده‌ای داشتند.

به گزارش گیلانستان، حمیدرضا امام پناهی عصر چهارشنبه در مراسم تجلیل از فرهنگیان بسیجی شهرستان ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان و هفته معلم اظهار کرد: امروز همه ما وظیفه داریم تا آنچه از درس‌های علمی و اخلاقی که معلمان دلسوز به ما آموخته‌اند، به طور شایسته استفاده کنیم.

 

فرماندار رشت با بیان اینکه هفته معلم پاسداشت مهر و مهربانی است، گفت: سخن گفتن از مقام و جایگاه معلمی در بیان و مطلب نمی گنجد زیرا معلمان در حوادث گوناگون همواره نقش حساس و تعیین کننده‌ای داشتند..

 

وی با بیان اینکه ارج مندی دانش، اندیشه ورزی، آموختن و مقام معلم ریشه در فرهنگ تمدن ساز کشورمان دارد، افزود: مصادیق بسیاری در متون ادبی، در تأیید این موضوع سراغ داریم.

 

امام پناهی با اشاره به سوال دانشمند بزرگ اسلامی ابوریحان بیرونی که در واپسین لحظات زندگی می پرسد: «بدانم و بمیرم بهتر است یا ندانم و بمیرم»، گفت: هنر معلمان جامعه در این است که نمی‌گذارند کسی نادانسته از دنیا برود.

 

وی به نقش آفرینی بیش از چهار دهه‌ای معلمان فرهیخته در تربیت نسل آینده ساز این سرزمین و مقابله با تهاجم فرهنگی دشمن اشاره کرد و افزود: خوشبختانه دولت و مجلس انقلابی با تصویب و اجرای طرح رتبه بندی معلمان، قدم ارزشمندی در پاسخ به یکی از خواسته‌های به حق جامعه فرهنگی کشور برداشته‌اند و اشکالاتی که در اجرای آن وجود دارد نیز با تدبیر متولیان امر برطرف شود.

 

فرماندار رشت تاکید کرد: دولت مردمی ایران قوی مصمم‌تر از همیشه به دنبال حل مشکلات و برطرف نمودن دغدغه‌های معلمان است.

 

گفتنی است؛ در پایان این مراسم از معلمین نمونه نواحی یک و دو آموزش و پرورش رشت، قدردانی و تجلیل به عمل آمد.

انتهای پیام/

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار