کد خبر : 2695
تاریخ انتشار : شنبه 12 دی 1394- 07: 17

هوچی گری و هیاهوی انتخاباتی اصلاح طلبان/ منتقدان “عظمتی” از کجا شارژ می شوند؟!

هوچی گری و هیاهوی انتخاباتی اصلاح طلبان/ منتقدان “عظمتی” از کجا شارژ می شوند؟!

این رسانه های اصلاح طلب که حتی حاضر به درج یک خبر معمولی پیرامون حماسه بزرگ ۸ و ۹ دی در محکومیت جنایات وحشیانه فتنه گران و حامیانشان نشدند، این روزها تنها به چگونگی تخریب رقبای انتخاباتی اربابانشان فکر می کنند.

به گزارش خبرنگار سرویس سیاسی “درگیلان“، بعد از ثبت نام داوطلبان نمایندگی مجلس بازار رقابت پرشور و تنور این عرصه داغ تر می شود. طرفداران و هواداران کاندیداها نیز پیروزی فرد مورد نظرشان آنقدر برایشان اهمیت دارد که در این ۲ ماه باقی مانده از هیچ فعالیتی دریغ نکرده و تنها به موفقیت نامزد خود در انتخابات می اندیشند.

متاسفانه توهین، تخریب، افترا، دروغ، غیبت و… چاشنی برخی از جلسات ستادهای انتخاباتی شده که نشان دهنده نبودن جایگاهی به نام “اخلاق” در وجود آن کاندیدا و هوادارانش است.

در این بین عده ای از مدعیان اصلاح طلب گیلان با هوچی گری و هیاهوی سیاسی خود به شدت دنبال کم شدن آرای مردمی نیروهای مومن، انقلابی استان هستند و حتی به رسانه ها و سایت های اجاره ای خود نیز همواره فرمان حمله به کاندیداهای ارزشی را می دهند!

این رسانه های اصلاح طلب که حتی حاضر به درج یک خبر معمولی پیرامون حماسه بزرگ ۸ و ۹ دی در محکومیت جنایات وحشیانه فتنه گران و حامیانشان نشدند، این روزها تنها به چگونگی تخریب رقبای انتخاباتی اربابانشان فکر می کنند.

اخیراً رسانه های مدعی اصلاحات استان موضوع دکتری داشتن یا نداشتن سید ولی الله عظمتی فرماندار سابق رشت که یکی از کاندیداهای انتخابات مجلس نیز می باشد را در دستور کار خود قرار داده اند تا شاید بتوانند قدری از مقبولیت مردمی وی بکاهند.

اینان نوشته اند که چرا با وجود آنکه عظمتی هنوز دکترایش را نگرفته ولی برخی از سایت‌ها به وی لقب “دکتر” می دهند؟ و این عمل را بر اساس قوانین موجود، تخلفی بزرگ دانسته و خواستار برخورد شدید شدند.

azamati2

حال ذکر چند نکته و سوال ضروری به نظر می رسد:

۱٫ اینکه آقای عظمتی هنوز مدرک تحصیلی دکتری ندارد و در حال حاضر دانشجوی دکتری می باشد، بر کسی پوشیده نیست و اگر این روزها نه تنها عظمتی بلکه هر کاندیدای دیگری چه اصلاح طلب باشد چه اصولگرا خود را “دکتر” و هر عنوانی که ندارد، نامیده و در ستادهای خود این القاب را نقش در و دیوار کند، عملش خلاف قانون بوده و می بایست به ایشان متذکر شد.

۲٫ همانطور که رسانه های منتقد هم می‌دانند ولی خود را به خواب زده اند، عظمتی هیچ گاه شخصاً لقب دکتری به خود نداده و شدیدا مراقب است از این لفظ برایش استفاده نکنند ولی عده‌ای از هواداران جوان که شور و اشتیاق رقابت انتخاباتی دارند و به طور خودجوش گروه های مختلفی هم در شبکه های اجتماعی برایش درست کرده اند، بعضاً عظمتی را با لفظ دکتر یاد می کنند.

۳٫ این رسانه های افراطی که مظلومانه خود را مدافع حقوق شهروندی نشان می دهند، چرا آن زمانی که یکی از صاحب اختیارانشان که به وکیل الفتنه شهرت و کارشناسی ارشد دارد، مدام در بنرهای سطح شهر، رسانه های اجاره ای خود و حتی در صدا و سیما شخصاً خود را “دکتر” معرفی می نمود، ساکت بودند و انتقادی نمی کردند؟!

۴٫ چرا اکنون نیز برخی از کاندیداهای هم حزبی شان که تخلفات گسترده انتخاباتی انجام می دهند، این رسانه ها سکوت کرده و بعضاً در مقام دفاع از آن موارد غیر مجاز می ایستند؟!

نکته پایانی: هدف از این نوشته حمایت تمام قد از عملکرد آقای عظمتی نمی باشد ولی از آنجایی که بدیهی است اصلاح طلبان با تخریب ایشان در صددند کل جریان ارزشی و اصولگرایی استان را زیر سوال ببرند، لذا نیاز دانسته شد مواردی جهت یادآوری ذکر گردد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 2 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۲
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مهدی سه شنبه , ۱۵ دی ۱۳۹۴ - ۲۳:۵۴

عظمتی یک غیرگیلانی و از مدیران ناکارآمد زمان دولت پاکدستان بود و بنظرم لیاقت مردم رشت بسیار بیشتر از اونه که چنین افراد غیر متخصصی نماینده اونها در مجلس باشه!

موسوی چهارشنبه , ۵ اسفند ۱۳۹۴ - ۹:۵۶

سلام خسته نباسید. آیا این همان عظمتی نیست که وقتی بخاطر بی کفایتی او و کوچکنژاد، شورای نظارت بر انتخابات شورای شهر رشت در سال ۹۲ ،اعلام کرد:«انتخابات شورای شهر رشت باطل است.» با کمک استان دار وقت با چنگ و دندان جلوی ابطال انتخابات را گرفت؛ آیا وقتی کسی توان جلوگیری از ورود افرادی معلوم الحال، و فاقد هر گونه صلاحیت اخلاقی، در انتخابات محلی ۹۲ رشت را ندارد. درحالی که، آقای کوچکنژاد حتی یک ماه پس از انتخابات گفت:« ما اینها را تایید نکردیم. » صلاحیت دارد در مجلس شورای اسلامی نامزد انتخابات شود.

رفتن به نوار ابزار