کد خبر : 2851
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۲ دی ۱۳۹۴ - ۲۲:۳۲

هیئت نظارت به فضاسازی وکیل الفتنه و وکیل الدوله ها بی اعتنا است

هیئت نظارت به فضاسازی وکیل الفتنه و وکیل الدوله ها بی اعتنا است

فعال فرهنگی اجتماعی استان گیلان گفت: هیات نظارت باید به دور از وعده و وعیدها و تهدیدها با قوت به حرکت خود در احراز صلاحیت کاندیداتورها بپردازد.

به گزارش درگیلان، حجت الاسلام والمسلمین سعید مهدوی اظهار داشت: هیات نظارت باید به دور ازوعده ووعیدها و تهدیدها با قوت به حرکت خود در احراز صلاحیت کاندیداتورها بپردازد و به تدبیرهایی که در فضای رسانه ای، جناحی و باندی از سوی کسانی که میل دارند وکیل الفتنه و وکیل الدوله دو مجلس خبرگان و شورای اسلامی شوند اعتناعی نکند.

وی افزود: شورای نگهبان نامزدهای مومن به آرمان های حضرت امام راحل، مقام معظم رهبری، شهدا و انقلاب را برای انتخابات تایید صلاحیت نماید.

فعال فرهنگی گیلان خاطرنشان کرد؛ تایید صلاحیت فله ای نامزدهای انتخاباتی درهیات های اجرایی دقیقا ظلم و حق الناسی است که در فضای روحی و روانی جامعه اتفاق می افتد.

حجت الاسلام مهدوی ادامه داد: بنا نیست دولت در تدبیرش اعمال سلایق دولتی در حوزه انتخابات نماید و برای در محذوریت نگه داشتن شورای نگهبان وظایف خویش را انجام نداده و همه مسئولیت را بر دوش شورای نگبهان نموده است.

وی با اشاره به این که درمرحله اول نحوه اعلام صلاحیت های کاندیداتوراها به شیوه فله ای، شایسته مجریان انتخاباتی نبوده تاکید کرد: به دلیل مهم بودن دو مجلس خبرگان رهبری و شورای اسلامی در این مرحله شورای نگهبان بدون توجه به جوسازی های رسانه ای باندی و جناحی باید به وظیفه قانونی خود که صیانت ازحقوق ملت است با جدیت بپردازد.

حجت الاسلام مهدوی با تاکید بر احراز نمودن صلاحیت نامزدهای انتخاباتی از سوی هیات نظارت بر انتخابات یادآور شد: با اصل برائت قرار دادن تایید صلاحیت ها ی نامزدها چه بسا حق بزرگی از حق ملت ایران ضایع گردد و از طرف دیگران کسانی را که سوابق حضور در مجلس ششم و تحصن آشوب طلبانه داشته اند و یا کسانی که به نوعی جزء حامیان فتنه بوده اند یقینا این افراد صلاحیت حضور در دو مجلس خبرگان و شورای اسلامی را ندارند.

وی اضافه کرد: اگراین افراد تایید صلاحیت شوند به آرمان شهدا و حقوق حقه ملت ایران و بلکه جهان اسلام خیانت شده واگر نهضت انقلاب اسلامی در ایران خدشه ای ببیند نه تنها ملت ایران بلکه جهان اسلام صدمه می بیند که براین اساس شورای نگهبان باید با اقتدار به احراز صلاحیت کسانی که می خواهند در دو مجلس خبرگان و شورای اسلامی حضور یابند یقین پیدا کند چرا که مجلس باید عصاره فضایل ملت باشد و حتی حضور افراد شایسته اما بدون بصیرت در دو مجلس آتی ،موجب محروم شدن تاثیرگذاری موثر و عزت مدارانه آن میشود./صبح مشرق

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

دوست چهارشنبه , 23 دی 1394 - 5:23

به در گیلانی ها تبریک میگم

رفتن به نوار ابزار