کد خبر : 18393
تاریخ انتشار : دوشنبه 3 مهر 1396- 54: 9

هیچ کس حق توهین به مدیر ورزش گیلان را ندارد/ ناجوانمردانه درحال تخریب هستند/ رهنما یعنی ما !

هیچ کس حق توهین به مدیر ورزش گیلان را ندارد/ ناجوانمردانه درحال تخریب هستند/ رهنما یعنی ما !

تعداد زیادی از روسای هیئتهای ورزشی گیلان در این نشست ورود غیرتخصصی و رابطه ای برخی سیاسیون به ورزش را یکی از مشکلات اساسی دانستند و پیشنهاد تغییروزارتخانه به سازمان را مطرح کردند.

به گزارش گیلانستان به نقل از روابط عمومی ورزش وجوانان گیلان ، پیش از سخنرانی روسای هیئتهای ورزشی گیلان ، مریم بخشی معاون توسعه ورزش اداره کل باقدردانی از مدیریت رهنما درچندسال گذشته و عملکردقابل قبول ورزش گیلان گفت : فقط در شهریور ماه امسال بانوان گیلانی همچون طیبه پارسا وفاطمه مداحی درتکواندو ونازنین ملایی و حمیرا برزگر در قایقرانی مدالهای خوش رنگ آسیایی و جهانی گرفتند که در نوع خود نادر و برای اولین بار در کشور و گیلان به دست آمده است.

وی با اشاره به حضور ورزشکاران گیلانی در مسابقات داخل سالن آسیا درترکمنستان افزود : در تلاش هستیم تا با برگزاری ستاد بازیهای آسیایی اندونزی هم از نظر کمی و هم از نظر کیفی مدالها و افتخارات خوبی برای گیلان بدست آوریم .

مریم بخشی با اشاره به اینکه در نشست بعدی ، هیئتهای برتر را براساس ارزیابی عملکرد معرفی خواهیم کرد ، گفت : در این نشست برنامه راهبردی وزیر ورزش و جوانان به روسای هیئتهای ورزشی تبیین و ارائه شد تا نقشه راهی برای توسعه ورزش استان باشد.

معاون توسعه ورزش اداره کل با اشاره به نقش روابط عمومی و اطلاع رسانی در عملکردهیئتها و ادارات کل گفت : برخی هیئتها و شهرستانها کارهای بزرگی انجام می دهند اما به دلیل اینکه روابط عمومی ندارند و یا به موقع اطلاع رسانی نمی کنند زحمات آنها نادیده گرفته می شود و این مسئله ما را در ارزیابی های عملکرد وزارتخانه و فدراسیونها دچار ضعف و افول کرده است .

در نشست راهبردی روسای هیئتهای ورزشی گیلان با مدیرکل ورزش وجوانان گیلان تعدادی از روسا به ارائه عملکرد ، پیشنهادات و انتقادات پرداختند .

رئیس هیئت شطرنج گیلان :

کیومرث بیات در این نشست با اشاره به فضای تخریبی ایجاد شده در ورزش گیلان از روسای هیئتهای ورزشی خواست تا اجازه تخریب به برخی افراد ندهند و با تشکیل گروهی از هیئتهای ورزشی، به ورزش و جذب منابع مالی پایدار کمک کنند چرا که رهنما یعنی ما .
وی گفت : یادمان نرفته که مدیرکلی داشتیم که با دستبند از اداره خارج شد یا افرادی که پولهای کلان به جیب زدند و هیچ اختیاری از خود نداشتند ، پس نباید سکوت کرد و باید از عملکردمان دفاع کنیم .

رئیس هیئت والیبال گیلان :

محسن خاکزاد با اشاره به فضای سنگین رسانه ای و ناجوانمردانه علیه مدیریت ورزش گیلان گفت : طبیعی است که عملکرد همه افراد مورد نقد قرار گیرد و انتقاد هم بر آن وارد باشد اما انتقاد منصفانه با تخریب ناجوانمردانه دو موضوع متفاوت است و به عنوان یک شهروند از عملکرد رهنما دفاع می کنم و هیچکس حق توهین به مدیر ورزش را ندارد .

وی یکی از مشکلات اصلی ورزش کشور را دخالت سیاسیون در امور ورزش دانست و خواستار تغییر وزارتخانه به سازمان شد ، چرا که در آن زمان که سازمان تربیت بدنی بود ، دخالتها کمتر و عملکرد بهتری را شاهد بودیم .

وی با تشکر از رهنما بابت راه اندازی پایگاه قهرمانی و استعدادیابی ورزش گیلان گفت : باید بتوانیم برای چالش تأمین منابع مالی پایدار فکری بیاندیشیم و همچنین از پتانسیل شهرداریها و منطقه آزاد انزلی استفاده کنیم .

رئیس هیئت کشتی گیلان :

نقی هدایتی با انتقاد از اینکه می بایست چنین نشستی با حضور همه نمایندگان گیلان نیز تشکیل شود ، گفت : برخی نمایندگان و سیاسیون در عزل و نصب روسای هیئتهای شهرستانها دخالت غیرتخصصی کرده اند و باعث ضربه زدن به آن ورزش شده اند که من و مدیرکل باید پاسخگوی آن باشیم .

وی با اشاره به اینکه ورزش فقط فوتبال نیست ، گفت ؛ ۲ میلیارد تومان برای یک تیم فوتبال اعتبار اختصاص داده می شود درحالیکه به یک قهرمان کشتی جهان نمی توانیم ۲ میلیون تومان کمک کنیم ، پس مابقی هیئتهای ورزشی چه می شوند ؟

رئیس هیئت کشتی گیلان با بیان اینکه تنها استانی در کشور هستیم که خانه کشتی نداریم ، گفت : در حالیکه یک خانه کشتی در استان نداریم ، ساخت تالار کشتی گیله مردی نباید در اولویت قرار گیرد ،چرا که شاید در ۳ استان کشتی گیله مردی فعال باشد.

رئیس هیئت جانبازان و معلولان گیلان :

دکتر فدایی در این نشست رویکرد جدید برنامه ورزش کشور را بر اساس برنامه های عملیاتی دانست و گفت : این جلسات راهبردی می تواند معنا و مفهوم فراوان و راهکارهای بزرگی را ترسیم کند.

وی افزود: حرکت روبه جلوی هیئتها ، تیمها و قهرمانان ورزشی گیلان با وجود همه مشکلات و موانع جای خوشبختی دارد …

رئیس هیات نجات غریق گیلان:

سیدامیرنوری سادات گفت ؛ با تلاش و همدلی منجیان غریق سواحل امسال کاهش چشمگیر غرق شدگان را در سواحل گیلان داشتیم که باید از پیگیریها وحمایتهای مدیرکل ورزش و جوانان تشکر کرد .

وی همچنین از مسئولین استانداری خواست تا پیگیر پرداخت مطالبات و حقوق منجیان غریق باشند.

رئیس هیئت شمشیربازی گیلان :

شهرام ضمیریان آرامش بوجود آمده و کسب عناوین جهانی و آسیایی را مدیون اعتماد و حمایت مسعود رهنما دانست و گفت : هیچ دغدغه ای در شمشیربازی نداریم و تنها به فکر مدال آوری هستیم و در آخرین ارزیابی ها درشاخص های مختلف هم رتبه ۴ تا ۶ کشور را کسب کرده ایم .

رئیس هیئت بوکس گیلان :

امین قاسمی پور با اشاره به برنامه های این هیئت در رده های پایه ای بوکس ، گفت : نتیجه تلاشهایمان را گرفتیم و توانستیم در مسابقات نوجوانان و جوانان کشور عناوین اول تا سوم را کسب کنیم و به دنبال همگانی کردن بوکس هستیم .

وی گفت : کل ورزش استان با مسعود رهنما همسو و همراه هستند و این مدیر بومی و با تجربه را در جهت رسیدن به افتخارات بیشتر و مدال المپیک حمایت می کنند.

سرپرست هیئت بسکتبال گیلان :

محمد رفیعی با اشاره به عملکردش در چند ماه گذشته و ۱۳ مورد میزبانی و حضور در مسابقات کشوری و حضور ۲ تیم در لیگهای کشوری برای اولین بار پس از ۵سال گفت : برخی حاشیه های ایجاد شده را خودمان با توقعات و انتظارات بالایی که از مسئولین ورزشی داریم ایجاد می کنیم که اگر خود را جای آن مسئولین بگذاریم چنین اتفاقی نخواهد افتاد…

رئیس هیئت تیراندازی گیلان :

باب الله زارع با تشکر از برگزاری چنین نشستی خواستار ادامه این جلسات به صورت فصلی شد و گفت : در حواشی بوجود آمده نباید فرصتی برای افراد مخرب، ضد انقلاب و ضد مردم ایجاد کرد و باید در جایگاه خود به آنها پاسخ داد و از عملکرد ها دفاع کرد.

وی همچنین از تخریب بخشهایی از سقف تنها سالن تیراندازی گیلان توسط تماشاگران فوتبال در ورزشگاه شهیدعضدی رشت خبرداد و گفت : تقاضا داریم اعتباری برای مرمت اختصاص داده شود .

رئیس هیئت ژیمناستیک گیلان :

کیانوش سقراطی با دفاع از عملکردش و حضور چند اردونشین گیلانی درتیم ملی خواستار اختصاص اعتباراتی برای تجهیز تنها خانه ژیمناستیک گیلان شد.
وی گفت : از مدیرکل ورزش وجوانان گیلان می خواهیم بازیهای تیم های فوتبال از عضدی به سردارجنگل انتقال یابد چرا که برخی هواداران فوتبال رفتارهای ناشایست و فحاشی می کنند و مجبوریم برای اینکه این فحاشی ها وجملات ناپسند به کودکان و والدینشان منتقل نشود کلاسها را تعطیل کنیم !

رئیس هیئت دوچرخه سواری گیلان :

ایمان دلیل حیرتی از رتبه سومی هیئت گیلان در ارزیابی عملکرد استانهای کشور خبرداد و گفت : برنامه های دقیق و عملیاتی در حوزه های عمرانی ، همگانی، اداری و قهرمانی داریم و با اجرای آن توانستیم رتبه سوم کشور را بدست آوریم .

رئیس هیئت سوارکاری گیلان :

دکتر شهدی نژاد با اشاره به حواشی بوجود آمده یکساله گذشته در هیئت سوارکاری که برابری می کند با ۱۶ سال در اداره کاری خودش ، گفت : مدیریت ورزشی کار بسیار سختی است و از مسعود رهنما بابت هدایت و رهبری خوب و افتخارآمیز ورزش گیلان در چند سال گذشته قدردانی می کنم . وی همچنین خواستار حمایتهای بیشتر برای ساخت پیست سوارکاری سردارجنگل رشت شد.

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار