کد خبر : 69583
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۶:۵۷

واکسینه شدن بیش از ۵ هزار نفر از کارمندان بانک و ادارات گیلان

واکسینه شدن بیش از ۵ هزار نفر از کارمندان بانک و ادارات گیلان

رئیس سازمان بسیج کارمندان سپاه قدس گیلان ا اشاره به واکسینه شدن پنج هزار نفر از کارمندان بانک‌های گیلان گفت: تاکنون و بر اساس آمار پنج هزار نفر از کارمندان بانک‌ها و همچنین ۵۶۶ نفر از کارمندان سایر ادارات در گیلان واکسینه شدند.

به گزارش گیلانستان، سرهنگ رضا رنجبر ظهر امروز در نشست خبری با اصحاب  رسانه به مناسبت هفته دولت  در سالن اجتماعات سازمان بسیج اقشار با بیان اینکه نقش بسیج کارمندان در احیای تفکر  بسیجی بسیار مهم است، اظهار کرد: باید تفکر جهاد و بسجی در ادارات کشور بیش از بیش موردتوجه قرار گیرد، به این منظور یکی از اهداف سازمان بسیج کارمندان احیا و اعتلای تفکر بسیجی در ادارات است.

وی با اشاره نقش مؤثر سازمان بسیج کارمندان در ارائه خدمات مناسب به مردم افزود: یکی از وظایف و فلسفه‌های سازمان بسیج ادارات ارائه خدمت بی‌منت به مردم  بوده و در این راه از هیچ تلاشی دریغ نمی‌کنند.

رئیس سازمان بسیج ادارات و کارمندان سپاه قدس گیلان با تأکید بر لزوم توجه به انجام واکسینه  شدن کارمندان در گیلان گفت: بسیج و سپاه قدس با تمام امکانات خود در این مدت در کنار کادر درمان بوده و به کنترل ویروس کرونا کمک کردند لذا باید کارمندان زحمتکش که مستقیم با مردم در ارتباط هستند واکسینه شوند.

رنجبر با اشاره به واکسینه شدن  پنج هزار نفر از کارمندان بانک‌های گیلان بیان کرد: تاکنون و بر اساس آمار  پنج هزار نفر از کارمندان بانک‌ها و همچنین ۵۶۶ نفر از کارمندان سایر ادارات در گیلان واکسینه شده و این روند ادامه‌دار است و در هفته جاری طرح واکسیناسیون  برای دُز دوم اختصاص‌یافته است.

وی یکی از اقدامات سازمان بسیج کارمندان را توزیع بسته‌های معیشتی دانست و تصریح کرد: تاکنون  ۱۲ هزار و ۵۳۶ بسته معیشتی به ارزش ۳۵۰ هزار تومان در بین اقشار و نیازمندان توزیع و علاوه بر این‌ها مواد ضدعفونی‌کننده، ماسک، اعطای وام قرض‌الحسنه و آزادی زندانیان جرائم غیر عمد توسط کارمندان بسیجی از جمله اقدامات این سازمان در ایام کرونا بوده است.

به گفته رئیس سازمان بسیج کارمندان سپاه قدس گیلان  ۳۰ نفر از فرماندهان پایگاه‌های مقاومت در این مدت در خدمت کادر درمان بوده و ۱۸ نفر از بسیجیان کارمند نیز جهت نظارت بر توزیع عادلانه ماسک در داروخانه‌ها فعالیت می‌کنند.

رنجبر با اشاره به تهیه کپسول اکسیژن با نیت نذر نفس در گیلان، افزود: در چند روز آینده  ۵۰ کپسول اکسیژن ۴۰ لیتری تهیه  و در اختیار دانشگاه علوم پزشکی گیلان قرار  می‌گیرد.

انتهای پیام/فارس

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار