کد خبر : 55441
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۸ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۷:۳۵

واکنش عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس‌ به عادی‌سازی روابط امارات با اسرائیل / آمریکا برای تضعیف محور مقاومت تلاش می‌کند

واکنش عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس‌ به عادی‌سازی روابط امارات با اسرائیل / آمریکا برای تضعیف محور مقاومت تلاش می‌کند

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با اشاره به ضرورت موضع‌گیری قدرتمندانه‌ ایران نسبت به پیمان ننگین امارات و رژیم صهیونیستی گفت: نقشه‌ دشمنان با اعتراض ملت‌های مسلمان نقش برآب می‌شود.

به گزارش گیلانستان، سیدعلی آقازاده دافساری امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به پیمان ننگین امارات متحده عربی با رژیم غاصب صهیونیستی اظهار داشت: کشورهای هم‌پیمان با رژیم صهیونیستی همواره برای تضعیف محور مقاومت تلاش می‌کنند و کشورهای حاشیه خلیج فارس از جمله عربستان و امارات نیز با این رژیم ارتباط دارند.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با بیان اینکه امارات با این پیمان ننگین در واقع ارتباط خود را با رژیم صهیونیستی آشکار کرد گفت: این دو کشور قبل از این پیمان ننگین نیز با یکدیگر ارتباط داشتند البته آمریکا در ایجاد این ارتباط نقش مهمی داشته زیرا با دخالت آمریکا، کشورهای حاشیه خلیج فارس مکلف به ایجاد ارتباط با رژیم صهیونیستی می‌شوند.

آقازاده با اشاره به اینکه کشورهای حاشیه خلیج‌فارس به‌دلیل اعتراضات ملت‌های مسلمان جرأت آشکار کردن ارتباطشان با رژیم صهیونیستی را ندارند گفت: هم‌اکنون ملت‌های مسلمان مخالفت قاطعانه خود را نسبت به پیمان ننگین امارات با رژیم غاصب صهیونیستی را به‌صورت آشکار بیان کردند.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس ضمن محکومیت اقدام فضاحت‌بار امارات متحده عربی تصریح کرد: بررسی‌های تاریخی نشان داده که ارتباط کشورهای حاشیه خلیج فارس با رژیم صهیونیستی در ابتدا در سطح متفاوتی بوده اما بعدها با پیمان‌های اقتصادی و نظامی دنبال شد.

نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه رابطه پنهانی رژیم صهیونیستی با برخی کشورهای منطقه نیز آشکار شده است ابراز داشت: آمریکا مانند یک دلال برای رژیم صهیونیستی کار می‌کند و به کشورهای حاشیه خلیج فارس از جمله عربستان و امارات نیز قول همکاری داده تا جایی‌که این کشورها به‌نوعی مستعمره آن‌ها هستند.

آقازاده با اشاره به ناپایداری نقشه شوم آمریکا در ایجاد رابطه بین امارات و رژیم صهیونیستی تصریح کرد: کشور ترکیه نیز مخالفت و اعتراض خود را نسبت به اتحاد امارات و اسرائیل اعلام کرده است و امیدواریم که با آگاهی هرچه بیشتر ملت‌های مسلمان شاهد نقش بر آب شدن نقشه‌های شوم دشمنان در جهان و منطقه باشیم.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با بیان اینکه ملت‌های مسلمان در جریان ارتباط آشکار امارات با رژیم صهیونیستی حق اعتراض دارند و یقیناً این پیمان ننگین با اعتراض ملت‌های مسلمان روبه‌رو خواهد شد گفت: این ارتباط صریح و بی‌پرده امارات و پیمان ننگین قطعاً بی‌پاسخ نمی‌ماند.

نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه جمهوری اسلامی ایران نیز باید نسبت به پیمان ننگین امارات با رژیم صهیونیستی مخالفت جدی داشته باشد‌ ابراز داشت: موضع‌گیری سریع و قدرتمندانه جمهوری اسلامی ایران نسبت به این پیمان ننگین ضروری است.

انتهای پیام/تسنیم

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار