کد خبر : 50282
تاریخ انتشار : شنبه 6 اردیبهشت 1399- 45: 15

طی یادداشتی صورت گرفت؛

واکنش هدایتی به اظهارات جعفرزاده/ ظلم نماینده رشت به خادمان و هواداران واقعی سپیدرود/ عذرخواهی کنید

واکنش هدایتی به اظهارات جعفرزاده/ ظلم نماینده رشت به خادمان و هواداران واقعی سپیدرود/ عذرخواهی کنید

اغراق جعفرزاده را ظلم به کسانی می دانم که در این سال ها بی منت برای سپیدرود زحمت کشیدند و به آن حیات مجدد دادند.

به گزارش گیلانستان، نقی هدایتی از فعالان سیاسی ورزشی استان گیلان در یادداشتی با عنوان ” چرا اغراق؟؟؟” نوشت:

مهندس جعفرزاده نماینده کنونی مردم رشت در مجلس شورای اسلامی در یک پست اینستاگرامی به طور اغراق امیزی از افشین ناظمی مدیرعامل کنونی سپیدرود تقدیر کرده و گفته است که او احیاگر سپیدرود؟!، عامل جذب اسپانسر، سازنده تیمی هجومی و تحویل آن به فرشاد پیوس ، و رد دهها پیشنهاد در استان های دیگر به عشق سپیدرود و ..‌. بوده است . من ضمن این که روحیه قدردانی آقای جعفرزاده را یک سنت خوبی می دانم که باید در جامعه و به ویژه ورزش ترویج شود، اغراق وی را ظلم به کسانی می دانم که در این سال ها بی منت برای سپیدرود زحمت کشیدند و به آن حیات مجدد دادند. برای این که این نقل و قول های نادرست بدعتی نشود که فردا صبح هرکسی مدعی چیزی شود برای روشن شدن افکار عمومی چند نکته را عرض می کنم:
۱- اقای ناظمی از فوتبالیست های خوب رشت است و همه وظیفه داریم به پیشکسوتان مان احترام بگذاریم و قدر دان زحمات و خدمات آنان در ورزش باشیم
۲- اقای ناظمی در تیمی که سپیدرود را احیا کرد فقط یک سرمربی بود و نقشی بیش از آن نداشت و با یک قرارداد چند صد میلیون تومانی این مسئولیت را پذیرفت و وقتی هم در ان سال نتوانست صعود کند با پورمحسن مدیرعامل وقت سپیدرود برای فصل بعد به توافق نرسید و نظرمحمدی سرمربی سپیدرود شد و در ابتدای نیم فصل دوم پیوس جای نظرمحمدی را گرفت و تیم به لیگ یک صعود کرد . در لیگ یک نظرمحمدی مجددا سرمربی سپیدرود شد و توانست این تیم را به لیگ برتر بیاورد.
۳- در زمان مدیرکل کنونی ورزش ، سپیدرود مالکان متعددی را تجربه کرد که نقش اقای جعفرزاده در این تغییرات به علت نفوذ در تصمیم گیری های مدیرکل ورزش در آن بسیار پر رنگ است، خطای در تصمیم گیری که عمدتا با رویکرد سیاسی بود هم باعث سقوط سپیدرود از لیگ برتر شد و هم این که با شکایت یکی از مالکین و پرونده ای که تشکیل شد ، کارشناس تعیین خسارت تایید کرده که براساس مستندات موجود چند میلیارد تومان به مالک خسارت وارد شده است .
۴- سپیدرود مالکی دارد به نام بیات که از مالکیت استعفا داده؟! و معلوم نیست مالک هست یا نیست ؟ نقش ناظمی و اداره کل ورزش در این بین روشن نیست؟ و مشخص نیست علی کریمی چه نقشی در مالکیت سپیدرود دارد؟
۵- سپیدرود در حال حاضر مالک دارد یا ندارد . در خطر سقوط به لیگ دو قرار دارد. وضعیت مالی باشگاه بحرانی و از پرداخت حقوق بازیکنان و مربیان عاجز است و معلوم نیست پس از شروع دوباره لیگ سپیدرود چه سرنوشتی خواهد داشت؟
۶- اقای ناظمی مانند هر مربی و مدیری، قراردادی بسته و حقوقی گرفته که امری کاملا مشروع است و اصلا موضوع بحث من این نیست اما نباید سر سپیدرود منت گذاشته شود. مثلا فردی را می شناسم با یک موجی وارد سپیدرود شد و قرارداد یکساله خود را جعل و پنجساله کرد و دهها میلیون تومان به طور غیرقانونی از باشگاه برداشت کرده الان نباید سر مردم و هواداران منت بگذارد که من چنین و چنان کردم و خود را قهرمان و ناجی نشان دهد.
۷- متنی که اقای جعفرزاده در اینستاگرام منتشر کرده قطعا نادرست است و به ایشان پیشنهاد می دهم از هواداران و خادمان واقعی سپیدرود به ویژه استاد احمدخان صومی و هیات مدیره و مدیران سپیدرود شامل علی بهارمست، عبدالهی، محمود باقری، رضا رسولی، امیرحسین علوی، اصغر کامران، رضا روزان، محمد نودهی، نویدی، دیدار، پورمحسن، دکتر تامینی، علیرضا سحرخیز،رفیعی و … عذرخواهی کند .
انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار