کد خبر : 1798
تاریخ انتشار : یکشنبه 17 آبان 1394- 06: 21

واکنش هیئت فوتبال گیلان به تغییر نام باشگاه داماش

واکنش هیئت فوتبال گیلان به تغییر نام باشگاه داماش

پس از اتفاقات روی داده در مورد تغییر نام داماش هیئت فوتبال گیلان بیانیه‌ای را در این باره صادر کرد.

به گزارش درگیلان، اتفاقات روی داده درباره تغییر نام باشگاه فرهنگی ورزشی داماش آنقدر زشت و زننده است که باعث شده تا یک جو غیر ورزشی و به دور از روح پهلوانی و غیراخلاقی در فضای فوتبال به‌طور نا مطلوب پدیدار شود.

باشگاه داماش یکی از تیم‌های محبوب استان گیلان است و از این رو پس از اتفاقات روی داده در چند سال اخیر برای این مجموعه، هیئت فوتبال گیلان تمام سعی خود را بر این داشت تا با استفاده از پتانسیل‌های مادی و معنوی خود این باشگاه ورزشی را مورد حمایت قرار دهد.

حتی در آغاز فصل جاری لیگ دسته یک فوتبال کشور به خواست هواداران این تیم، اقدام اخذ سهمیه داماش برای واگذاری آن به سایر نهادها و افراد واجد شرایط دیگر در اختیار گرفت و حتی آغاز تمرینات این تیم با تلاش هیئت فوتبال استان گیلان شروع شد تا این تیم محبوب گیلانی از رقیبان تا دندان مصلح عقب نماند.

پس از انتقال باشگاه داماش به مجموعه جدید، با توجه به اینکه این باشگاه یک باشگاه خصوصی است و هیئت فوتبال گیلان هیچ‌گونه دخل و تصرفی پس از انتقال نمی‌تواند در مجموعه مدیریتی آن داشته باشد، باشگاه داماش طی نامه‌ای درخواست یک مجوز جدید با نام (شهرباران) را به اداره کل ورزش و جوانان کرد و پس از بررسی‌های انجام شده توسط اداره کل ورزش و جوانان یک مجوز موقت برای مجموعه جدید و با نام جدید صادر شده است و هیئت فوتبال استان گیلان اختیاری در تغییر نام باشگاه نداشته است.

به گزارش تسنیم آقای علی محمودی مدیرعامل باشگاه طی درخواستی از اداره کل ورزش و جوانان استان متقاضی فعالیت در رشته فوتبال با نام (شهر باران) شدند و برابر مقررات اداره کل نیز با صدور مجوز موقت مجموعه جدید را برای فعالیت در رشته فوتبال به هیئت استان تعرفه کردند، که این امر روال قانونی فعالیت هر باشگاهی در استان است.

ناگفته نماند که در جو پیش آمده در مورد تغییر نام باشگاه داماش بعضی از افراد معلوم الحال و سایت‌های محلی متصل به این افراد به‌علت بغض و غرض ورزی‌های شخصی اقدام به زدن تهمت‌های ناروا به هیئت فوتبال استان گیلان می‌کنند تا بدین ترتیب اقدام به تسویه حساب شخصی با توجه به شرایط پیش آمده کنند.

تهمت‌ها و فحاشی‌های صورت گرفته به عوامل هیئت فوتبال استان گیلان در فضای مجازی نشان دهنده عمق غرض ورزی‌های شخصی است و حق پیگیرد، شناسایی و برخورد قانونی با افراد محرک فحاشی و فرهنگ لمپنیزم در فوتبال را برای خود محفوظ می‌داند./تسنیم

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار