کد خبر : 65094
تاریخ انتشار : یکشنبه 5 اردیبهشت 1400- 53: 11

رئیس شورای وحدت گیلان:

ورود تفکر جوان نیاز امروز کشور است/ روشنگری برای انتخاب اصلح

ورود تفکر جوان نیاز امروز کشور است/ روشنگری برای انتخاب اصلح

رئیس شورای وحدت استان گیلان با اشاره به اینکه نیاز امروز کشور ورود تفکر جوان در عرصه مدیریت است، گفت: باید برای انتخاب اصلح در ریاست جمهوری روشنگری کنیم.

به گزارش گیلانستان، حجت الاسلام لاکانی صبح یکشنبه در اولین نشست تخصصی هیئت رئیسه شورای ائتلاف استان گیلان با اشاره به اهمیت جریان سازی و فعالیت دقیق فرهنگی به ویژه در فضای مجازی و رسانه‌ای، اظهار کرد: حضور پرشور آحاد مردم در انتخابات، بر عزت و اقتدار ایران اسلامی اضافه و با درخشش واقعی در انتخابات، شکوه خود را به رخ دشمنان خواهد کشید.

رئیس شورای وحدت استان گیلان با اشاره به نقش آحاد مردم در انتخابات، بر لزوم روشنگری و جریان سازی برای انتخاب رئیس‌جمهور تاکید کرد.

وی گفت: قوه مجریه نقش بسیار مهمی در فرایند کشور دارد و بیش از قوای دیگر نقش آفرینی است لذا کسی که در این مسئولیت قرار می‌گیرد باید دغدغه مردم، انقلاب و اسلام داشته باشد تا با فعالیت جهادی بتواند مؤثر واقع شود.

رئیس شورای وحدت اسلامی گیلان با اشاره به کلام رهبری مبنی بر انتخاب نیروی جوان حزب اللهی در انتخابات، تصریح کرد: رهبری مقصود خود را از نیروی جوان بیان کرده و فرمودند که مقصود تفکر جوان است تفکری که با انرژی و قدرت برای پیشبرد اهداف ایران اسلامی گام بردارد و کسی مثل حاج قاسم سلیمانی با وجود اینکه سنی جوانی نداشت اما فکر او جوان بود بنابراین مقصود تفکر جوان است که بتواند بر مشکلات فائق آید و با تکیه بر توان داخلی مشکلات را یکی پس از دیگری بر طرف کند.

وجود وحدت در میان نیروهای انقلابی

جانشین شورای وحدت اسلامی گیلان با اشاره به اهمیت انتخابات ۱۴۰۰ و مشارکت مردم در این انتخابات، اظهار کرد: امروز در میان گروه‌های انقلابی نظر واحدی وجود دارد و همگان بر این باورند که مراقبت کنند تا انقلاب به دست نااهلان نیفتد.

حسن کربلایی با بیان اینکه انقلاب اسلامی ایران مرهون خون شهدا بوده و همه موظف هستیم از این نعمت الهی به درستی مراقبت کنیم، افزود: دشمن برای توطئه‌های مختلف همواره پیشرو بوده و ما برای مقابله با آن و نقش بر آب کردن توطئه‌های شوم آنان لحظه‌ای به خود استراحت راه نخواهیم داد.

وی با اشاره به اهمیت فضای مجازی و انجام کار دقیق و تمیز فرهنگی، بیان کرد: میدان داری جریان انقلاب باید در فضای مجازی مشهود باشد لذا انجام این برنامه نیازمند تلاش مضاعف و با برنامه مدون است.

کربلایی فضای مجازی را سنگری برای فعالیت مؤثر در جبهه انقلاب دانست و افزود: کار منظم تشکیلاتی همراه با برنامه همواره در پیشبرد اهداف مؤثر بوده و در جریان سازیِ پیشرو، نیز اثر قابل توجهی خواهد داشت.

وحدت نظر نیروهای انقلابی

مسئول کمیته جوانان شورای ائتلاف نیز در این نشست با تاکید بر اهمیت کار تشکیلاتی و فعالیت همراه با برنامه، اظهار کرد: تشکیلات شورای ائتلاف همراه با سایر نیروهای انقلابی وحدت نظر وجود دارد و تلاش می‌شود تا در راستای جریان سازی انقلابی برای دعوت مردم به انتخابات و معرفی کاندیدای احتمالی مورد حمایت همه گروه‌های انقلابی وحدت را تزریق کند.

علیزاده با بیان اینکه برخی‌ها سعی می‌کنند که گزینه غیر واقعی را به شورای ائتلاف نسبت دهند، گفت: نسبت دادن گزینه‌های مطرح شده توسط برخی‌ها برای مواجهه با شورای ائتلاف مورد تأیید نیست لذا باید بگوییم که گزینه احتمالی شورای ائتلاف همان گزینه جریان انقلابی خواهد بود و برای رسیدن به اهداف انقلابی از هیچ تلاشی کوتاهی نخواهیم کرد.

انتهای پیام/مهر

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار