کد خبر : 64243
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۵ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۸:۰۶

سخنگوی هیئت عالی نظارت بر انتخابات گیلان:

وزیر کشور به بنده گفت ضعیف‌ترین شورای کشور را شهر رشت دارد!

وزیر کشور به بنده گفت ضعیف‌ترین شورای کشور را شهر رشت دارد!

نماینده مردم شهرستان های رشت و خمام در مجلس شورای اسلامی گفت: شورای شهر رشت ضعیف ترین شورای کشور است.

به گزارش گیلانستان، جبار کوچکی نژاد امروز در دیدار اعضای هیئت عالی نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی گیلان با آیت الله فلاحتی نماینده مقام معظم رهبری در گیلان و امام جمعه رشت با بیان اینکه باید نظارت دقیقی بر روی انتخابات شوراهای اسلامی انجام شود، اظهار کرد: در گیلان ۵۴ شهر و ۱۷ شهرستان وجود داشته و تاکنون یک هزار و ۷۵۸ نفر در انتخابات شورای شهر ثبت‌نام کردند و این میزان از کاندیدا نشان‌دهنده حجم بسیار بالای کاری است.

جبار کوچکی نژاد با انتقاد از لیست بندی ضعیف احزاب در  انتخابات شورای اسلامی شهر در گیلان گفت: کیفیت ثبت‌نام در لیست‌ها بسیار ضعیف بوده و کیفی نیست درحالی‌که باید در شورای شهر از ظرفیت نخبگان علمی و دانشگاهی استفاده شود.

وی شورای اسلامی شهر رشت را بدترین شورای اسلامی کشور معرفی کرد و افزود: وزیر کشور به بنده گفت ضعیف‌ترین شورای کشور را شهر رشت دارد!

سخنگوی هیئت عالی نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی گیلان با اشاره به اینکه بودجه عمرانی شهرداری‌ها بعضاً از استان هم بیشتر است، بیان کرد: شهرداری ساختار بسیار عظیمی داشته و یک هزار میلیارد تومان اعتبار عمرانی شهرداری است درحالی‌که مجموع بودجه استان در عرصه عمرانی به هزار میلیارد نمی‌‌رسد.

کوچکی نژاد با اشاره به ضعف‌های موجود در انتخابات کشور بیان کرد: یک ضعف در حوزه انتخابات در کشور وجود دارد و متأسفانه هنوز مشخص نیست چه فردی وارد انتخابات ریاست جمهوری می‌شود و این‌یک ضعف بوده و تنها دلیلش ضعف احزاب است.

وی یکی از انتظارات مردم را سالم‌سازی بحث شورا دانست و افزود: مردم در طی این مدت با مشکلات شهری عمده‌ای مواجه بوده انتظار آنان از هیئت نظارت و اجرایی سالم‌سازی بحث شورا است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار