کد خبر : 46746
تاریخ انتشار : شنبه ۱۲ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۶:۵۱

پیام دکتر دل‌آور به جوانان گیلانی؛

وقت آن است در تشکیل مجلسی نو و کارآمد همتی بلند داشته باشیم/ برخی نمایندگان علیرغم یدک کشیدن عناوین ارزشی، به آینده جوانان آسیب زدند/ ضعف شدید مدیریتی در استان داریم

وقت آن است در تشکیل مجلسی نو و کارآمد همتی بلند داشته باشیم/ برخی نمایندگان علیرغم یدک کشیدن عناوین ارزشی، به آینده جوانان آسیب زدند/ ضعف شدید مدیریتی در استان داریم

در ادوار گذشته برخی از نامزدها با انواع تخلفات از جمله خرید رای که زیر سئوال بردن عزت یک انسان است، جهت ورود به مجلس تلاش کرده اند که اینگونه رفتارهای زشت باید به همت جوانان برچیده گردد.

به گزارش گیلانستان، دکتر مجید دل آور دبیر انجمن اسلامی پزشکان گیلان در پیامی خطاب به جوانان این استان نوشت:

باسمه تعالی
جوانان عزیز گیلانی
در آستانه چهل و یکمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی قرار داریم. انقلابی که به دنبال برقراری عدالت، استکبار و استبدادستیزی، آزادی و معنویت بود.
اکنون شاهد آن هستیم که در کنار بسیاری از پیشرفت ها، مردم در برخی جهات با مشکلات و موانع بسیاری مواجه هستند. مشکلات شدید در زمینه رفاهی معیشتی و وجود تبعیض ها در عرصه های مختلف، اقشار آسیب پذیر را به شدت تحت تاثیر قرار داده است.
دانشجویان و جوانان ما امروز دغدغه های بسیاری دارند و یکی از این دغدغه ها، آینده شغلی متناسب با سطح هوشی و تلاش هایشان است. خروج ارزشمندترین سرمایه ما یعنی جوانان باهوش از کشور یک فاجعه ملی است که باید هر چه سریعتر در پی رفع علل آن بود.
ایران عزیز نیز می تواند همچون برخی از کشورها در صنعت، فناوری و علوم مختلف پیشرفت کند به شرط آن که اکثریتی از جامعه و دستگاه مدیریتی کشور بخواهد و با جدیت به دنبال آن باشد.
وقت آن رسیده که همه با هم و صرف نظر از جناح بندی ها و نگاه های سیاسی، در جهت اعتلای وطن و توسعه همه جانبه آن تلاش نماییم و جوانان مومن انقلابی نیز که به حضرت امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری عشق می ورزند باید در کارآمد کردن نظام جمهوری اسلامی و توسعه کشور پیشرو باشند همان طور که رهبر معظم انقلاب در بیانیه گام دوم انقلاب فرمودند دنباله این مسیر (تحقق آرمان ها) باید با همت و هوشیاری و سرعت عمل و ابتکار جوانان انجام شود.
یکی از مهمترین راه های کارآمد کردن نظام، کارآمدکردن دولت و مجلس شورای اسلامی است. انقلاب اسلامی تشکیل قوه مقننه را بر عهده مردم و بر اساس آرا و انتخاب آنها نهاد. در آستانه انتخابات یازدهمین دوره مجلس قرار داریم و فرصت مناسبی است تا جوانان به ویژه دختران و پسران عزیز گیلانی عزم خود را جهت تشکیل مجلسی کارآمد، متعهد و زمینه ساز توسعه همه جانبه کشور جزم نمایند.
در سال های اخیر برخی از نمایندگان مجلس علیرغم یدک کشیدن عناوین ارزشی، در عمل به علت حب جاه و مقام و در خدمت باندهای ثروت و قدرت بودن ، به کشور و آینده جوانان آسیب زدند و اکنون وقت آن است که در مجلس اصلاحاتی صورت گیرد.
در ادوار گذشته برخی از نامزدها با انواع تخلفات از جمله خرید رای که زیر سئوال بردن عزت یک انسان است، جهت ورود به مجلس تلاش کرده اند که اینگونه رفتارهای زشت باید به همت جوانان برچیده گردد.
استان گیلان علیرغم ظرفیت های کم نظیری که در گردشگری و کشاورزی اعم از زراعی، باغی و شیلات دارد و در صنایع مختلف نیز نباید از استان های دیگر عقب تر باشد، با نرخ بالای بیکاری مواجه است که ناشی از ضعف های شدید مدیریتی در استان است و با کارآمد کردن بخش مدیریتی، فرصت لازم جهت سرمایه گذاری ها و رونق تولید و اشتغال در گیلان ایجاد خواهد شد.
تخصص، تجربه، قدرت تحلیل، تعهد، مطالبه گری و شجاعت از جمله ویژگی های لازم برای یک نماینده شایسته است که در ادوار اخیر در انتخاب مردم چندان لحاظ نشد اما اکنون با توجه به مشکلات فراوان موجود، انتظار می رود جوانان گیلانی با حضوری حداکثری و البته آگاهانه، در تشکیل مجلسی نو و کارآمد همتی بلند داشته و در ساختن آینده ای در شان سرزمین مان، تلاشی شایسته نمایند.
به امید روزی که ایران در تمامی ابعاد، توسعه و اعتلا یابد.
لاحول و لا قوه الا بالله العلی العظیم

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار