کد خبر : 58157
تاریخ انتشار : پنجشنبه 1 آبان 1399- 45: 10

مسئول سازمان بسیج سازندگی گیلان:

پایان مأموریت سپاه گیلان در ساخت مسکن سیل‌زدگان گلستان/ ۸۷ واحد مسکونی تحویل داده شد

پایان مأموریت سپاه گیلان در ساخت مسکن سیل‌زدگان گلستان/ ۸۷ واحد مسکونی تحویل داده شد

مسئول سازمان بسیج سازندگی گیلان با اشاره به پایان مأموریت سپاه گیلان در ساخت مسکن سیل‌زدگان گلستان گفت: ۸۷ واحد مسکونی اخیراً به‌ صاحبان آن‌ها تحویل و بیش از ۲۰۰ واحد نیز تعمیر شد.

به گزارش گیلانستان، سرهنگ پاسدار احمد ابراهیمی، از تحویل ۸۷ واحد مسکونی سیل‌زدگان در شهرستان گُمیشان گلستان خبر داد و اظهار داشت: این واحدها با حضور فرمانده سپاه قدس گیلان به صاحبان آنها تحویل داده شد و ماموریت سپاه گیلان در ساخت مسکن برای سیل‌زدگان در گلستان به‌پایان رسید.

مسئول سازمان بسیج سازندگی سپاه قدس گیلان با اشاره به اینکه ۲۱۰ واحد مسکونی نیز توسط سپاه قدس گیلان مورد بازسازی و تعمیر قرار گرفت و به صاحبان آنها تحویل داده شد افزود: در مجموع چیزی حدود ۱۱ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان با کمک خیران و مردم جمع‌آوری و در ساخت مسکن و بازسازی منازل در گلستان هزینه شد.

ابراهیمی تهیه لوازم خانگی ضروری برای برخی خانواده‌های آسیب دیده و سیل‌زده را از دیگر اقدامات سپاه در استان گلستان برشمرد و بیان کرد: از وقوع سیل در گلستان تا شیوع کرونا، سپاه گیلان نزدیک به ۲ میلیارد تومان بسته کمک معیشتی بین آسیب‌دیدگان در گمیشان گلستان توزیع کرده است.

وی با اشاره به اجرای چندین مرحله از رزمایش مواسات، همدلی و کمک مومنانه در گیلان گفت: مرحله نخست رزمایش مواسات همزمان با فرمان رهبر معظم انقلاب آغاز و تا پایان ماه مبارک رمضان ادامه داشت و مرحله دوم این رزمایش نیز از دهه ولایت آغاز و تا دهه پایانی صفرماه برگزار شد.

مسئول سازمان بسیج سازندگی سپاه قدس گیلان با بیان اینکه در مجموع حدود ۲۶۱ هزار بسته کمک معیشتی، ۱۵ هزار بسته آموزشی و ۱۲۰ هزار بسته بهداشتی بین آسیب‌دیدگان کرونا در گیلان توزیع شد اظهار داشت: مرحله سوم رزمایش مواسات نیز همزمان با میلاد پیامبراکرم(ص) در گیلان برگزار می‌شود.

ابراهیمی با بیان اینکه ۷۴۱ واحد مسکن محرومان در استان گیلان در حال ساخت است که ۴۰۰ واحد به‌پایان رسید تصریح کرد: مابقی واحدها تا دهه فجر و پایان امسال به بهره‌برداری می‌رسند و چندین پروژه عام‌المنفعه نیز در نقاط محروم استان مد نظر داریم.

انتهای پیام/تسنیم

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار