کد خبر : 64288
تاریخ انتشار : شنبه ۱۴ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۸:۵۲

نام نویسی یکی از مدعیان سرشناس؛

پدیده انتخابات آستانه اشرفیه ثبت نام کرد/ عزم جدی فرهاد شوقی برای ورود به مجلس

پدیده انتخابات آستانه اشرفیه ثبت نام کرد/ عزم جدی فرهاد شوقی برای ورود به مجلس

فرهاد شوقی چهارده با حضور در فرمانداری آستانه اشرفیه در انتخابات میان دوره ای مجلس این حوزه انتخابیه ثبت نام کرد.

به گزارش گیلانستان، فرهاد شوقی به همراه تعدادی از فرزندان شهدا با در دست داشتن گل لاله به عنوان نماد انتخاباتی خود بعد از حضور در مزار پدر شهیدش در روستای چهارده و تجدید میثاق با آرمان های شهیدان شهرستان، در فرمانداری آستانه اشرفیه حاضر شد و داوطلبی خود را به صورت رسمی اعلام کرد. وی همچنین در آرامگاه سید جلال الدین اشرف و دکتر استاد معین نیز حضور پیدا کرد.

شوقی متولد سال ۱۳۶۵ دارای مدرک دکتری جغرافیا و برنامه ریزی توسعه روستایی و همچنین کارشناس ارشد عمران گرایش سازه است. وی سابقه عضویت شورای شهر دوره چهارم رشت را دارد.

این کاندیدا بعد از ثبت نام در انتخابات در گفتگو با خبرنگاران با اشاره به این که مردم از درگیری ها، سیاسی کاری ها و از دعوای گروه ها و جناح های مختلف خسته هستد خاطر نشان کرد: ‌امروز مردم شهرستان آستانه اشرفیه از اینکه شاهد پیشرفت شهرستان های همجوار هستند و صدایشان به جایی نمی رسد و جایگاه آن ها در بحث پروژه های صنعتی،کشاورزی و عمرانی در استان نادیده گرفته شده گلایه بسیاری دارند. همچنین مردم کیاشهر از این که تنها از نام بندر بهره می برند گله مند هستند.

شوقی افزود: سالهاست تولید و رفع موانع تولید مهم ترین دغدغه رهبری و‌ مردم بوده اما در سطح شهرستان پیشرفتی در این حوزه ها لمس نشده است.

وی با اشاره به برنامه های خود اظهار داشت: بنده در زمینه تولید و اشتغال، هم تجربه و هم ارتباطات مناسبی در سطح استان و برخی وزارت خانه ها دارم و در این راه تمام تلاشم را برای بهبود وضعیت فعلی انجام می دهم. همچنین با اقشار مختلف و نخبگان شهرستان نشست داشتم و از ظرفیت های شهرستان مطلع هستم.

فرهاد شوقی در ادامه ابراز داشت: اعتقاد دارم جوانان در هر عرصه ای ورود کنند تحول آفرین خواهند بود و با همین اعتقاد با جمعی از نخبگان برنامه ای مدون و کارامد برای شهرستان آماده کردیم و در صورت اعتماد مردم تمام همت خودم را به کار خواهم گرفت که وزرا و مدیران کل بیشتر از این نتوانند آستانه اشرفیه و کیاشهر را نادیده بگیرند و تلاش خواهم کرد سهم منابع شهرستان از بودجه های ملی و استانی را تا حدی که شایسته مردم آستانه اشرفیه و بندر کیاشهر هست ارتقا دهم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار