کد خبر : 11677
تاریخ انتشار : پنجشنبه 31 فروردین 1396- 25: 0

پذیرایی شهرداری رشت از شهدای زنده با پلمپ کردن دفتر جانبازان قطع نخاعی و شیمیایی!! + تصاویر

پذیرایی شهرداری رشت از شهدای زنده با پلمپ کردن دفتر جانبازان قطع نخاعی و شیمیایی!! + تصاویر

دبیر مجمع ایثارگران گیلان با تاکید بر اینکه شهردار رشت با اینکار طبل رسوایی خود را کوبید، گفت: هیچ شهرداری تاکنون از شهدای زنده شهر خود به این شکل میزبانی و پذیرایی نکرده است.

به گزارش خبرنگار سرویس ایثار و شهادت گیلانستان، در اقدامی عجیب دفتر مجمع ایثارگران و جانبازان شیمیایی و قطع نخاعی استان گیلان پلمپ و باعث اعتراض خانواده های معظم شهدا و ایثارگران شهر شد.

بهبود نصیری دبیر این مجمع در گفتگو با گیلانستان با تایید این خبر اظهار کرد: مکانی در طبقه همکف ساختمان درآمدهای شهرداری رشت حوالی سبزه میدان توسط رئیس و اعضای شورای شهر رشت به جانبازان قطع نخاعی، شیمیایی و ویلچری اختصاص داده شده بود و ما از چهارسال گذشته در این مکان دور هم جمع شده و مشکلات و دغدغه های خانواده های معظم شهدا و ایثارگران را پیگیری می کردیم.

این جانباز ۷۰ درصد خاطرنشان کرد: دربی که به دست رئیس و نائب رئیس شورا باز شد، اما به دست شهردار رشت و حراستش پلمپ گردید. مردم خودشان قضاوت کنند که این افراد با صندلی به ارث رسیده از شهدا، همسنگران شهدا را از دفتر خود بیرون کردند.

وی تصریح کرد: جواب خون شهدا و خون به ناحق ریخته این جانبازان قطع نخاعی را با پملپ دفترشان دادند و بار دیگر به مردم ثابت کردند که قدمشان خیر و در راستای اهداف نظام و انقلاب نیست.

نصیری با تاکید بر اینکه شهردار رشت با اینکار طبل رسوایی خود را کوبید، گفت: هیچ شهرداری تاکنون از شهدای زنده شهر خود به این شکل میزبانی و پذیرایی نکرده است.

 

انتهای پیام/

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار