کد خبر : 55817
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۵ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۱:۳۵

رییس اتاق اصناف گیلان:

پرهیز از هر گونه پرسه زنی بی مورد در بازارهای گیلان

پرهیز از هر گونه پرسه زنی بی مورد در بازارهای گیلان

رییس اتاق اصناف گیلان با بیان اینکه از هم اکنون این نگرانی وجود دارد که در تعطیلات پیش رو تعداد مبتلایان به کرونا در استان افزایش یابد، گفت: امیدواریم مردم و هموطنان ضمن رعایت پروتکل‌های بهداشتی از پرسه زنی بی مورد در بازار خودداری کنند این امر موجب شلوغی مراکز و در نتیجه افزایش شیوع بیماری می شود.

به گزارش گیلانستان، سید جلال الدین شکریه گفت: از زمان شیوع کرونا در گیلان تا به امروز اصناف استان همکاری بسیاری خوبی با ما داشتند و این همکاری باید بیش از گذشته ادامه داشته باشد.

وی افزود: با توجه به تعطیلات پیش‌رو و هجوم مسافران به گیلان ضروری‌است تا پروتکل های بهداشتی از سوی اصناف و مردم به جد رعایت شود.

شکریه با بیان اینکه تعدادی از اصناف بی توجه به مسائل بهداشتی برای مقابله با کرونا پلمب شدند، ادامه داد: از این پس نیز در صورت مشاهده هر گونه سهل انگاری از سوی هر واحد صنفی در ابتدا تذکر و در مرحله بعدی تشکیل پرونده برای پلمب اجرا خواهد شد.

وی تصریح کرد: در کنار رعایت پروتکل‌های بهداشتی از سوی اصناف مردم نیز باید همکاری داشته باشند و بدون همکاری مردم، اصناف به تنهایی نمی‌توانند از روند صعودی ابتلایان کرونا در بازار جلوگیری کنند.

رییس اتاق اصناف گیلان گفت: با توجه به اینکه کودکان نیز درگیر این بیماری می‌شوند، لازم است، هموطنان ما برای حفظ سلامتی خود و فرزندانشان از سفر به گیلان پرهیز کنند.

شکریه خاطرنشان کرد: برخی از حراج‌های واحدهای صنفی نیز موجب پدید آمدن تجمع افراد و اذحام جمعیت می‌شود که به جد باید از این امر پرهیز شود و با واحدهای که بدون مجوز اقدام به حراج می‌کنند برخورد قانونی صورت خواهد گرفت.

وی افزود: پرواضح است که از زمان شیوع کرونا و تعطیلی بازار در برخی از ایام، اصناف استان متضرر شدند و حتی اجناسی که قرار بود شب عید بفروشند به دلیل قدرت خرید کم مردم روی دستشان مانده، اما همچنان انتظار داریم تا برای حفظ سلامت جامعه، مقابله با کرونا را در اولویت کاری واحدهای خود قرار دهند.

رییس اتاق اصناف گیلان گفت: از هم اکنون این نگرانی وجود دارد که در تعطیلات پیش رو تعداد مبتلایان به کرونا در استان افزایش یابد و امیدواریم مردم و هموطنان ضمن رعایت پروتکل‌های بهداشتی از پرسه زنی بی مورد در بازار خودداری کنند این امر موجب شلوغی مراکز و در نتیجه افزایش شیوع بیماری می شود.

انتهای پیام/ایسنا

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار