کد خبر : 61103
تاریخ انتشار : پنجشنبه 11 دی 1399- 01: 12

یادداشت یک فعال سیاسی:

پرگو و موج سوار!/ وقتی شهردار چند هفته‌ای رشت از سوی حاجی پور متهم به گسترش ناآگاهانه فساد می‌شود!

پرگو و موج سوار!/ وقتی شهردار چند هفته‌ای رشت از سوی حاجی پور متهم به گسترش ناآگاهانه فساد می‌شود!

نقی هدایتی در یادداشتی اسماعیل حاجی پور را پرگو و پرمدعا و موج سوار دانست.

به گزارش گیلانستان، نقی هدایتی در یادداشتی نوشت:
اسماعیل حاجی‌پور عضو شورای شهر رشت در جلسه این شورا گفت:
امیدوارم رشت با همدلی به جایگاه واقعی خود برگردد . از شهرداری می‌خواهیم که بودجه ۱۴۰۰ را زودتر به صحن ارسال کند.
این چندمین جلسه است که شهردار را دعوت می‌کنید اما به صحن نمی‌آید. بنده دیگر در هیچ جلسه غیر علنی با حضور شهردار شرکت نخواهم کرد. برای قرارگاه خاتم تلاش‌های زیادی شده است اما شهردار هیچ پاسخی در این مورد نمی‌دهد.
شهردار چرا می‌خواهد پشت پرده صحبت کند بنده به آقای احمدی توصیه می‌کنم که به بچه‌های خودش تهمت می‌زنید.
من گمان میکردم که احمدی می‌آید و این برنامه‌ها جمع می‌شود اما متاسفانه همچنان ادامه دارد.
به شهردار اعلام کردم که شما آمدید با فساد مقابله کنید اما نااگاهانه به فساد کمک می‌کنید و من این را به ایشان ثابت می‌کنم و عملکرد ایشان مرا به یاد شهرداران سابق می‌اندازند.
در رشت چه خبر است هرکس از رشت رفت ترقی کرد و هرکس ماند نفله یا گوشه‌نشین شد.
عصبانیت و تندی بنده به علت بهتر شدن اوضاع رشت است. زیرا به دنبال حضور در انتخابات نیستم اما تا آخرین روز به وظیفه خود عمل خواهم کرد.

در باره اظهارات حاجی پور توجه به نکات زیر را لازم می دانم:
۱- مهندس احمدی شهردار رشت ، چند هفته ای بیش نیست که به این سمت منصوب شده است و منطقا باید اجازه داد شهردار بومی رشت با ارامش و بی تنش به کارش ادامه دهد و چندهفته، زمان مناسبی برای انتقاد از شهردار نیست.
۲- من حاجی پور عضو شورای چهارم و پنجم رشت را یک آدم پرگو و پرمدعا و حرافی می دانم و هر موقع فضا به نفع وی نیست خروج می کند و شروع به جوسازی می کند . فکر می کنم بلند شدن صدای او علیه شهردار ریشه در همین مسئله دارد.
۳- شورای پنجم ساری همگی گرفتار قانون شدند و شورا هم منحل شد. اگر عملکرد شورای چهارم رشت که تعدادی از اعضای ان در شورای پنجم حضور دارند بررسی شود ، سرنوشتی بهتر از شورای ساری نخواهند داشت.
۴- سلطان هبه و نابودی داماش که بخاطر بهره مندی از منافعی چون کمک های مالی شورا و دکتر نوبخت ، خود را مالک داماش نمی دانست اما داماش را به عنوان مالک فروخت و در مصاحبه ها و حتی در شبکه باران خود را مالک معرفی کرد . حاجی پور در جریان داماش هیچ گاه صادقانه رفتار نکرد. هنوز معتقدم که کمک های شورا و دکتر نوبخت به داماش از نظر قانونی باید رسیدگی شود.
۵- صدای حاجی پور در حالی علیه شهردار چند هفته ای رشت بلند شده که بابت ۸ سال حضورش در شورا و ابهاماتی که در باره عملکردش وجود دارد و مالکیت باشگاه داماش و … به مردم توضیحی نداده است؟!
۶- شهردار چند هفته ای رشت از سوی حاجی پور متهم به گسترش ناگاهانه فساد می شود ؛ بنابراین، مناسب است شهردار رشت به نهادهای نظارتی کمک کند تا این ادعای حاجی پور راستی آزمایی شود تا مشخص گردد چه کسانی به گسترش اگاهانه فساد از طریق انتصابات مدیریتی، لابی ها، پروژه ها و … دامن زده اند تا سیه روی شود هر که در او غش باشد.

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار