کد خبر : 59962
تاریخ انتشار : شنبه ۱۵ آذر ۱۳۹۹ - ۱۷:۵۲

فرماندار رشت:

پلمب ۱۴۷ واحد صنفی متخلف در شهرستان رشت

پلمب ۱۴۷ واحد صنفی متخلف در شهرستان رشت

فرماندار شهرستان رشت از پلمب ۱۴۷ و اخطار به ۲۴۹۵ واحد صنفی متخلف در مرکز استان خبر داد و گفت: براساس شاخص‌های وزارت بهداشت، وضعیت شهرستان رشت به لحاظ ابتلا به بیماری کرونا همچنان قرمز است، لذا محدودیت‌های کرونایی منطبق با وضعیت قرمز، به مدت یک هفته دیگر در شهرستان رشت تمدید می‌شود.

به گزارش گیلانستان، علی فتح‌اللهی با اشاره به اجرای دو هفته‌ای محدودیت‌های کرونایی در شهرستان رشت، اظهار کرد: از اول آذرماه جاری تاکنون در پی اجرای محدودیت‌های دو هفته‌ای در سطح شهرستان رشت، ۱۴۷ مورد واحد صنفی متخلف پلمب شدند و همچنین ۲۴۹۵ واحد نیز تذکر کتبی و اخطار پلمب دریافت کردند.

فرماندار شهرستان رشت افزود: براساس شاخص‌های وزارت بهداشت، وضعیت شهرستان رشت به لحاظ ابتلا به بیماری کرونا همچنان قرمز است، لذا محدودیت‌های کرونایی منطبق با وضعیت قرمز، به مدت یک هفته دیگر در شهرستان رشت تمدید می‌شود.

وی با اشاره به ممنوعیت ترددهای بین شهری در وضعیت قرمز، افزود: با توجه به مصوبه ستاد مقابله با کرونای شهرستان، آن دسته از متقاضیانی که طی دو هفته گذشته، از فرمانداری مجوز تردد دریافت کردند، اعتبار برگه تردد آنها برای هفته آتی نیز معتبر است و نیازی به مراجعه جهت تمدید آن ندارند.

دکتر سیما سادات لاری، سخنگوی وزارت بهداشت امروز اعلام کرد: علی‌رغم کاهش تعداد شهرستان‌های دارای وضعیت قرمز، نمودار وضعیت بستری بیماران کرونا در برخی استان‌ها مانند استان مازندران، گیلان و گلستان در حال صعود است.

انتهای پیام/ایسنا

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار