کد خبر : 92475
تاریخ انتشار : چهارشنبه 27 اردیبهشت 1402- 30: 20

رئیس اداره نظارت بر اماکن عمومی گیلان خبر داد؛

پلمب ۷۸ واحد صنفی متخلف در منطقه آزاد انزلی

پلمب ۷۸ واحد صنفی متخلف در منطقه آزاد انزلی

رئیس اداره نظارت بر اماکن عمومی فرماندهی انتظامی استان گیلان گفت: ۷۸ واحد صنفی متخلف در منطقه آزاد انزلی به دلیل عدم رعایت شئون اسلامی و قوانین و مقررات مربوطه پلمب شد.

به گزارش گیلانستان، سرهنگ علی حیدرخواه ظهر چهارشنبه در گفت‌وگو با رسانه‌ها به تلاش‌های شبانه‌روزی مجموعه انتظامی برای تأمین و ارتقا امنیت در سطح جامعه اشاره کرد و گفت: اقدامات قاطع و قانونی پلیس در راستای برخورد با متخلفان و مجرمان، سبب قانونمداری می‌شود و مؤلفه‌های امنیت را ارتقا می‌دهد.

 

وی افزود: در راستای نظارت بر اجرای قوانین مربوط به فعالیت صنوف در بازار، طرح کنترل و بازرسی از واحدهای صنفی به صورت ویژه در دستور کار مأموران اداره نظارت بر اماکن عمومی قرار گرفته است.

 

رئیس اداره نظارت بر اماکن عمومی فرماندهی انتظامی استان گیلان ادامه داد: در این راستا ضمن تذکر به ۳۰۰ واحد صنفی از ۱۶۲ واحد صنفی تعهد اخذ و ۷۸ واحد صنفی متخلف در منطقه آزاد انزلی به دلیل عدم رعایت شئون اسلامی و قوانین و مقررات مربوطه پلمب شد.

 

وی با اشاره به اینکه متصدیان این واحدهای صنفی تذکرات قبلی را نادیده گرفته بودند، اضافه کرد: مردم در صورت مشاهده هرگونه اقدام هنجار شکنانه و تخلف در واحدهای صنفی، مراتب را بلافاصله از طریق سامانه ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

انتهای پیام/

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار