کد خبر : 65924
تاریخ انتشار : یکشنبه 26 اردیبهشت 1400- 12: 18

مدیر کل تبلیغات اسلامی گیلان:

پویش «حرف آورد» فرصتی برای ورود بانوان فرهیخته به حوزه فضای مجازی

پویش «حرف آورد» فرصتی برای ورود بانوان فرهیخته به حوزه فضای مجازی

مدیرکل تبلیغات اسلامی گیلان با اشاره به برگزاری پویش «حرف آورد»، گفت: این پویش فرصتی برای حضور بانوان فرهیخته در حوزه فضای مجازی است.

به گزارش گیلانستان، حجت الاسلام سعید مهدوی پیش از ظهر یکشنبه در جلسه با بانوان فعال در حوزه‌های فرهنگی و دینی، اظهار کرد: سازمان تبلیغات اسلامی در فصل جدید مأموریت‌های خود به دنبال ایجاد زنجیره تواصی با بهره گیری از بانوان فعال در حوزه‌های مختلف است.

وی با بیان اینکه در همین راستا پویش و جشنواره‌ای با عنوان «حرف آورد» راه اندازی شده که بهانه‌ای برای حضور هدفمند بانوان به ویژه بانوان فرهیخته در بخش فضای مجازی باشد، گفت: در عرصه جنگ نرم با توجه به نقش آفرینی فضای مجازی بتوانیم از ظرفیت بانوان بهره گیری کنیم.

مدیر کل تبلیغات اسلامی گیلان با اشاره به اینکه در اجرای این پویش به دنبال اعلام نام سازمان نیستیم بلکه آرمان و هدف مهم است، افزود: در ظاهر جشنواره و یا پویش هزینه بر و سختی نیست اما باید بتوانیم بانوان فرهیخته و نخبه استان گیلان را پای کار آورده و زمینه فعالیت بیشتر آنها را در فضای مجازی فراهم کنیم.

وی با بیان اینکه این جشنواره محدودیت موضوع ندارد و بانوان می‌توانند طرح‌ها، ایده‌ها و دغدغه‌ها و دل مشغولی‌های خود را هر زمینه و موضوعی را بیان کنند، اضافه کرد: آثار باید در قالب کلیپ، صوت، پادکست بوده و حداکثر زمان نیز سه دقیقه است.

حجت الاسلام مهدوی بر ضرورت همکاری و هم افزایی همه نهادهای فرهنگی و اجتماعی فعال بانوان در این زمینه، افزود: جشنواره «حرف آورد» فرصتی طلایی غیر مستقیم است که بتوانیم در میدانی که دشمن با جنگ نرم و بهره گیری از فضای مجازی جولان می‌دهد بتوانیم یک حرکت مردمی گفتمان محور شکل دهیم.

وی با بیان اینکه بانوان تا پایان ۳۱ خرداد فرصت دارند تا این پویش و جشنواره شرکت کرده و آثار تولید شده خود را در صفحات اجتماعی بازنشر دهند، تأکید کرد: جشنواره «حرف آورد» فرصت زمینه سازی برای مقابله با جنگ نرم دشمن با کمک بانوان است.

انتهای پیام/مهر

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار