کد خبر : 66241
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۱:۳۷

رئیس بسیج رسانه گیلان:

پویش رسانه‌ای «بانوان خط شکن» در استان گیلان

پویش رسانه‌ای «بانوان خط شکن» در استان گیلان

رئیس بسیج رسانه گیلان گفت: همزمان با آزادسازی خرمشهر و به واسطه نقش زنان در دفاع مقدس پویش رسانه ای «بانوان خط شکن» برگزار می شود.

به گزارش گیلانستان، مهدی پارسا عصر شنبه در گفتگو با خبرنگاران با اشاره به سالروز تاریخی آزادسازی خرمشهر و حماسه ماندگار رزمندگان اسلام در عملیات بیت‌المقدس، اظهار کرد: آزادسازی خرمشهر یکی از بزرگترین افتخارات ملت ایران در دوران جنگ تحمیلی است.

وی با بیان اینکه حماسه، ایمان، اعتقاد، اخلاص و پیروی از امام (ره) از ویژگی‌های ماندگار این واقعه تاریخ دفاع‌مقدس است، گفت: سازمان بسیج رسانه گیلان با هدف زنده نگه داشتن یاد شهدا و ایثارگری‌های رزمندگان اسلام به ویژه نقش زنان در این حماسه بزرگ «پویش رسانه‌ای بانوان خط شکن» را با هدف قدردانی خانواده رزمندگان به ویژه رزمندگان بیت المقدس برگزار می‌کند.

رئیس بسیج رسانه استان گیلان با تاکید بر نقش بانوان در همه عرصه‌های تاریخ انقلاب اسلامی ایران، افزود: معاونت خواهران سازمان بسیج رسانه استان با هدف گرامیداشت نقش زنان در دفاع مقدس پویش رسانه‌ای «بانوان خط شکن» را با همکاری بسیج رسانه شهرستان‌ها برگزار می‌کند.

پارسا با بیان اینکه خبرنگاران تولیدات رسانه‌ای خود را درباره نقش زنان با اولویت خانواده رزمنده‌های عملیات بیت المقدس و حتی دوران هشت ساله دفاع می‌توانند به دبیرخانه پویش رسانه‌ای بانوان خط شکن ارسال کنند، گفت: علاقه مندان می‌توانند آثار خود را تا شش خرداد به دبیرخانه پویش ۰۹۳۷۰۰۵۷۵۲ ارسال کنند.

انتهای پیام/مهر

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار