کد خبر : 47785
تاریخ انتشار : یکشنبه 4 اسفند 1398- 28: 11

پیام تبریک عضو شورای شهر رشت به منتخبین جدید مردم در انتخابات/ امیدوارم از امروز صحنه رقابت به صحنه رفاقت تبدیل شود

پیام تبریک عضو شورای شهر رشت به منتخبین جدید مردم در انتخابات/ امیدوارم از امروز صحنه رقابت به صحنه رفاقت تبدیل شود

عضو شورای اسلامی شهر رشت با ارسال پیامی ضمن تقدیر از حضور مردم در انتخابات دوم اسفند ماه، پیروزی در انتخابات را به افراد منتخب تبریک گفت.

به گزارش گیلانستان، سید امیر حسین علوی عضو شورای اسلامی شهر رشت با ارسال پیامی ضمن تقدیر از حضور مردم در انتخابات دوم اسفند ماه، پیروزی در انتخابات را به افراد منتخب تبریک گفت.

در پیام سید امیرحسین علوی آمده است:

بسمه تعالی

«مجلس قوی» از مؤلفه‌های قوی شدن ایران است و تشکیل مجلس قوی نیز به رأی بالای ملت وابسته است.
امام خامنه ای (مدظله العالی)

مردم شریف گیلان

دوم اسفند ماه ۹۸ برگ زرین دیگری به تاریخ پرافتخار گیلان و گیلانی افزود. شور انتخاباتی که در بسیاری از شهرهای استان به چشم می خورد نشان از حاکمیت اراده مردم در چارچوب حدود الهی دارد که مصداق بارز مردم سالاری دینی در ایران اسلامی و البته استان گیلان است.

حضور شما که با وجود تمامی تنگناهای اقتصادی و مشکلات اجتماعی برآمده از بی تدبیری های برخی مدیران، مانع از پایبندیتان به عهد و پیمانی که با شهدایمان داریم نشد و آمدید تا سرنوشت این مرز و بوم را به دستان خود برای چهار سال از طریق منتخبین قوه مقننه رقم بزنید قطعا وظیفه یکایک مدیران و منتخبین را دوچندان می کند.

ضمن تبریک به یکایک منتخبین مردم در مجلس شورای اسلامی و همچنین ۱۳ نماینده منتخب گیلان، امیدوارم از امروز صحنه رقابت به صحنه رفاقت، البته در جهت دفاع از حقوق مردم، تبدیل شود و منتخبین مردم با نیت ساختن فردایی بهتر برای این مردم و این سرزمین و ایجاد فرصت های مناسب برای جوانان مستعد این آب و خاک، راهی بهارستان شوند.

امید است ضمن شکل گیری مجلسی انقلابی، شاهد وحدت بیش از پیش منتخبین و توجه به منویات مقام معظم رهبری در طول مسیر نمایندگی منتخبین دوره یازدهم مجلس شورای اسلامی باشیم و در سایه حضور نمایندگانی پرتلاش، صادق و خدمتگزار شاهد نظارت و قانون گذاری هرچه بهتر این قوه و ایرانی سربلند تر از گذشته باشیم.

سید امیر حسین علوی
عضو شورای اسلامی شهر رشت

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار