کد خبر : 58539
تاریخ انتشار : دوشنبه 12 آبان 1399- 58: 11

چرا “طالبی” بعد از بازنشستگی هم در شرکت توزیع برق گیلان می‌تازد؟!

چرا “طالبی” بعد از بازنشستگی هم در شرکت توزیع برق گیلان می‌تازد؟!

جمشید طالبی مدیرعامل سابق شرکت توزیع برق گیلان که پس از موج انتقادات مردمی و رسانه‌ای بحران برف سال ۹۸ به نوعی از پست به اصطلاح مادام العمری خود کنار زده شد و به رغم شنیده‌ها در مورد بازنشستگی وی، همچنان رئیس هیات مدیره شرکت توزیع برق گیلان است و در تصمیم گیری‌های این شرکت نقشی تاثیر گذار دارد.

به گزارش گیلانستان، ظاهرا برخی از مدیران سابق گیلان قصد دل کندن از خدمت خالصانه به جامعه را ندارند!
رابطه محوری و عدم رعایت ضوابط، پدیده مدیران چندشغله و حتی بکارگیری مجدد مدیران بازنشسته یکی از آسیب‌های نظام اداری کشور، در برخی انتصابات محسوب می‌شود.براساس همین دغدغه‌ها وزیر نیرو نیز با ابلاغ “دستورالعمل انتخاب و انتصاب مدیران با رویکرد فراخوان عمومی”؛ شایسته‌گزینی در بکارگیری نیروی انسانی در این وزارتخانه را به عنوان یک رویکرد مدیریتی بدیع در نظام اجرایی کشور برای مسئولیت‌های ستاد وزارت نیرو و شرکت‌های زیرمجموعه با برنامه‌ریزی‌های لازم در جهت گزینش نیروی داوطلب و شایسته متناسب با شرایط احراز مدنظر، در دولت دوازدهم در دستور کار قرار داد.
اما به نظر می‌رسد برخی رویه‌های سلیقه ای، آثار مثبت اجرای این دستورالعمل را تحت شعاع قرار داده است. به عنوان مثال جمشید طالبی مدیرعامل سابق شرکت توزیع برق گیلان که پس از موج انتقادات مردمی و رسانه‌ای بحران برف سال ۹۸ به نوعی از پست به اصطلاح مادام العمری خود کنار زده شد و به رغم شنیده‌ها در مورد بازنشستگی وی، همچنان رئیس هیات مدیره شرکت توزیع برق گیلان است و در تصمیم گیری‌های این شرکت نقشی تاثیر گذار دارد. وی با احتساب دوران ریاست مدیره بیش از ۳۸ سال سابقه کار را ثبت کرده است و همچنان بدون رعایت قانون بازنشستگان به کار خود ادامه می‌دهد.
جالب است بوستانی با ۳۸ سال سابقه دیگر عضو بازنشسته هیات مدیره است که همچنان در توزیع برق گیلان فعالیت می‌کند تا جمع بازنشستگان این شرکت حساس خدماتی را تکمیل کنند.
طالبی در طی سال‌ها مدیرعاملی توزیع برق گیلان و پس از هر بحران برف تمامی نواقص و مشکلات ناشی از برف را به گردن فرسودگی شبکه توزیع گیلان و عدم دریافت کامل خسارت‌های برف از سال ۸۳ به بعد انداخت، اما حتی یکبار پاسخگوی این سوال نشد که در خلال سال‌ها مدیریت وی چه کسی باید این مطالبات را پیگیری و دریافت و اقدام به بازسازی شبکه‌های فرسوده می‌کرد؟
انتهای پیام/
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار