کد خبر : 56607
تاریخ انتشار : یکشنبه 23 شهریور 1399- 15: 11

نماینده مردم فومن و شفت در مجلس:

چهار خطه‌شدن جاده فومن به سراوان در دو سال آینده

چهار خطه‌شدن جاده فومن به سراوان در دو سال آینده

نماینده مردم شهرستان فومن و شفت در مجلس با اذعان به اینکه جاده فومن به سراوان هرساله تعداد زیادی از خانوارهای کشور را عزادار می‌کند، گفت: مقرر شد دولت با همکاری بخش خصوصی در طی دو الی سه سال این جاده را چهار خطه کند.

به گزارش گیلانستان، خلیل بهروزی فر با بیان اینکه افتتاح بعضی از طرح‌های عمرانی شهرستان فومن چندین سال به تعویق افتاده است، اظهار کرد: فومن یکی گردش پذیرترین شهرستان‌های گیلان می‌باشد ولی بعضی از پروژه‌های عمرانی در این شهرستان چندین سال است نیمه‌کاره مانده و تکمیل‌نشده‌اند که در این خصوص رایزنی‌های لازم با دولت انجام‌شده است.

وی جاده ملاسرا به شفت را مناسب برای تردد مردم ندانست و گفت: چهار خطه شدن جاده ملاسرا به شفت قرار بود در طی ۱۸ ماه به بهره‌برداری برسد ولی اکنون باگذشت پنج سال هنوز به بهره‌برداری نرسیده و مردم با مشکل جدی مواجه هستند لذا رایزنی‌های لازم با سازمان برنامه‌وبودجه کشور انجام‌شده و تا پایان دولت افتتاح می‌شود.

نماینده مردم شهرستان فومن و شفت در مجلس شورای اسلامی با اذعان به اینکه جاده فومن به سراوان هرساله تعداد زیادی از خانوارهای کشور را عزادار می‌کند، تصریح کرد: چندین سال از آغاز چهار خطه شدن این جاده ترانزیتی گذشته و هرسال به دلیل کم بودن عرض این جاده و تردد بسیار، شاهد حوادث بعضاً مرگبار هستیم به همین دلیل دولت باید هر چه سریع‌تر به وضعیت این جاده رسیدگی کند.

بهروزی فر از موافقت سازمان برنامه بودجه در خصوص همکاری بخش خصوصی در تکمیل جاده ترانزیتی فومن به سراوان خبر داد و بیان کرد: مقررشده بود این پروژه چندین ماهه به بهره‌برداری برسد ولی کماکان این مهم محقق نشده و‌ باید از بخش خصوصی در چهار خطه شدن این جاده استفاده شود لذا مقرر شد دولت با همکاری بخش خصوصی در طی دو الی سه سال این جاده را چهار خطه کند.

انتهای پیام/فارس

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار