کد خبر : 62315
تاریخ انتشار : سه شنبه 14 بهمن 1399- 05: 10

مدیرکل امور اقتصادی و دارایی گیلان:

کارت اعتباری جایگزین فروش سهام عدالت

کارت اعتباری جایگزین فروش سهام عدالت

مدیرکل امور اقتصادی و دارایی گیلان با اشاره به سودزایی سهام عدالت در بلند‌مدت گفت: سهامداران طبق تمهیدات اندیشیده شده می‌توانند به‌جای فروش سهام عدالت خود ۶۰ درصد ارزش سهام را کارت اعتباری دریافت کنند.

به گزارش گیلانستان، سید رضا عظیمی از واگذاری کارت اعتباری به سهامداران عدالت خبر داد و اظهار کرد: افرادی که در سامانه سجام نام‌نویسی کرده و هویتشان تائید شده باید برای دریافت کارت اعتباری سود سهام عدالت خود اقدام کنند.

وی در تشریح جزئیات دریافت کارت اعتباری سهام عدالت افزود: آزادسازی سهام از ابتدای امسال آغازشده و این در حالی است که سهام عدالت حدود ۱۵ سال قابل‌واگذاری نبود.

مدیرکل امور اقتصادی و دارایی گیلان با بیان اینکه دولت تصمیم گرفته تا مدیریت سهام عدالت را به مردم واگذار کند، گفت: پیشنهاد می‌شود با توجه به افزایش ارزش سهام عدالت مردم سهام خود را در کوتاه‌مدت نفروشند و از سود آن در بلندمدت بهره‌مند شوند.

عظیمی با بیان اینکه برخی از مردم به جهت نیاز به پول سهام ممکن است آن را در کوتاه‌مدت بفروشند، تصریح کرد: پیش‌بینی‌شده سهام‌داران به‌جای فروش سهام خود از آن به‌عنوان وثیقه استفاده کرده و معادل ۶۰ درصد سهام را کارت اعتباری دریافت و نیازهای خود را با کارت اعتباری رفع کنند.

وی با بیان اینکه طبق تعامل بین شرکت سرمایه‌گذاری و هفت بانک عامل، تمهید مقدمات برای واگذاری کارت‌های اعتباری به مردم انجام‌شده، گفت: احتمالاً از هفته آینده واگذاری کارت‌های اعتباری به سهامداران آغاز خواهد شد که جزئیات دقیق‌تر آن مجدداً اطلاع‌رسانی خواهد شد.

انتهای پیام/فارس

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار